Mja... maar ik wil 'censuur' niet 'steunen' (zeg maar), dus dan maar niet. Strax gaan ze helemaal doorslaan met die maffe censuur regeltjes enzo, en blijven ze games aanpassen en censureren. De gemiddelde gamer is 20+ van leeftijd; doe dan ook niet moeilijk over een paar afgehakte koppen! Dat hoort er gewoon BIJ, Het is een japanse ninja game. In al die ninja/samurai films vliegen de koppen ook in het rond. Maar goed, we raken beetje off-topic, want deze thread gaat over hurrican-pack; JAMMER dat de censuur niet opgelost is hiermee. Hopelijk regelen ze dat in de volgende hurricane pack.
Ja maar denk je nou echt dat het hen wat uitmaakt of jij hun 'censuur' wel of niet steunt? Ninja Gaiden verkoopt ondanks deze censuur alsnog geweldig. Die 60 euro meer of minder van jou zullen ze echt niks van merken. Dus in feite heb je alleen jezelf ermee, want je mist wel een van de beste adventure/hack 'n slash games op de xbox Maar goed, we raken inderdaad off-topic. Om weer on-topic te gaan: We kunnen natuurlijk altijd hopen, maar het lijkt me eerlijk gezegd ook wel een beetje droog om in zo'n pack opeens de game te uncensoren. Waarom dan de censuur in de eerste plaats? Hadden ze hem net zo goed meteen ongecensureerd uit kunnen geven. En je kan wel zeggen "Maar dan kunnen de mensen die vóór de censuur zijn het pack niet downloaden", maar dan zou je hen de andere updates ontkennen, dus dat zou weer oneerlijk zijn. Daarom zie ik 't eerlijk gezegd niet echt snel gebeuren.
moet je perse jezelf eerst idere keer dat je ng gaat spelen online aanmelden voordat je aan hurricane pack begint of kan je ook offline spelen en onthoud je xbox dan je score?is wel erg moeilijk ben nou bij level drie(loopt nu naar de xbox om weer te beginnen)