1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij level 16 die laatste hoe kom je in hemelsnaam bij dat dikke tieten wijf?? wat ze hangt in het midden heeft iemand tips/uitleg iemand weet dit? (sorry ik weet die naam niet van die dikke tieten wijf)
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ehm je ziet toch al die rotsen waar je op kan klimmen of niet?>

    naja haar naam is rachel.
     
  3. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, klim op die rotsen, tot je bij het zwaard komt, trek die eruit, spring weer op die rotsen, dan op die 3 stokken die in de muur zitten en ga zo door tot je bij haar bent en dan is cutscene.
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    die cutscene had ik juist niet. alleen dat ik viel in die lava
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    lol dan was je zeker op de verkeerde triggerplaats. (cutscene trigger)
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    nou ik zag die dikke bedoel rachel een eind verder maar ik probeer het nog wel een keer
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    btw hoe krijg je nou Master ninja ranking. Door veel karma? niet geraakt worden? wat?
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    En ook ultimate attacks, essence etc... en een snelle tijd neer zetten helpt ook voor je eindranking.
     
  9. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ergens ook gehoord dat het ook helpt als je zo weinig mogelijk elixirs gebruikt.. maar weet ut niet zeker
     
  10. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    maarten=xbox: dat had ik ook, probeer zo snel mogelijk te daar naar haar te gaan.
     
  11. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo die dahlibiro(ofzo ;) ) ownt de pan uit!!! die fiends maken echt geen kans meer!!! Yeah!!
     
  12. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment in chapter 14, bij spirit doku.
    Nog moeilijke bazen in het verschiet??????
    Trouwens, wat kan je halen bij die warpzone vlakbij de great bridge, waarna je moet vechten tegen twee van die paarse gappies, die je tegenkwam in het aquaduct en een zo'n zwart gappie (soort schorpioen, ik ken al die namen niet) die telkens terugkomen... Live of the thousand gods of talisman of rebirth?
     
  13. Ahara

    Ahara Guest

    Om bij Rachel te komen met je over die rotsen springen en paaltjes zwieren enzo. Tevens gaat de tijd lopen vanaf het moment dat je het zwaard oppakt.
    Ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar als je gewoon en beetje doorloopt haal je het wel.
     
  14. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar je die eindbaas na de Demon moet raken als ze bijna dood is?? Heb haar al een keer verslagen, maar ik kon toen niet zien waar ik haar nou raakte....vervolgens ging ik dood bij dat skelet-monster daarna....
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast bij die tanks in chap 9. Je moet 2 tanks slopen, maar bij de 2e ga ik telkens dood. Ik heb gehoord dat er daarna een heli komt. Iemand tips om te overleven zonder (heb maar 2 extra health) te veel leven kwijt te raken ?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    op haar borst en op haar 2 armen
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips ?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als ie mitrailleurvuur schiet kan je best blocken eenmaal ie stopt en zich klaarmaakt om 'bommen' te schieten rol je even weg en schiet je zo'n explosive arrow of APFSDS en terug opnieuw. Bij 2de tank juist hetzelfde. Kost wel wat tijd en misschien moet je eens herproberen, maar dit is volgens mij de traagste misschien, maar effectiefste manier om niet je lifebar te verliezen, of meerdere life elexirs. Wel vervelend stukje.
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, controller heeft daarom ook al meerdere malen 'vliegles' gehad ;)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ The Game Master, je kan ook gewoon (dat doe ik) naast de tank gaan staan en dan meteen het ventje er bovenop neerschieten. Zo kan je een in ieder geval niet meer beschoten worden met de mitrailleur. De tank blijft rond jou cirkelen maar krijgt je nooit in het vizier om je neer te schieten met het kanon. Dat is wel handig. Je kan hem dan makkelijk neerschieten met je pijl en boog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina