1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag eindelijk weer kunnen spelen en het was weer fantastisch. Deze game speelt heerlijk weg, je hebt de tijd helemaal niet meer in de gaten want je blijft spelen. Morgen weer verder spelen:).

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    De Lunar nog niet gevonden ? Ik vind het gewoon weer lekker om te spelen. Die Lunar heeft te erge combos, maar hoe die underception werkt :confused: En die katten zijn ook zwaar geslachtsdeel van een vrouw !
    Zephyrus, je zei dat je een video erover had gezien, maar waar dan ?

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    video? ... ik weet niet waarjet over hebt... Lunar hebbik wel gevonden en hij waarschijnlijk ook... Ninja Gaiden is gewoon niet leuk meer om te spelen omdat het nu NOG moeilijker is... én omdat alles nu niet meer nieuw is, ik vond het goed om verder te spelen lekker moeilijk omdat ik wilde weten wat er allemaal nog moest komen maar nu hebbik dat niet meer

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt mij steeds meer een goed spel dus! Maar nog een vraagje erover (jaja ik blijf vragen :p) je hebt toch niet dingen die je in een bepaalde tijd moet doen, zoals in sommige games? En waar hebben jullie het nu over? dat Hurricane Pack niet leuk is?

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah we hebben het over hurricane pack, je hebt af en toe time dingen *dus zorg dat je daar en daar komt in bepaalde tijd * maar dat is goed te doen, want de controls zijn goed uitgewerkt en al. het is een van de beste *zo niet de beste* xbox game(s) ooit

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, een video over dat underception gedoe. Ik dacht dat je dat tegen mij zei. Van gamespot ofzo.

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens,

Kreeg vaak complimenten van me makkers hoe ik Ninja Gaiden speelde.
    "Zo die move ken ik niet"
    "Jij bent veel Sneller dan mij man!"
    Dat soort dingen.

Nu zeg ik natuurlijk niet dat ik de beste Ninja Gaiden speler ben...dat ben ik ook niet want wat is Ninja Gaiden Master Tournement 2 moeilijk gemaakt joh.
    Dit word echt weer ff wennen...voel me nu precies weer zoals ik me bij de eerste keer voelde toen ik Ninja Gaiden speelde!

Maar dit is wel een goeie kans om je skill`s te verbeteren en te testen!

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    en heb je die tijd dingen vaak? en kan je ook gewoon lekker de tijd nemen soms om eens lekker te hack n slashen? (sjeesus ik hou maar niet op met vragen stellen)

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    je meot geen vragen stellen maar dat spel halen!
    je hebt af en toe 60 challanges, daar moetje 60 monsters doden en dan krijgje extratjes, of je kan gewoon de hele tijd een kamer binnengaan, monsters doden, kamer uitgaan, opnieuw zelfde kamer binnen gaan, monsters doden, enzovoorts dan krijgje geld en skills en karma.

hayate2002: jah maar waarom doe je nou nog je skills verbeteren? bij NG1 wilde ik mijn skills verbeteren om het spel uit te spelen en daarna nog een keer om scarabs te verzamelen en extratjes te ontdekken *en om te kijken offet spel nog steeds moeilijk was*. maar waarom zou je nu het spel nogges uitspelen? waarvoor nieuwe skill vergaren? waarom jezelf zo uitdagen voor iets wat je al kent?

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    spel ga ik vanmiddag halen!!:D, maar zijn de monster rond-om (niet op dezelfde plaats) en hoe zit het met de camera, zit die achter je figuurtje (tombraider) of hangt de camera ergens in de lucht en zie je je ventje renenn zeg maar

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haal het spel... ik beantwoord geen vragen meer... het spel is perfect in alle opzichten *sommige vinden de camera niet goed genoeg maar das gewoon gezeik!* dus geen enkele reden om dit spel niet te halen! Ga maar naar de winkel toe! vertoef hier niet langer! Ga op je fiets/auto/brommer/jetski wat dannook en haal dat spel!!! *en vergeet niet tegelijk ook Halo2 en Fable te pre orderen, dan mis je dat ook niet

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    whahahah LOL ok trek nu mn klompen aan en ren door de modder, onderweg zal ik een flinke tak pakken en gillend en krijsend rondspringen en de eerste de beste voorbijganger eens laten zien wie er de baas is...............als ik dan eenmaal bijkom in het ziekenhuis kan ik mij nog steeds vermaken met het ninja gevoel...:D

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    De monster zijn wel op dezelfde plaats, soms worden ze ge-respawnt als je terug loopt. Soms ook niet. De camera vind ik niks mis mee. Je ziet je ventje helemaal en zo heb je een goed overzicht van wat er gebeurd. Ik weet niet of het hetzelfde is net zoals tombraider, die heb ik nooit gespeeld.

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moeilijke valt wel mee int begin, als je je nunchaku's even pakt...

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Niet *perfect*, want hij is gecensureerd. Dan kan ie dus bij voorbaat al niet meer perfect zijn. De Amerikanen hebben dus de perfecte versie :)

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    En waar slaat dat weer op ? Je speelt om de gameplay, niet om de details, waar Tecmo en Teamninja etc. niks aan kan doen, omdat er weer zoon Duitser er wat van zegt. Je kan beter gewoon normale antworrden geven, want als je weet wat in irak gebeurd aan onthoofdingen... Misschien wel beter zo. maarja back ontopic.

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.131
    Ja.... die onthoofdingen in Iraq komen vast en zeker doordat ze net daarvoor videogames hebben zitten spelen(!) |:-

Ik snap ook wel dat het niet Tecmo's schuld is, maar Microsoft's schuld, aangezien die de game uitgeven in Europa en bang zijn voor de verkoop in Duitsland etc... maar dat neemt nog steeds niet weg dat het gewoon ONZIN is dat ie gecensureerd wordt.
    En dus is ie niet *perfect*. Ongecensureerd zou ie dat misschien wel geweest zijn.

Maar is gewoon een erg slechte boodschap als we nu videogames gaan censureren omdat blijkbaar sommige politici en ouders het verschil niet kennen tussen realiteit en fictie...

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als je het echt mist, kun je altijd nog 2 onthoofdingen zien in twee filmpjes, want die hebben ze er niet uitgehaald.

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.131
    En als die er nog wel inzitten, dan snap ik niet waarom ze verder wel uit de game gehaald zijn.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat het idioten zijn daar bij Microsoft.

Kort maar krachtig ontwistbaar samengevat antwoord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina