1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit vast bij een eindbaas. Tis die vrouwelijke fiend. Wat ik ook doe ik krijg haar maar niet dood, ik heb ook maar een potion om mezelf te healen wat het me extra moeilijk maakt. Heeft iemand tips? (btw. tis dat kreng dat ik nu als avater heb)

2. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is een van de moeilijkste. Je hebt hier vaak best veel potions nodig. Ik heb m voor een vriend een keer gehaald, met 2 potions, dus t is niet onmogelijk. Je moet gewoon veel ontwijken en aanvallen met de victorian flail ofzoiets (dubbel Y en naar toe springen) Dat is zeer effectief en ook als je Ninpo gebuikt, Inferno ofzo, dat ie z'n vuurbal afschiet is zeer effectief.

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Alma (zo heet ze) gisteren voor het eerst verslagen....na 20x proberen ben ik op en neer gaan springen, van links naar rechts zoadt ze niet de kans krijgt om je echt aan te vallen. Na de paarse ballen attack en de zuilen attack duurt het heel even voordat ze iets kan doen....spring er nu op af met Y en je hakt haar. Snel omdraaien een paar klappen erachteraan en wegwezen. Dit herhalen. De jump+Y kan je ook proberen als je toevallig in de buurt van Alma bent....vaak zal ze het ontwijken maar soms raak je haar en dan weer snel slaan en weg.....de jump+Y attack werkt ook heel goed op die boom met vangarmen

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is trouwens jullie hoogste karma die jullie hebben gehaald. Ik ben nu namelijk bezig met de tournament en zit bij chapter 8, heb nu ongeveer 3,5 miljoen karma.

5. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens hoe je die filmpjes weg kan drukken???

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    :mad: Het irritantste aan Alma vind ik dat ik steeds bij een save moet beginnen dat ik steeds een minuut of 2 bezig ben om bij haar te komen. Een eind zwemmen, liftje in, eindje lopen en dan steeds dood gaan. :mad: Maargoed ik ga het morgen weer proberen.

7. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Op start drukken, werkt echter pas als het filmpje een paar seconden loopt.

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem gisteren met succesive play uitgespeeld (normal moeilijkheidsgraad), en ik kwam op 7,3 miljoen geloof ik

9. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    alles met master ninja neem ik aan?

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
  11. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Die nieuwe monster zien er intimiderend uit.

12. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, alleen jmmr dat ik geen live heb :mad:

13. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    k had nooit vewacht dat ze in 1 keer zoveel nieuwe dingen in een content download zouden doen. nieuwe pakken, nieuwe wappens, nieuwe vijanden echt vet. en ergens dit jaar komt er ook nog een hurricane pack deel 2 uit! :D ninja gaiden wat een top spel!!! _O_

14. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil live

15. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik nou geen live :'-( ,
    ik heb wel eindelijk the dark dragon blade playeble

16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    zo zie je maar weer dat er ook ontwikkelaars voor de xbox zijn die "echte" Download content bieden!

Had niks anders verwacht van Tecmo!

zal straks ook met DOA:U gebeuren!..zeker weten!!

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hayate2002 Tecmo heeft er nix mee te maken, het is team Ninja die dat allemaal doet!

18. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit ;) ..I think you will get my point! :)

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmhm, Team Ninja is nobel spellenontwikkelaar, lees maar eens wat interviews *zoals die op IGN over hurricane pack* dan snapje waarom dat ze zo Nobel zijn :)

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    2 vraagjes:
    Die downloadable content, bevat allemaal nieuwe tegenstanders etc. maar kun je nog steeds t origineel blijven spelen? Trouwens je kunt m gewoon downloaden en 'offline' spelen toch?

vraag 2:
    Ik heb t spel nu uitgespeeld, maar heb de 50 scarabs niet. Ik heb horen zeggen dat je t spel dan overnieuw kan spelen en de scarabs als nog kunt halen. Maar ik doe dat nu en t begint weer gewoon vanaf 0 scarabs?!?!?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina