1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou ook bij Alma en ik krijg haar ook niet dood op Very Hard, maarja oefening baart kunst ;)
     
  2. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarscheinlijk ben ik nu een superretard ghehe, maar hoe doe ik m'n supermoves? Y opladen weet ik, maar kom niet verder dan zo'n snelle hack/slash.. wat niet veel voorstelt, paar keer gehad dat ie echt ging flippen als ik zoiets deed, maar hoe/wanneer kan ik die dikke aanval uitvoeren? (max essence dus..)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je die essence ziet, die uit die vijanden komen, dan moet je opladen, dan gaan ze in de zwaard, en dat kun je twee keer doen. En ik moet zeggen, ze zien er wreed uit.
     
  4. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t spel nu ook....en alles wat verteld is is waar. Dit spel is supervet!! En die camera valt wel mee...je moet gewoon af en toe op R drukken. Dit spel is wel lastig, maar op een vette manier, want als je iemand doodhakt dan heb je ook echt t gevoel dat je dat met je skills hebt gedaan en niet omdat de tegenstanders niets doen. Dit spel maakt zijn naam waar. Want nooit zal ik die nintendo Ninja Gaiden vergeten en deze ook niet. Gruwelijk vet!
     
  5. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Blackspider: Thanks yoo! ik ga 't zo es proberen!
    Zit nu dus in part 9, bij die heli... beetje jammer dat ik dat met die essence nog niet wist ghehe, maar ik heb gelukkig een shitload aan wapens om 't mee te testen! sweet stuff coming up!

    Ben 't verder helemaal eens met J-Jonny, geweldig spel en de camera is zeer goed te pruimen, speel em op normal maar vind 't tot nu toe zeeer goed te doen, tot nu toe elke eindbaas behalve de 2e (die was frikkin hard!) in 1 keer gehaald... dus ben benieuwd hoe 't me afgaat op Hard mode.. Vet spel en kan niet wachten op 't vervolg!!
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn neefje is jarig, en gaat het na school halen. Ik moet het voor hem uit spelen. Dus dat wordt leuk.
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gasten,

    als ik soms een level gehaald heb en je krijgt dan die punten verdeling staat er essence 0

    Terwijl ik kei veel essence pak. Of telt het alleen als je bezig bent met opladen?
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb 'm uit op normal..:) dat nieuwe pak ziet er wel vet uit, net als die lightsaber.
    (die allerlaatste baas vond ik wel erg makkelijk trouwens..:mad:)
     
  9. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu bij die 3 eindbazen. Lijken me wel makkelijk(in ieder geval de eerste)
     
  10. Ahara

    Ahara Guest

    Ninja Gaiden 1.1

    Nieuwe wapens, nieuwe enemies, betere A.I. etc.

    http://xbox.ign.com/articles/525/525886p1.html?fromint=1

    Ahara
     
  11. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, jammer dak geen live heb. Toch wel vreemd dat ze dit doen, kvind het eigenlijk niet kunnen....
     
  12. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik ben opzoek naar Cut-scene`s van Ninja Gaiden.
    Of trailers van het spel ( eerste trailer met army soldiers!!)
    Liefst geen streaming file`s..wil ze gebruiken in video bewerk programma

    alvast bedankt!
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou hondsdol zijn geworden van blijheid als je live had, en je hebt geen live en je kraakt et af :confused: Het probleem ligt bij jouw, want zij bieden et je aan, en jij kan er niks mee omdat jij geen live hebt. Eigen probleem...
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mja, het is genaait voor de mensen zonder live, zij hebben ook €60 neergelegt..
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, genaaid zou ik niet direct zeggen.
    Zie het als een bonus voor mensen die wel Live hebben.

    Want de mensen zonder Live hebben ook gewoon een goede game hoor.
    Dat zou pas naaien zijn, een halve game krijgen, en de rest via Live kunnen downen...
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ( nog ) geen LIVE! maar ik voel me niet genaaid, de mensen die het wel hebben betalen er toch ook voor
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet kwestie van genaaid zijn. De games vroeger werden niet extra langer gemaakt omdat er geen Live was. De games nu zijn gewoon hetzelfde, en met content download kunnen we het nog wat langer maken (ik heb zelf geen live, maarja :9)

    Ik heb trouwens even een vraagje...
    Hoe moeilijk kan je Ninja Gaiden beschrijven: zoals bv. Ninja Gaiden is zo moeilijk als... weet ik veel: LotR op hard / Doa3 op hard
    Wat moet je vooral goed kunnen dan?
    Ik weet van mezelf dat ik geen supergoede gamer ben, maar toch verleid Ninja gaiden mij enorm, daarom vraag ik het toch maar eens
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    de gevechten zijn redelijk te vergelijken met doa op hard, het is van de zelfde makers en zelf sommige bewegingen zijn het zelfde.
    Maar eerlijk gezecht is die helemaal niet zo moeilijk als je eenmaal de controls en de combo's goed kent.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind de moeilijkheidsgraad zwaar overdreven. Het is zeker moeilijk de eerste keer, maar je moet gewoon oefenen. Ik zou het vergelijken met de eerste keer Splintercell. Pittig, maar zeker te doen.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina