1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    de gunner komt heel snel weer terug op z'n ouwe plek, jou taktiek werkt dus voor enkele seconden
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat gaat zo snel, er komen hoogstens 3 nieuwe ventjes. Met ADFSP core pijlen heb je die tank echt in no-time vernietigd. Tenminste, dan moet je hem wel raken. :+


    Wow, ik heb de 2 elektrische wormen verslagen zonder health te gebruiken. ik voel me nu echt trots. :+ *kuch kuch, ahum*
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb et geprobeerd, maar dan kom je bij die kut heli. Je heb geen elixers meer dus ga je dood. Hier kan ik echt zo boos om worden, dat ze niet één extra elixer neerleggen ! Iemand tips waar een elixer legt, of hoe je aan een extra elixer komt ? ( die naast die lift weet ik, maar die moet je dan weer gebruiken in de meeste gevallen, omdat je TE weinig leven heb anders)
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er nog meer van die xbox standbeelden zijn dan waar je die windmill shuriken vind ?
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Later in de game ! Zit nog steeds vast
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  6. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon als hij missiles schiet rollen plus springen, daarna op hem schieten. Je kunt hem ook lekker raken als hij onder je door vliegt of omkeert.

    succes
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga et ff proberen ! Hopen dat et lukt :p

    /edit:Ben er voorbij. Ik had bij die heli die savepoint niet gezien, dus gesaved, en nou zit ik in chapter 10 bij de qe savepoint. Zwaar relaxt, en nou komt de Vigoorian Flail tot ze recht !
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Jippie ik heb hem op hard uitgespeeld!! Nu nog very hard fjew...
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Doku verslagen ( Chapter 11 hij was een eitje!!! had ik niet verwacht)
    Maar nu moet ik op dezelfde plaats waar ik met Doku vocht allemaal hendels overhalen...maar volgens mij moet dit op een speciale volgorde..ik kom er niet uit! 8)
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven denken, ik kan het wel verklappen, maar dit is een van de moeilijkere puzzels uit het spel, verklappen zou saai zijn.

    Succes. :cool:
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    vind je deze moeilijk jozo? ik vind em erg simpel eigenlijk gewoon logisch nadenken..
     
  12. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee gewoon lkkr kloten en springen enzo, kom je er wel uit.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    precies, gewoon lekker kloten:cool::p
     
  14. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zei dan ook niet moeilijk, maar moeilijkERE. :9
    Vergeleken met puzzels uit andere spellen is deze inderdaad redelijk makkelijk, vergeleken met andere puzzels uit Ninja Gaiden ( als deze er uberhaupt zijn ) erg moeilijk.
     
  15. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dat "lekker" kloten nu wel zat..ik ben GVD al 1 uur bezig schakelaartjes over te halen...zeg nou gewoon ff wat ik moet doen..dan kan ik ook weer verder! :{
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    dan kijk je in de ninja gaiden help tread en niet hier, want daar is het al een keer uitgelegd
     
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    kerel, last van manstruatie ofzo? ;)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb ff wat proberen te painten:

    [​IMG]

    Ahum. kuch. Die vierkantjes zijn dus die platformen met hendels. En je moet het zo zien. De onderkant, daar kwam je vandaan, dat is die lift. Daar boven is de uitgang.
    Je moet dus de hendels in die volgorde overhalen. dus 1-2-4-5-6. Die laatste (6) is dus eigenlijk nummer 4, maar die moet je opnieuw doen. Maar ik heb een fout gemaakt, ik heb daar links een 3 gezet, terwijl daar volgensmij helemaal geen hendel is. 8)
    Daarna, moet je op nummer 1 gaan staan en via wall-run op * komen. Dan moet je je omdraaien en vanaf * via de muren naar boven lopen/springen naar een platform gaan dat ongeveer schuin-boven nummer 1 hangt. Dat platform heb ik btw niet getekent. Als je daar bent hangt er een platform voor je. En vanaf die kan je boven komen.

    Ik ben niet aansprakelijk als dit plaatje voor geen meter klopt. Het is nu al weer 2 hele dagen geleden dat ik daar was. :+ Ik ben ervan uitgegegaan dat die platformpjes nog op Au Naturel staan en dat je je niet hebt opgeslagen nadat je enkele hendels hebt overgehaald.


    edit:
    Ik heb gehoord dat er meerdere manieren zijn. voor zover is dit de enige die ik heb ontdekt.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  19. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    voor de mensen die ninja gaiden 3 willen vinden:
    Before getting this, you must receive the Ninja Gaiden 2
    disc first. Go to the Peristyle Passage, which is in
    Chapter 10. It's right before the boss fight. Go to one
    of the broken pillars, and you should be able to find a
    scarab up above. The Ninja Gaiden 3 disc is located there
    now.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  20. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat je ff een spoiler-tag gebruikt joh! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
    Damn is dat nu zo moeilijk: [ spoiler ] [ /spoiler ]

    Gebruik hem dan ook!

    Edit: thnx.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina