1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden komt dichterbij

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, alleen zijn het niet de NES versies, maar de SNES versies (dus betere graphics)
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Jammer...In DOA2 (op de PS2) kon je ten minste nog kiezen tussen japans of engels gesproken. Als je het daar op engels zet klinkt het gewoon nep. Zeker zo'n typisch Japans spel als Ninja Gaiden zou in mijn ogen standaard Japans gesproken moeten zijn. Maar ja, als de stemmen dan maar geloofwaardig klinken...
     
  4. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het zou me niets verbazen als je in de full version engels of japans met ondertiteling kon kiezen ofzo, lijkt mij namelijk wel leuk. Ik had MGS 2 Substance ook graag in het Japans gehoord met ondertiteling, net als in de vroege trailers, is ook mooier met de lipsync. Maarja....kan nie alles hebben.

    (Nog niemand die al webcam live footage wil zien van de demo? Vaag...)
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik wil graag zien :d

    maar uhm ik weet bijna zkr dat je de optie krijgt om te kiezen tussen engels of japans. Stond volgens mij in een hands-on preview ergens. Volgens mij op gamespot!
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
  7. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
  8. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar is deze game ook via LIVE te spelen???Sommige op xbl zeggen van niet maar op sommige sites staat er weer wel xbl compatible.
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt wel stats voor live, dus dat je kan zien wie de beste Ninja is op een Ranglijst met beste tijden en scores enzo.
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet wachten.|
    ik wist niet dat je Ninja gaiden 1 2 3 er ook bij kreeg beterrs!!
     
  11. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel leuk om dan de oude Ninja Gaiden te spelen.
     
  12. stonecold

    stonecold Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens verschillende sites wordt ie verdeeld de 2 de maart maar ook europa???????
    er zouden live downloads zijn ook online gameplay?????
    er wordt zoveel gezegt maar afwachten
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ach ja ninja gaiden komt in amerika in maart uit de 3de ofzo.
    maar in europa :mad: pas in mei!
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die het nog niet wisten, gamespy heeft een review van ninja gaIden, je kan de link vinden op www.tothegame.com.

    Zoals verwacht gaan ze de game met alle andere ninja games vergelijken van de andere consoles en met nog enkele uit te komen games, ninja gaiden krijgt een 10!!
    Ze zeiden onder andere dat de playstation van een spel als ninja gaiden alleen maar kan dromen en nog wat leuke quotes.
    De review is wel de moeite waard, 4 mei komt hij hiero in nederland uit.
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    IGN geeft een 9.4

    Deze game ga ik echt wel halen, meestal is gamespy volgens mij best streng :)
     
  16. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    there's always a very real possibility you will be killed by a normal enemy, and a certainty you will be killed by a boss.


    en de game is extreem moeilijk....

    als ik de revieuw op gamespy goed begrijp is er een xbox-live optie, maar die kun je pas spelen als je het HELE spel hebt uitgespeeld
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu even wat reviews gelezen.. Lijkt me heel vet worden volgens mij op sommige plekken wel aardig pittig maar daar moet maar door heen te slaan zijn... (hoop ik ;) )
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie in de 5 bovenste threads 3 threads over Ninja gaiden, en dat lijkt me een beetje overdreven. Ik stel voor dat we de discussie over deze game beperken tot deze thread, waar Nilamo in z'n eerste post al een heel duidelijke beschrijving van het spel heeft gegeven. Dan is er ook nog deze thread waarin de eerste review besproken kan worden. Lijkt me genoeg zo :)
    Deze gaat dan ook dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina