1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Idd als je het eenmaal door heb en onder de vingers heb, ben je zo levels verder
     
  2. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem nu ook Live ;), en ik kraak helemaal niets af, ik voelde mij op dat moment hard in mijn poepertje genomen, omdat de uitbreiding al zo snel komt...denk eigenlijk dat ze deze content ook al in het origineel hadden kunnen doen, maar dat express niet hebben gedaan....en dan is het een soort van chantage...mjah het heeft mij nu wel over de streep getrokken (is het ze toch gelukt ;) ). En over die moeilijkheidsgraad, wat ik zo raar vind is dat de black ninja's de moeilijkste vijanden zijn die je in het hele spel tegenkomt (op die paar gassies in Tairon na als je daar weer terugkomt), maar dat die na level 6 ofzo al niet meer komen...en vervolgens worden de vijanden alleen maar makkelijker...
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor. Die blackninja's waren zo moeilijk omdat je je juiste wapens niet had. Met de Vigoorian Flail zijn ze zo dood. En over dat chantage: Het is een extraatje voor Live bezitters. Mensen zonder Live hebben pech, maar hoeven ook geen ge3ld te betalen. Hopen dat die cc snel binnen is :9 :9

    Ben nu in chapter 14 bij die ghostfishes. Die zijn zwaar irritant, maar wel redelijk te doen met Y. In chapter 13 word et leuk voor de mensen die daar nog moeten komen, en zich afvroeger hoe et zat met (op dat moment nog Dragon Sword) upgrade level 4. Ik ga het niet verklappen, want dat zou zonden zijn van het verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me mischien vertellen waar al die Spirit of the Devils zijn, die laatste kan ik nergens vinden.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm wel naaierig, ik heb en kan geen xbox live krijgen daarom koop ik alleen singeplayer games en nu komt er extra contect wat alleen via live kan worden gedownload..
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja man naaigein :{

    Wil met eens wat doen voor de fans. 8) . imo is het echt geweldig dat Tecmo dit doet. Jammer dat ik het nog steeds niet uitgespeeld heb. Binnenkort vakantie dus dan weer alle tijd ;)

    Ik heb trouwens al drie verschillende stokken gezien. Ik hoop dat er ook nog wat andere wapens inkomen.
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef nog maar 2 scarabs en dan kan ik ninja 1 gaan halen!!:)
     
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    is de censuur (geen afhakken van ledematen) een groot gemis, of staat de game zowiezo als een huis
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De game staat als een warenhuis
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, zit er nu wel of geen bloed in. Zo ver ik het begrepen heb is enkel het onthoofden er uit gehaald maar het bloed niet...
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, er zit nog zat bloed in, het niet onthoofden is jammer, maar ik mis het zeker niet.
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel onthoofden, alleen geen mensen maar veel vijanden zijn geen mensen.
    en bij mensen spuit er net zo veel (en dat is nog al wat) bloed uit als bij die andere mormels. en als je echt niet zonder onthoofde mensen kan zijn er nog twee menselijke onthoofdingen en 2 van die mooie tussenfilpjes waar je het eens goed kunt bekijken
     
  13. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    YAY! net uitgespeeld... Onwijs vet spel!

    ff vraagje nog: als je nu opnieuw begint kan je in chapter 13 HET (;))zwaard in de shop halen? (als je 't spel dus eens hebt uitgespeeld) kan je nog nieuwe moves met 't zwaard?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Je kan hem in chapter 13 vinden in Murama's shop in Hayabusa Ninja Village op de bovenverdieping. Maar het is gewoon een Dahilabro met een ander uiterlijk, slecht wapen.
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jullie zo hoor discussiëren dan klinkt de game erg cool. Gelukkig krijg ik de game ook binnenkort bij mijn abbonement op XboxMagazine. Ik hoop snel aangezien morgen mijn vakantie begint:). Maar hoe zit het nu met de moeilijkheidsgraad, de een zegt dat de game te moeilijk is en de ander zegt dat de game zeker wel te doen is.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is in het begin best pittig, vooral de eindbaas. Maar als je de moves kent, is het een eitje. Het is gewoon doorzettingsvermogen hebben.
     
  17. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, je moet de eerste 2 chapters ff doorbijten, want die levels doen vermoeden dat 't steeds moeilijker word.. echter, de eindbaas van level 2 is de moeilijkste die je (vind ik persoonlijk) zal tegenkomen, de rest is allemaal echt goed te doen, de meeste bazen heb ik zonder problemen in 1 keer verslagen, je moet gewoon 't blokken goed onder de knie leren krijgen in chapter 1 en 2, dan beuk je 't spel zo door!
    Laat die verhalen je niet weerhouden, ik dacht eerst ook dat 't onmogelijk was voor mij om 't spel uit te spelen.. maar ik blies er doorheen, Verplichte kost!
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Algemeen gezien is de game inderdaad moeilijk als je kijkt naar de huidige aanbod van games de laatste tijd. Sommige zullen zeggen dat het moeilijk is (90%) en sommige andere vinden het makkelijk (10%), maar er is geen ontkennen aan dat dit een pittige game is. Dat is maar goed ook, want ik hou van een beetje challenge.
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou wil ik niet direct opgeven maar ik denk dat dit een verkeerde aankoop voor mij was :{ Ik vind het heel vet enzo alleen in het 1ste level ben ik voordat ik bij de eindbaas ben al dood... 8) Kan je dat balkje niet weer aanvullen ofzo?
     
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik het spel (eindelijk...met dank aan kpn |:- ) gisteren binnengekregen, meteen maar een uur of 3 gespeeld en ik moet zeggen, het is behoorlijk pittig.....maar zooo verschrikkelijk vet. Als je eenmaalde moves een beetje onder de knie hebt lukt het allemaal wel en zelfs de eindbaas van chapter twee was na 8 keer best wel te doen :). Het enige dat ik jammer vind is dat k als lesser ninja eindig elke keer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina