1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden vs Prince of Persia: WW

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuxxeR, 24 dec 2004.

1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is die game nou weer leuker ? Als je nooit aan NG begint blijf je een beginner. Dusja, jij zegt dat je dan altijd POPWW kiest. Goed argument :{

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ooit gehoord van argumenten?

Anyway, ik heb PoPWW niet veel gespeeld, maar vond de gameplay niet veel verandert van SoT. Het vechtsysteem is natuurlijk op de schop gegaan (gelukkig voor PoP-spelers), maar in feite is hij hetzelfde gebleven (correct me if i'm wrong). SoT heb ik daarintegen wel veel gespeeld, hetzelfde geld voor Ninja Gaiden. Ninja Gaiden vind ik eigenlijk een andere game dan PoP.
    PoP heeft die leuke puzzle-aspecten die Ninja Gaiden niet heeft. Dus houdt van wat platform dingen en niet alleen van om je heen hakken, kies voor PoP.
    Bij Ninja Gaiden zijn de combo's meesterlijk, en de vijanden vind ik gewoon net iets beter op jou reageren dan bij PoP.
    In feite is het zo: wil je Ninja Gaiden vet vinden, zul je toch een beetje van het "ninja-gebeuren" moeten houden.
    Op het moment zou ik voor PoPWW gaan omdat je daar ook lekker die koppies kan zien rollen, en nog beter met de omgeving combo's kan maken.

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk vind prince of persia beter omdat de stijl me meer aanspreekt. Ninjastyle en de pakistan, mystieke turkije stijl vind ik toch best verschillend.

4. 4pk

4pk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owjah en wat ik ook wat minder vond van PoP dat het eerste filmpje waar ze die boot overnemen wel goed eruit zag, maar de verdere game filmpjes er crappy uitzien (bijv wanneer de prince nog een x gaat vechten tegen dat wijf in de tempel) >,<. of heb ik dat alleen *-)

5. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope. Ninja Gaiden is the best, vind ik. Dat vechten is zooo adembenemend... Damn. Het gaat ook zo snel en soepel...eigenlijk zo soepel als een ninja zou moeten gaan.
    Verder is het natuurlijk onzin dat je met een Ninja tegen monsters moet vechten... Maar het maakt de game wel afwisselend. Je hoeft niet de hele tijd tegen mensenfiguren of mensachtige monsters te vechten... En de bazen zijn ook heel inspiratievol gemaakt. De filmpjes prachtig, mooier dan PoP WW. MAAR: PoP heeft wel een betere sfeer moet ik zeggen, alleen ik heb wel te horen gekregen dat ie vrij kort is. Het heeft wel unlockables. Maar dat heeft ninja gaiden ook... Maar de sfeer is Ninja Gaiden ook niet verkeerd. Vooral het verhaal, ondersteund door de filmpjes en geluid, en behoefte verder te raggen door het magnifieke vechtsysteem zorgen voor de sfeer. Verder is de manier van het verhaal vertellen ook vrij apart maar wel op een leuke manier gedaan. Mensen die het verhaal helemaal willen uitpluizen kunnen in de boeken lezen naar achtergrondinfo en de dagboeken bekijken. Natuurlijk moet je wel 3x een lap tekst lezen voor het hele verhaal rond de fiends, Vigoor Emperor en de Dark Dragon. Ook vind ik dat hier het verhaal legendarisch is (ondersteund door filmpjes en woordgebruik), net als bij sommige RPG's (Dit is dus MIJN mening) als Golden Sun. Ok, het is een gba rpg, maar het verhaal kicks ass :D. Je moet alleen een beetje moeite doen om het verhaal helemaal te begrijpen (de betreffende 3 lappen tekst doorlezen). Ik heb het er in ieder geval voor over. Zo gek lang zijn ze op zich ook weer niet.

PoP WW heeft ook een vet verhaal, maar de afstamming van de wereld met wezens wordt niet zo prachtig en gedetailleerd met sfeer uitgelegd.

Ik heb trouwens de game zelf niet maar ik heb genoeg ervan gezien om mijn oordeel te kunnen vellen.

6. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij moeilijk is das juist het gave eraan
    Bij POP:WW is het weer zo dat je om het gevecht weer eens kan saven
    dat maakt een game veels temakkelijk...en dat je dan bij NG niet veel kan
    saven en dat het stuk weer over gedaan moet worden das juist een uit
    daging om weer dat stuk beter of nogmaals over tedoen

das mijn mening NG is gewoon een moeilijke game maar je moet er een
    uitdaging erin tezoeken

Bij POP:WW sta je geheid stof tehappen want hij is weer net zo makkelijk
    dan zijn voorganger *dat deel was nog beter !*

Gr$$Tz

NINJA GAIDEN RULEZ TE WORLD !

stelling waar ik helemaal mee eens ben !! POP is voor de beginners ;) !

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik vind het verschil nogal groot tussen deze twee games.
    Laat ik voorop stellen dat ik Ninja Gaiden veel beter vind.
    De games zijn niet helemaal met elkaar te vergelijken maar toch.
    Voor mn werk moet ik af en toe games testen en ik d8 op een dag laat ik die newe PoP maar is meenemen en heb em twee dagen thuis gehad maar vond de feeling in de combatscenes niet lekker aanvoelen.
    Ook vond ik de camera niet prettig (wat tevens ook 1 van de heel weinige minpunten van NG was, die camera)
    Het geluid wasechter het grootste opstakelbij Popww.
    Die geluiden van die vijanden!!!
    Het leel wel of ik smurfen aan het slachten was.
    Ninja gaiden was echt spectaculair afgewerkt in mijn ogen en Popww niet.

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ryu hayabusa vind ik ook gewoon stoerder dan de prince. Ryu hayabusa is een coole ass kicking ninja, met zijn lijper shuriken en hij heeft vette vijanden als alma enzo. De tijd dat ik ninja gaiden speelde deed mij echt denken aan oude enge tekenfilms. Alma, doku en ryu is natuurlijk niet bang. En het filmpje voor chapter 13 vind ik het beste. Als rachel is vastgebonden, en nee niet vanwege rachel maar hoe ryu gewoon rent en zich voorbereidt tegen de nieuwe alma.

9. [Dash] Rabbit

[Dash] Rabbit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prince of persia
    want ik vindt die verhaal lijn vetter dan die van ninja gaiden
    en alle trukjes wat je allemaal in de prince of persia kon doen

ninja gaiden is een goede spel en een mooi kwalitiet beeld
    maar toch vindt ik prince of persia better

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    w0w, hoeveel fouten in de nederlandse taal kan je maken |:- |:- |:- |:-

11. [Dash] Rabbit

Leuk Bevonden:
    0
    veeel

sta dus ook een 4 voor nederlands

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik prefereer toch Prince of Persia. Ninja Gaiden is mooi en heeft vette actie, maar het is constant hakken en vechten en dat is niet waar ik van hou. Ook ligt de moeilijkheids graad wat hoog imho en loopt Ninja Gaiden bij mij vast. In PoP WoW is gewoon leuk om te spelen, beetje puzzelen en hakken. Ik had meer de drang om door te gaan met PoP dan Ninja Gaiden. Vandaar dat ik NG nog steeds niet uitgespeeld heb, boeit me gewoon niet. Verhaal is ook niet intrigerend vind ik.

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden vind ik zoiezo het beste spel spel van 2004. het ziet er beter uit, de animaties kloppen beter, is uitdagender, meer variatie in de vijanden en mooiere tussenfilmpjes.

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    watje!
    ninja gaiden is moeilijk, maar dat hoort zo!
    BTW:
    waarom zegt iedereen dat ninja gaiden een en al vechten is? dat klopt helemaal niet, je hebt ook platform elementen en andere puzzelachtige shit!

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Maar vergeleken met pop:ww zijn die platform elementen helemaal niks zeg. Een paar dingen zoeken om iets open te maken, maar veel meer niet. Begrijp me niet verkeerd. Ninja gaiden is helemaal te gek en heb ik ook heel veel gespeeld, maar pop heeft betere puzzels. Ik vind dat ze allebei hun voor- en nadelen hebben.

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    het heeft betere puzzels jah, maar het heeft wel afwisseling (ninja gaiden dus) het is niet een en al vechten, iedereen laat het klinken alsof je niets anders doet
    net als bijvoorbeeld in Return of the King of Samurai Warriors, dat is dus fout, je moet ook leren springen en dat soort zaken
    de platform elementen zijn in Ninja Gaiden lastiger dan in Prince of Persia, omdat het bij NG meer om skill gaat

17. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens wat betreft het verhaal. Ik vind het verhaal niks boeiends of vernieuwends. Jammer maar helaas.

18. [Dash] Rabbit

Leuk Bevonden:
    0
    maar de meeste is vel alleen maar vechten
    + ninaja gaiden is nu wat oud, (die patch maakt het heus niet weer in leven)
    POP WW is nieuw }:]

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  19. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    ooooh, zephyrus, laat je dat zeggen? :9

Niet dat het uitmaakt, Ninja Gaiden ligt de nadruk misschien wat meer op het vechten, maar dat is niet noodzakelijk iets slecht, toch? Kijk nu maar naar hoeveel mensen het spel geweldig vinden.
    Kijk bijvoorbeeld naar Return of the King. Dit spel bezit niet veel meer als alleen vechten, een paar combo's kunnen kiezen om het wat meer RPG-achtig te maken is nu ook niet bepaald een geweldige draai in het genre. Toch vind ik persoonlijk Return of the King een geweldig spel! Ninja Gaiden is misschien niet meer bij de nieuwe games van deze maand, maarja, hoeven games alleen maar nieuw te zijn dan? Zo ja, zou'k je graag je halo 2 of nog beter, halo zien afstaan :cool:

20. [Dash] Rabbit

Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 multyplayer is idd veel beter
    Ik speel nog ook
    maar Ninja gaiden na uitgespeelt te hebebn ga je het dan saai vinden
    het zelfde bij POP WW ook hoor

Deel Deze Pagina