ja t ziet er zeer gelikt uit. vooral at ie zo via de muren rend volgens mij word het een beetje ala chinobi. Ik weet niet of jullie dat kennen maar ik vond dat altijd wel vet op de sega megadrive
Ik hoop dat ie nie te nep word weet je wel dat ie echt allemaal van die absurde dingen kan zoals via de muur 3-dubbele salto van de muur af met flik flak zoiets weet je wel moet wel een beetje realistisch blijven
een "gulden middenweg" zou wel mooi zijn ik bedoel wanneer zie je nou een ninja die gassies met guns afmaakt
Ja dat bedoel ik het moet realistisch blijven op een manier zoals je gewend bent als ninja's zich in films gedragen of andere games
toen ik de promo trailer zag was ik al verkocht die ene ninja van DOA 3 is de hoofdrol speler HAYABUSA ofzo Lang geen DOA 3 meer gespeeld ( met iedere char uitgespeeld = alle filmpjes ) ik ga ninja gaiden hale als ie uit is out , Rocky p.s. : ninja gaiden op xb LIVE :| hoe denken jullie daarover..?
Volgens mij is het meer een single player game. Misschien downloadable levels ofzo.. maar dat geef ik ook geen grote kans.
Ninja Gaiden is anders dan tenchu en gelukkig ook een stuk beter. Ik weet niet precies wanneer hij uitkomt...it's done when it's done. En de kans is groot dak hem ga kopen ja.