1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het eerlijk gezegd ook beter dan Halo. Dit spel ligt denk ik net zoals Halo in de tijd dat het uitkwam zo ver voor op de concurrentie, en dat maakt het denk ik goed. Ik vond eerst de vechtscenes van Prince of Persia egt vet, maar na het spelen van NG vind ik ze eigenlijk maar zwak..
     
  2. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    het komt toch door de duitsers dater minder bloed, onthoofdingen, vliegende ingewanden enz. zijn. maar dat komt toch door die op hol geslagen tiener die toen die leraren neerschoot in duitsland. jammer dat heel europa daar toch onder moet leiden.
     
  3. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemadn hier misschien een leistje met in welk level je welk wapen kan krijgen en hoe je dat dat kan halen?
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan moet je even naar gamefaqs toegaan, en dan op ninja gaiden. Dan zie je wapens, en daar staat hoe je ze moet krijgen.

    Edit: hier staat het: wapens

    Edit 2: Ik heb eindelijk de unlabored flawlessness:D. Hij is echt lomp, echt geweldig, Maar ik heb er wel iets van 250 beesten ervoor moeten vermoorden, en dat waren flink wat tranen en zweet.:)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  5. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Woorden Sword is het niet waard om te upgraden -- Unlabored Flawlessness is te traag, kan je beter je True Dragon Sword gebruiken. Weet iemand of je nog iets krijgt als je hem op HARD uitspeelt?? Je kreeg namelijk een nieuw pakje en speelmode als je hem op normal uitspeelde:D
     
  6. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden evenaart Halo? Ben je niet lekker 8) ....
    Toegegeven, Ninja Gaiden is zeeeer strak en een MUST op Xbox... Maar om dit spel nou te vergelijken met DE ALLER, en ik herhaal, DE ALLERBESTE FPS sinds Counterstrike dat gaat werkelijk te ver! |:-
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Halo was geweldig ja, 2 jaar geleden. Ryu hakt de MC in atoomkleine stukjes :cool:
     
  8. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    check post hieronder :D
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  9. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu nog wel, maar 9 november knalt Master Chief Ryu neer met zijn dubbele smg's. 8)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe lang is jullie krachtbalk? dit is de mijne:

    [​IMG]

    Ik ben nu bijna op het einde van het spel en ik heb 8 Life of the Gods, ik mis er dus nog eentje om hem nog langer te maken. :mad: Jammer, ik denk niet dat ik er nog een zal tegenkomen...
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Die 2 stroomwormen in chapter 10 zijn echt zo moeilijk. Lukt me echt niet:mad:. En dan heb ik nog eens een heel erg klein stukje om op te vechten:mad:.

    En die levenbalk: ik heb iets minder, maar ook best veel.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kijk anders in het save-scherm tot hoe ver je krachtbalk komt (tot welke letter/woord). Lijkt me wel interessant

    Bij die wormen, probeer alles te ontwijken. En gooi de hele tijd met je Windmill Shuriken als ze te ver weg zijn om met je dragon sword aan te vallen. Dat doet niet veel kracht kwijt, maar als je het vaak doet wel. En de Armlet of the Sun is ook wel handig.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo heb je maar 4 Ninpo's? Toen ik rond chapter 11/12 zat had ik er al 5 (of eerder miss.)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn er idd 5. Maar ik heb een Spirit of the Devils gemist per ongeluk.
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, dan kan ga je het nog moeilijk krijgen hoor. Er zitten nog veel moeijlijkere baasjes in dat spel.
     
  16. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou, vind ik niet hoor, die 2 wormen zijn wel 1 vd moeilijkste, bv, de eindbazen van level 12 en 14 zijn echt super makkelijk.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind ze niet heel moeilijk omdat ze vrij voorspelbaar zijn, ze hebben maar 3 moves ofzo en die kan je allemaal makkelijk ontwijken als je ze doorhebt. Maar het is zeker niet de makkelijkste eindbaas, dat ben ik met je eens.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze hebben wel voorspelbare moves, maar ik vind dat je zo klein stukje hebt om op te vechten. Maar die eerste worm vond ik echt heel makkelijk. Ik zal het zo nog wel een keer proberen.
     
  19. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dak speelde vond ik die wormen en de baas van lvl.3 het lastigst....
     
  20. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen een vraagje. Ik heb ninja gaiden nog niet uitgespeeld level 9. Maar ik kon vandaag al de ninja gaiden tournement downloaden en spelen hoe kan dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina