1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat nu minder mensen deze game gaan kopen. Of ze moeten er egt ook zo'n Gore on/off optie voor hebben. Maar ik ga het spel zowiezo wel kopen. Is gewoon vet: met of zonder gore. Of anders speel ik em gewoon bij een vriend van me die heeft em sinds gister!*)
     
  2. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    quote again :p ''Alsof ooit iemand in de winkel is gecrontoleerd omdat er een mature sticker op zit (net als bij cd's) er wordt daar echt niet op gelet en dat zou Tecmo ook moeten weten...''

    maakt niet uit hoor maar je hebt wel gelijk...maar komt er nu wel iets van een poll/petitie/eenanderevormvanprotest laat het snel weten ik zal mijn stem cker uitbrengen!!
     
  3. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij laat iedereen wel z'n stem horen, die op deze Thread aan et lezen en schrijven zijn! Hoe meer hoe beter (denk ik:confused: )
     
  4. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GTA is het toch ook geen probleem?
    Daar zit ook zo'n mooie 18+ Rating op, niemand die er een fuck om geeft.

    Damned dit zuigt:mad:
     
  5. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    en laten we MANHUNT niet vergeten..jongens dat spel heeft 10x meer GORE dan NINJA GAIDEN!
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar daar gaat deze topic niet over.
    We praten hier over Ninja Gaiden. :cool:

    Ik wacht lekker rustig af. Laat de geruchten maar rondwapperen.
     
  7. The_Thijs

    The_Thijs Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net voor het eerst gespeeld ff een first impression: (ja gemodde xbox...)
    Pro's
    - Deze game ziet er echt super vet uit! sfeer is ook goed echt japans :D
    - RPG elementen: sleutel zoeken, puzzeltje. Doet me nu op de 1 of andere manier een beetje aan Onimusha denken.
    -Actie is echter totaal niet te verglijken met eerder genoemde: snel, lekker bloederig vette moves (tijdens een wall walk koppen er af zwaaien)

    Cons
    - Ik kom nu redelijk makkelijk met een beetje buttonbashen door de levels hopelijk dat ik me later in de game echt moet gaan verdiepen in de combo's.
    -Camera blijft soms wat achter maar is makkelijk bij te stellen met rechter thumbstick
    -het verhaal.....tja maar het gaat om de actie he _O_ (of heb ik iets gemist doordat ik de vorige delen niet heb gespeeld)

    al met al een toppertje wat zich hoop ik nog wat doorontwikkeld verder in het spel.
     
  8. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    buttonsmashen? Wacht maar tot de latere levels. Het is echt wel een moeilijk spel.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    In duitsland wel, naar Nederland kijken ze niet eens.. Maar naar landen zoals Duitsland, die een van de grotere afnemer van games is binnen Europa, daar kijken ze naar.. Dus als zij een 18+ label op die games plakken.. Dan weten ze ook dat Duitsland deze games ook alleen zal verkopen aan mensen die >18 zijn.Want daar wordt er wel vaak streng op gecontroleerd.
     
  10. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zo streng zeg maar als alcohol ofzo of meer zo streng als je naar de bios gaat daar wordt je ook nooit gecontroleerd

    ..ff on-topic: Is er al iets meer bekend over de multiplayer opties? of komt die gewoon niet?
     
  11. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Multi player opties? Hij is al uit in amerika dus ik denk niet dat ze er voor ons multiplayer erin gaan stoppen, maar je kan natuurlijk wel over live spelen.
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    volgens mij was de mp optie alleen maar dat je je stats kon checken van de single player tegenover andere live spelers
     
  13. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf geen live, wel een live pakket, maar ik krijg het volgende week. Volgens mij was het gewoon keihard knocken tegen elkaar die multiplayer-optie. Ik zal het jullie volgende week laten weten.

    EDIT: er is ook een master ninja toernooi. Als je dan in september ofzo eerste van je land staat mag je ergens naar een toernooi en ik denk niet dat je dan singleplayer gaat spelen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, dat master ninja toernooi is geloof ik een maand na de europese release?
     
  15. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen "tegen elkaar" multiplayer, wel een "vergelijk je stats" mp optie, dat is dus het hiervoor genoemde toernooi.
     
  16. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je hebt gelijk. Ik keek net achter op het hoesje. Bij live stond zo : Online Scoreboard



    Maar...
    Ook downloadable content, dus denk aan nieuwe missie, nieuwe wapens en nieuwe costumes
     
  17. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een 18+ optie als DownLoadableContent, dat zou ook nog kunnen, bloed en afgechopte hoofdjes downen :9
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, zodat alsnog iedereen de ongecensureerde versie kan spelen? Denk het niet :), wat zouden de amerikanen er bijv aan hebben :)
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik heb eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen meer in dat downloadeble content. er zou er ook nog altijd een voor koter moeten komen.... en voor PGR2 natuurlijk
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat er geen downloadable contnet voor PGR2 en Kotor is heeft toch er niets mee te maken dat er voor NG ook nooit DC zal komen omdat het andere makers zijn of ligt dat aan Microsoft(nee toch?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina