1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar als ik zo die plaatjes bekijk, heb je in het eerste level wel al je wapens. Dus dat is met successive play of niet? Ik hoorde van iemand dat je dan geen wapens houdt, maar dat moet dan toch wel?
     
  2. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    je houdt helemaal niks hoor, die plaatjes zijn fake
    zullen wel van de beta versie zijn
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, jammer. Ik zou namelijk wel even mijn wapens aan die murai laten zien:D
     
  4. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook met de dark dragon blade vechten, want toen ik heb oppakte stond hij nergens bij weapons of items. Of kan je later in het spel er nog mee vechten?
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, als je het de tweede keer uitspeeld.
    Dan ligt hij in het huisje waar de blacksmit zit, en dan op de tweede verdieping, in chapter 13
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je op een uitgespeelde save file speelt, kom je hem ineens tegen in
    level 13, in Muramasa's shop, die van de Hayabusa Ninja Village. Maar de Dark Dragon Blade is gewoon een Dabilahro met veel minder truukjes. :mad:

    Oh, blackspider is me net voor.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  7. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor iedereen praten dat je niet kunt onthoofden in de europeaanse versie, maar of ik word gek, of ik zie toch zeker wel koppen rollen als ik met m'n dragon sword tegen die undead zombie-achtige weet ik veel wat beesten vecht. binnen no-time staan er 'n paar van die beesten zonder hoofd. zeker als je veel springt (wat je zowieso toch veel moet doen, wil je geen health kwijtraken).
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2

    kijk, je kunt mensen niet onthoofden, voor de rest is elk ryu-aanvallend beest onthoofdbaar, behalve de bazen
     
  9. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    dus in amerikaanse/japanse versies kun je ook mensen onthoofden? waarom in godsnaam niet in europa? flauw!
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik snap het ook niet. Ik snap het al helemaal niet als je het vergelijkt met manhunt.. die game is veel erger en toch is die niet gecensureerd. Of wat dacht je van Soldier of fortune 2, je kan daar ook stukken van een gezicht afschieten en ook DAT is niet gecensureerd. Ik snap er echt niks van
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik ben er ook tegen, maar mischien wilde ze het toegankelijker maken voor meer publiek(klinkt slap;))
     
  12. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Net of je meer plezier aan vliegende hoofden beleefd, misschien is het wat vetter, maar daar koop ik een game niet voor. En tjah, misschien denken ze dat de europeanen watjes zijn...
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja...wees blij dat die monsters onthoofd kunnen worden,das toch veel leuker dan die kleine kopjes van die mensen.
     
  14. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is een mening waar ik het niet mee eens ben
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk alma verslagen(na 3,5 uur bezig te zijn geweest met haar)ik dacht dat ik gek werd maar eindelijk heb ik haar,nou moet ik in level9 tegen zo'n tank vechten op zo'n grote plein...maar ik heb verdomme geen health meer dus ga telkens af....maar ja,ik ben weer 2 levels verder
     
  16. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft allemaal niets met "een breder publiek aanspreken" te maken. Het komt gewoon door de Duitsers! ja dat hoor je goed....Omdat de regering in Duitsland heeft bepaald dat het onthoofden van mensen in een game verboden is en omdat TECMO te lui was om 2 aparte versies te maken voor europa kunnen wij hier nu niet koppensnellen.......KUTDUITSERS! ;). Als we nu ook nog van ze verliezen op het EK wordt ik GEEEK!
     
  17. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou onthoofden in games verboden moeten zijn? ik weet niet hoor, maar ik krijg na het spelen niet echt de neiging om iemands hoofd eraf te choppen. sjeez. volwassen mensen die niet gamen snappen er volgens mij ook echt geen ruk van. en die gaan dan de regering in. fijn hoor. gaan ze debiele conclusies trekken (onthoofden in games zet aan tot geweld (ofzo)), en wij zijn natuurlijk de figuurlijke sjaak.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    maar je kan dan wel de zombies onthoofden dus ik vind het bes dom, wel zombies en niet mensen: HET SLAAT GEWOON NERGENS OP!!!!
     
  19. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    mss kun je fiends onthoofden omdat dat niet overeen komt met de werkelijkheid. als je mensen gaat onthoofden word het mss tog wel iets te grof.:mad: niet dat ik dat erg vind ofzo!!ik vind het ook grote onzin. maarja, wat doe je eraan he:mad:
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het eerlijk gezegd absoluut geen gemis dat je mensen niet kan onthoofden, het onthoofden van fiends is daarentegen übervet }:]

    en gvd, ik zit nu in chapter 6, en het wordt nog steeds met de minuut vetter dit spel...

    ik zou bijna willen zeggen dat het voor mij persoonlijk Halo evenaart, zoniet beter is kwa eerste keer dat ik het speel :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina