1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden vs Prince of Persia: WW

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuxxeR, 24 dec 2004.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij NG zijn alle eindbazen van hoog niveau (ok, iedereen behalve die laatste, maar daar kun je het je jezelf moeilijk maken :)) en is alles prachtig uitgewerkt. Het enige nadeeltje aan NG vind ik die soort dino-achtige monsters.. die rest van de monsters maakt met niet zoveel uit. Ook is de camera niet perfect, maar dat kun je NG neit helemaal kwalijk nemen. Iig, NG is voor mij de game van 2004 en is naar mijn mening zeker beter dan POP: WW, daar ik het fightingsystem hier helemaal niet zó goed uitgewerkt vind en de controlls en de graphics mij tegenvielen.

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    ...Zoals je al zei in je post 6 minuten ervoor. :{

Qua puzzels kun je het niet vergelijken vind ik. PoP gaat daar veel dieper op in dan NG. NG is meer actie [vergeleken met PoP]. Ik vind het dan ook raar dat Berrie zegt dat hij het gebruikt als argument dat PoP teveel puzzels bezit. Dat is juist heel het spel [vind ik]. Dat onderscheidt PoP van de rest.

Toch ga ik, zoals de meesten hier, voor NG. Betere sfeer naar mijn mening, leukere character, fijnere/beter actie, moeilijker, coolere eindbazen, meer variatie in de wapens en op een of andere manier moet ik die camera standpunten van PoP soms écht niet.

3. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ninja Gaiden zelf ook veel gaver. Ik heb POP:WW hier ook liggen, maar ik moet mezelf er toe zetten om het uit te gaan spelen. Continue als ik het wil gaan doen denk ik "toch maar ff ninja gaiden". Ik vind zelf de hele besturing in Ninja Gaiden al fijner. Het is lekker snel, Ryu doet wat je wil dat ie doet, de tegenstanders zijn goed uitgebalanceerd, de sfeer is helemaal te gek. En Ryu is een van de gaafste gamecharacters ooit. Maar het meest indrukwekkende is de manier waarop je steeds beter en beter kunt worden in dit spel. Allerlei vijanden waarvoor je op een gegeven moment een trucje bedenkt om ze te verslaan en je dan helemaal trots kunt voelen. Zoals de ghost fish in Hurricane Pack 2.

Hoewel POP:WW een mooi spel is, krijg ik toch altijd het idee dat het een Ninja Gaiden wannabe is. Onbewust vergelijk ik het continue. Dat gezegd hebbende kan ik me voorstellen dat mensen POP:WW leuker vinden dan Ninja Gaiden. Het is maar net wat je meer ligt, keiharde hardcore actie waarbij je je verstand moet gebruiken (NG) of actievol puzzelen (POP:WW).

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor POP: WW omdat ik in deze game meer uurtjes heb zitten stoken en omdat ik er meer plezier aan had. :)

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn keuze is Ninja Gaiden, heerlijke besturing, prachtige graphics, mooi en scherp geluid, lange 'Replay' waarde en bovendien gewoon errug vet!!!

POP:WW is ook een goede game, en een grote verbetering ten opzichte van POP:confused:OT,
    maar ik vind persoonlijk Ninja Gaiden gewoon :+"Vetter":+

6. Revan_18

Revan_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze alle 2 maar ik moet zeggen dat ik qua sfeer PoP beter vind want bij NG heb ik altijd het gevoel dat ik iets mis en bij PoP heb ik dat niet want bij PoP vind ik het combat system geweldig beter dan deel 1 die was overigens niet egt geweldig....

dus met cijfers zouw ik PoP een 9 geven en NG een 8

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik heb nog nooit pop ww gespeelt...
    maar ninja gaidne vind ik egt een supergame :) goede sfeer, vette combos enzo :D
    egt geweldig :)

8. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bezit ze beiden en ik heb tot nu toe langer aan Ninja Gaiden gezeten, ik had opeens geen zin meer in POP leek het...

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf Ninja gaiden de bom. Volgens mij lijken de locaties in POP ook zo veel op elkaar. Bij ninja gaiden kom je steeds ergens anders waarvan Tairon een beetje het middelpunt is. Dat is gewoon heerlijk. Bij POP loop je zo het level uit.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    ja,bij POP , is het wel één spelwereld, maar je loopt gewoon ergens en waar je nooit terugkomt.
    bij NG is het gewoon één echte spelwereld

Deel Deze Pagina