Kan iemand mij vertellen hoe dat nu zit met de Hurricane 1 update? Ik ben begonnen met het normale spel en ben blijven steken op lvl 12 bij de twee wormen. Toen ging helaas m'n tv stuk ( is in de maak en ik kan niet wachten om verder te gaan, sniff). Daarna heb ik via via Hurricane 1 kunnen downloaden. 1) Is het nu zo dat de hurricane 1 downloaden over het oude spel zit? of moet ik het ergens activeren? 2) Kan ik ergens na lvl 12 die staf ergens vinden?
Je moet bij Master Ninja Tournament moet je em opstarten. Anders werkt ie niet. Dus je savegames hebben geen nut voor HP.
Het ziet er inderdaad erg gelikt uit. Maar zal ook wel goed zijn voor flink wat frustratie's Anyway, de graphics zijn heilig
Ik kan ook niet wachten. En als het survival is dan gaat de replay waarde zeker omhoog. Das erg mooi.
Hij is eindelijk uit !! Wat vinden jullie ervan ?? Ik heb net even 2 min gespeeld dus heb nog geen oordeel.
Morgen middag gelukkig de hele middag vrij. Ik zal eens kijken, de eerste update vond ik eigenlijk niet veel aan, afgezien van de Lunar wat een fantastisch wapen is.
Ik heb dit spel geleend van me neef, ik ben bij chapter 5. Vet mooi spel, ga ook deze pack maar eens downloaden, maar toch maar eens proberen eerst uit te spelen! greetz wooly
Het is echt dodelijk moeilijk! Maar wel super vet Ik ben tot de eindbaas van phase 2 gekomen die me helemaal in elkaar ramde.
Ik vind et nou niet echt survival. Ik vind het meer een stuk overgenomen uit het origineel, met wat andere vijanden. Ik vind het niet echt vernieuwend ofzo.
... het is een survival mode, en weetjij wat da is??? ... blijkbaar niet PS: vintem zwaar vet, omdat ik nu eindelijk gewoon kan VECHTEN VECHTEN VECHTEN ipv rondlopen, sleutel pakken, vaagspring ding doen, klein beetje vechten, eindbaas, rondlopen, beetje vechten, sleutel... zucht... ik WIL VECHTEN!!! de single player verveelt na 3 keer wel een beetje, dus een survival mode komt MIJ goed uit!!
Was die eigenlijk de laatste Download of kwam er nog een hierna. Ik dacht dat ik iets gelezen had over een download die volledig geintergreeerd was iemand meer nieuws hierover?