Prince of Persia komt pas in 2004 voor de XBox ( voor de PS2 gewoon in 2003 ) en Ninja gaiden kwam geloof ik in december in europa. Maar dat weet ik niet cker.
leuker is persoonlijk daar kan ik je niet mee helpen, maar neem maar aan dat Ninja Gaiden uitgebreider wordt
Geef mij maar Devil May Cry 1 op de ps2 das pas een topgame van dat genre ik hoop dat die ninja gaiden ding er een beetje op gaat lijken want dan zit het wel snor met die ninjasamuraimans
Dan komen ze allebei in 2004 want dat van Prince Of Persia weet ik bijna cker dat ie voor Xbox en Gamecube in 2004 komt en voor PS2 in 2003 (had ik laatst nog gelezen) kijk maar : klik
Hands-on van IGN. Ik dacht dat het gewoon een simpelel hack'n slash game ging worden, maar als ik die hands-on lees wordt het een moeilijke hack'n slash game waarin je veel moves hebt . Die game dan maar weer terug op men verlang lijstje zetten.
Meneer Itagaki laat maar heel weinig weten over dit spel. Het is al bijzonder dat er eindelijk ook ingame screens zijn. Er zou wel Live in zitten, maar ook hier is nog maar bitter weinig van bekend.
het is zwaar van final fantasy afgeropt en dus wordt het absoluut geen topper je ziet het nu ook met B1942 het is een topper en er worden overal dingen uit de grond gestampt
dus omdat de game (volgens jou) een final fantasy sfeer heeft, wordt het geen topper ....vreemde redenering....
als ie op Final Fantasy gaat lijken, word het HET spel voor de xbox maar hij lijkt er h-e-l-e-m-a-a-l niet op (believe me, i know)
Hoe kom je daar op, het is geen RPG en het heeft er niks mee te maken. En dat komt uit Dalen 10 meter van m'n huis :{
in ff zitten (naar mijn weten) niet zo veel ninjas, en deze komt toch echt uit doa+ dat dit veel mooier is dan elke ff die ik ooit heb gezien.