1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

bij die worm ook geen pijl en boog gebuiken dan sta je stil en ben je kwetsbaar

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Ik kreeg alleen maar een gebakje :'-(

3. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje, ziet die ultimate hout zwaardje eruit als een vechtstok?:confused:

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    nee, hij lijkt op een houten roeispaan met chinese ( of japanse ) tekens.
    best aardig wapen maar niet noodzakelijk, wel mooi als je geld over hebt ;)

5. rebel_INS_NL

Leuk Bevonden:
    0
    ben er nu voor aan et ''werken'' heb een mooie plek gevonden waar het simpel is om redelijk wat essence te krijgen in weinig tijd

heeft iemand misschien plaatje van et roeiding 8)

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in die level in die imperial city ofzo & die is best wel moeilijk...Heb nog geen enkele save point.
    Heb ook al twee keer een trio van sterkere ninja's tggekomen.
    Toch behoorlijk moeilijker dan voorgaande levels.
    Nuja, vanavond nog es proberen dan:)(zit nu op werk)

7. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik zit weer eens vast bij ninja gaiden :'-(
    k zit nu in chapter 7 waar je nogmaals een x die gigantische soort plant tegenkomt die je ook in chapter 4 of 5 had..
    mijn probleem is dat ik hem niet verslagen krijg omdat ik amper potions heb en dat wezen krijg je ook veel moeilijker kapot..
    als je nu ninpo doet moet je toch 3 x die tentakels raken terwijl dat bij ut vorige gevecht maar een x was...en telkens voor ik allebei zijn armen eraf hebt gehakt slaat ie me weer weg 8)
    het lukt me af en toe wel...
    maar geen 3 x 8ter elkaar :mad: (dat is wel nodig voor je hem dood wilt hebben zo ong.) ik heb dan geeneens potions meer :'-(
    dus iemand nog tips? ik vind dit echt de meest irritante eindbaas tot nu toe..
    en dan heb ik alma nog nie eens gehad.. |:-

8. rebel_INS_NL

Leuk Bevonden:
    0
    tja, goed bewegen en snel toeslaan, zonder potions kan ie idd lastig zijn

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    op afstand blijven, blijven bewegen, en telkens de spring+Y combinatie gebruiken op zijn tentakels... zo heb ik het gedaan..

en ik heb het gisteren eindelijk uitgespeeld... en wat een vet spel is het toch. De single-player ervaring vind ik beter dan Halo zelfs... Door de multiplayer van Halo vind ik die toch nog steeds vetter :D

anywayz, nu ff alle scarabs zoeken

10. McNamara

McNamara *********

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand last van cd/dvd errors? Of kan het aan mijn dvd drive zelf liggen?

11. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een strategie heeft voor die 2 wormen in level 10??? Die ene ging wel, maar 2 tegelijk is iets teveel van het goede...

12. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Help, zit al 3 dagen vast bij die eindbaas in level.........................1.
    Hoe versla ik die grappenmaker?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zo te zien wordt deze ook gebruikt als help thread maja

@alexandrio--> terwijl hij schiet zoveel mogelijk rondjes rennen en rollen (gebruik L) om hem heen en zodra ie zn wapen herlaad, aanvallen
    gebruik zo nu en dan wat ninpo en herhaal dit totdat ie kapot is

14. McNamara

McNamara *********

Leuk Bevonden:
    0
    uhm verslaan eh?! Nou beetje rondrennen en die gast whoopass geven?? :9 ... misschien Y lang inhouden of tegenmuur opspringen en dan eraf en dan y krijg je zo'n "special " attack (paars gekleurd) undefined

15. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook Ninja Gaiden uitgespeeld. SUPER!!!!
    Hoe verder je komt hoe makkelijker het wordt idd. Ik denk dat het komt omdat wij die lastigste ninja's (die van die dingen kunnen schieten die ontploffen) niet kunnen onthoofden. Want dan zouden ze natuurlijk met die ene 4 hit kombo in 1 x dood zijn, net zoals die beesten later in het spel. Wat een super verassend einde trouwens...
    Zo, nu moet ik maar eens proberen nog 8 scarabs te vinden, zodat ik ninja gaiden 1 kan spelen :).
    Wat krijg je trouwens als je successive play doet en uitspeeld?

16. rebel_INS_NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu net die unlabored flawlesness gekregen en dat ding is echt zwaar sterk:D

17. McNamara

McNamara *********

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je die dikke gast met die grote gun in Act 3 geloof ikk ?

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rond lopen & als hij z'n gun naaar boven doet aanvallen(hij heeft dan problemen)
    Mss ninpo.

19. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in chapter 9, ik heb geen zin om 151 pagina`s in deze thread door te lezen en ik vraag hoe de f**k ik het makkelijkst die tanks kapot krijg, die eerste gaat wel, maar dan die 2de nog, en daarna die heli.
    Geef aub tips over die tanks, dit is toch geen ninja werk meer? een tank verslaan, maar dat is oorlog :) alvast bedankt

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    het makkelijkste is om de dragon sword eerst te opwaarderen, dit kan bij dat standbeeld winkeltje. als je dat hebt gedaan krijg je een hele simpele sterke aan van. ( Y naar voren) en dan kan je gewoon als die z'n gun oplaad op hem afstormen. hij zal steeds 2 keer schieten en dan opladen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina