1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VinZ

    VinZ Guest

    Met die wormen is het het makkelijkste om eerst al je kracht op eentje te richten. Bijvoorbeeld de rechtse helemaal volpompen met ontploffende shuriken, pijlen, ninpo etc. Dan kan je em redelijk snel dood hebben. Daarna is er dus nog maar eentje over, en dan heb je wat meer rust om te kunnen anticiperen op zijn moves en is het ineens een stuk gemakkelijker.
     
  2. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij die grote draak aan einde van chapter 12.. Ik heb het nog maar 1 x geprobeerd maar hij beet me en ik was in 1 x dood, toen kon ik niet meer de moed vinden om verder te gaan. Dus hoe versla je hem dan?
     
  3. VinZ

    VinZ Guest

    Veel geduld en kijken wat ie doet... Beetje rondjes rennen en z'n aanvallen ontwijken/overheen springen. Om de zoveel tijd legt ie z'n kop even neer. Dan kan je dus ff een paar combos op zn kop rammen. Verder af en toe wat ninpo gebruiken...
     
  4. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grote vuuraanval die hij met zijn vleugels doet kun je overigens gewoon blocken, en je kan aan zijn schreeuw horen of ie een vuurbal gaat schieten of dat ie die aanval met zijn vleugeld doet.....
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, download je dan de maps waarin et begint, of moet je gewoon et spel opnieuw uitspelen ?

    Ik zit vast in chap 10, ja alweer. Spoiler:
    Ik heb nou de rode steen voor dat water gevonden en de blauwe steen. Toen ging die deur bij Hall of Balance open, waar heleboel van die fiends komen. daar in dat halletje zit ook weer een deur maar die zit dicht. Ik weet nu niet meer waar ik naar toe moet, of heb ik weer wat over het hoofd gezien ?
     
  6. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet naar het eind van die gang gaan naar dat standbeeld en dan even lezen wat er staat als je interact, en dan van muur op muur springen tot je boven het hoofd van dat standbeeld uitkomt, dan laat je je vallen en dan val je op die steen zodat die deur opengaat
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Het schiet nu lekker op, 4,5u gespeelt, en zit nu bij chapter 7 te klooien met die red & blue orbs. En ik heb nog steeds die 2 amulet of rebirth's :D
     
  8. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 4 Ninpo's lukt het je ook wel gemakkelijk. En die Spirit Jewel zal je wel gemist hebben in de Monastery, vlak voordat je tegen Alma moet vechten. Soms is het makkelijker om hem over te slaan, want aan Alma heb je nog een pittige kluif (ofzoiets).
     
  9. Ahara

    Ahara Guest

    /zeikmode on

    Het is Talisman of rebirth.

    /zeikmode off

    Ahara
     
  10. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Joow ik ga hem vanmiddag halen.. Ik ga lekker helemaal niets lezen uit deze thread.. Wil hem helemaal zonder hulp uitspelen. :)
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is best goed te doen hoor, t zijn allemaal een stelletje mietjes hier :p.
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hahahahhahaha uitgespeeld voor de eerste keer!!!!!!!!!

    Nu ga ik hem nog een keer spelen op hard met lighsaber!!!!!
     
  13. XBRL

    XBRL Ruler of XBW

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar heb het al opgezocht!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  14. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de lightsaber maar een beetje suf...

    over een weekje maar weer es checken :cool:
     
  15. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hier hoe je die stommme idioot op dat paard in hayabusa level 2 afmaakt ? Ik erger me echt finaal aan die gastjes die van die balletjes afvuren..
     
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me eerst geconcentreerd op de ninja's en ondertussen wanneer die gast op de paard op je afstormt op a en y drukken...springen en aanvallen dus:D
     
  17. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je die FIENDS vermoord,ben ik bezig er 1 te vermoorden komt een ander me de muur inmeppen en ben ik dood??
     
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    en tussedoor een pijltje afschieten op die ninja's helpt ook, dan zijn ze direkt dood

    wat betreft die Fiends, gewoon rondjes lopen(af en toe een combo maken),waljumps gebruiken, zeker niet frontaal aanvallen want dan ben je gezien
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    gewoon ze van hun paard afknallen
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Houd je je wapens als je overnieuw speelt nadat je het spel hebt uitgespeelt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina