1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevonden (Toch wel een beetje een stomme fout van me om over dat beeldje heen te kijken :+ :+ )

Thx Havok

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  2. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Hee kan iemand mij eigenlijk vertellen hoe het now zit met die 360 graden camera in de Hurricane Pack. Ik heb hem al een tijtje gedownd maar zit nog steets met die first person camera. :confused:

Edit laat maar ben er al achter je moet dus de tweed tournament spelen en dan op de rechter thump stick drukken :)

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je dit zelf uitgetest? Want ik heb ook zo'n 2 maanden kaart (en een vader die zijn cc nummer niet wil afstaan).

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik zelf heb Xbox live heb het volgende gedaan:

Ingelogd op xbox live, hurricane gedownload, gespeeld tot eerste save, gesaved
    Xbox live connectie gekilled *dat ding eruit getrokken die kabel* en toen de save game geload, ging perfect. Misschien dat je op het einde van Hurricane pack weer moet inloggen om je score te posten maar verder hoef je ech nix te doen

5. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier kun je het ook sharen met mensen die geen live hebben :D
    Overplaatsen met een gameshark ofzoiets :)

(PS Ik weet dat er aperaten zijn waar mee het mogelijk is)

6. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had! :cool:

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    eeyz gasten! ik heb een klein probleempje (lees: luxeprobleem)
    Ik zit te twijfelen tussen 2 games, Sudeki of Ninja Gaiden... Beide Games spreken mij ontzettend aan, maar wat is nou echt de betere game? (nee ik koop ze niet beide)
    Is Ninja Gaiden nog leuk als je het een aantal keer hebt uitgespeeld (ik heb geen Live)
    en is het spel niet ontzettend moeilijk? Zijn de graphics ook ok een duurt het lang voordat je het uitgespeeld hebt? Zo dat waren mijn vragen haha, alvast bedankt voor de aandacht!

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is beter dan Sudeki *iedereen die het tegendeel beweert, is óf bevooroordeeld óf heeft Ninja Gaiden niet gespeeld*

kijk, NG duurt ongeveer 27 uur om de eerste keer uit te spelen, en daarna kanje het overnieuw doen in ongeveer 9 uur. Je kan in iedere keer dat je overnieuw begint de nadruk op andere dingen leggen, gebruikt je bij de eerste keer geen enkele keer Nunchaku, kun je deze nieuwe keer die eens non stop gaan gebruiken. Elk wapen vecht anders en als je voor de tweede keer speelt ben je sterker en kan je dus genoeg experimenteren *nieuwe wapens, wooden sword volledig upgraden* en kun je ook van die 60 challanges aangaan *versla 60 vijanden en krijg een speciaal item* ook kunje de ouwe Ninja Gaidens unlocken *dat zijner 3*. Er is genoeg te doen, in tegendeel tot Sudeki *wat na 20 uur uitgespeeld is* en geen tweede keer uitspelen waard is.
    Makkelijke keuze dus!

ohjah: het spel is zeker moeilijk, maar de moeite waard dat beloofik je! de Graphics zijn top, hoewel die van Sudeki wat mooier zijn maar de Animaties van Ninja Gaiden zijn veele malen mooier

9. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ninja gaiden is zeker weten het betere spel, maar dat wil niet zeggen dat sudeki niet de moeite waard is. Als je geen voorkeur hebt voor een bepaald genre (action/adventure of rpg) dan zou ik idd ninja gaiden nemen maar als je meer van rpg houd dan is sudeki denk ik ook zeker een goede keuze.

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    de animaties? bedoel je van die special attacks enzo?

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    en kan je nou ook echt verdwalen in het spel?

12. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat niet,als je logisch nadenkt kom je er wel doorheen.

13. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen GTA ;)

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha neehj je kan niet verdwalen en met Animaties bedoel ik:
    Hoe Ryu/Tal rondloopt *Ryu loopt smooth en normaal -> alle animaties *vechten, springen, lopen* gaan goed in elkaar over, dit is bij sudeki niet het geval, in de gameplay filmpjes die ik heb gezien ziet het er lang niet zo smooth uit als in NG

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ok bedankt allemaal! jah was ook beetje domme vraag van dat verdwalen haha dit spel ga ik dus kopen i.p.v. sudeki! handig eigenlijk zo'n forum met goede mensen, bespaart je geld en gezeik in de winkels als je een spel hebt gekocht dat niet zo goed blijkt te zijn!! Thnx to you all! _o_

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah graag gedaan!

17. Boy-006

Boy-006 Heb je hem al gezien

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik De helicopter heb vernietigd en level 10 zonder enige moeite heb doorlopen zit ik weer vast in level 11, als je weer terug gaat naar dat skelletdino, staat de hele boel onder water, dan moet je zon klein tunneltje in, en daarna moet je dus ook de lift pakken, het probleem is dus dat ik nergens adem kan halen, dus voordat ik weer bij die lift ben is me levensmeter leeg, wie helpt me ff??!!!

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dan zitje in verkeerde thread, volgende keer wat beter kijken alvorens te posten...

19. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey Zephyrus,ik vind eigenlijk dat de nieuwe HP een beetje de fun uit NG haalt. IK vind het eigenlijk gewoon te moeilijk worden. Je kunt gewoon niet meer op je gemak lekker gaan raggen. Te vveel jumpen en weg rollen.......een paar lekkere combo's zit er gewoon niet meer bij.

Waarom kun je niet gewoon een moeilijkheidsgraad instellen :{

Was dat nou teveel gevraagd ?????

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    firstblitzer bennik het HELEMAAL mee eens *had je niet verw8 hé?* Ninja Gaiden origineel is moeilijk genoeg, waarom nog moeilijker maken zodat de fun er bijna uit gaat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina