Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    heb het nu gespeeld (dus gekocht!) echt geweldig, serieus het beste spel op de xbox dat ik heb vind ik. Echt super mooi / verslavend, best moeilijk en vooral LEUK om te spelen Nogmaals bedankt allemaal hier die mijn vrgane over dit spel beantwoord hebben echt super! THNX

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    jaja het is al goed _O_

3. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ... :{

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Red XIII, is een feit!

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heb wel respect voor Microsoft he. Als zij er niet waren, hadden we niet eens ninja gaiden, of een xbox, of de toekomstige halo 2 en fable.

Maar ik denk dat ze dat niet konden cencuren omdat dat een filmpje is die je moeilijk weg kan laten of veranderen.

Zephyrus: het is wel je eigen mening, als je Sudeki veel leuker vind, dan moet je dat zelf weten.

Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  6. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij maakt van jouw mening een feit 8)

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.128
    Ik heb wel 'respect' voor microsoft, maar dat betekent nog steeds niet dat ze foutloos zijn. Ninja Gaiden censureren, om wat voor reden dan ook, is gewoon doodzonde.

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zeg niet dat ze niet foutloos zijn. Maar onthoofdingen missen is heel erg jammer, dat vind ik ook. Ik had het er liever ook in, maar bij mij draait het niet om het onthoofden, maar om de rest. En dan kun je blijven zeggen dat het onthoofden heel cool is enzovoort. Maar echt missen doe je het volgens mij niet. Jammer dat het eruit is gehaald, maar dan is het nog steeds een van de beste spellen op de xbox. En dat de Amerikanen de perfecte versie hebben klopt ook net helemaal, want er is geen perfecte versie, in alle spellen zitten wel wat fouten, ook al zijn het hele kleine dingen. Dus ook de Amerikanen hebben niet de perfecte versie. Wel beter dan de Europese, maar zoals ik al zei; Je doet het niet echt missen.

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gecensureerd of niet, voor mij is Ng het leukste spel ooit gespeeld:) of die kopjes er nou af vliegen of niet, maakte mij nie uit
    Thx Team Ninja _O_

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    neehj dat Ninja Gaiden een beter spel is is een feit. De combo's enzo zijn beter uitgewerkt en de animaties zijn beter, de FPS is volgens mij ook wat hoger en de characters zijn leuker en interessanter dan die van Sudeki. Ook krijgt Ninja Gaiden overal hogere punten *bij reviews* dan Sudeki -> Ninja Gaiden is beter spel, volgens wie? Iedereen -> Feit

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik ben dus ook overtuigd, ninja gaiden is echt zo'n vet spel, sudeki is te easy en de makers lijken het ram ram gemaakt te hebben

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dat ook weer niet, maar ze hadden wat beter kunnen afwerken, wat meer inhoud wat betere AI van je mede spelers. tjah afwerkingsfoutjes

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou zeg je het al|:-: een feit. Nee, het is een mening. Kijk, ik vind Ninja gaiden ook een heel goed spel, ik vind hem ook beter als Sudeki. Maar dat is allemaal een mening. Het zijn 2 totaal verschillende genre's. RPG en Actie/Avontuur. Twee hele verschillende soorten spellen, dan kan er niet een spel de beste zijn. Als Sudeki nou ook een Actie/avontuur was, dan kon je het vergelijken.

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan microsoft niets aan doen, dat komt door een mof, die vond dat het weer te grof was. Zielepoot. Anders hadden we nou wel kunnen onthoofden. Microsoft kon kiezen tussen: meer games verkopen, en 1 klein dingetje eruit halen, of heel Duitsland links laten liggen, en wel onthoofdingen. Zeg nou eens eerlijk, wat zou jij doen ???

15. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Over onthoofdingen gesproken, die gele wezentjes die in level 5 of 6 komen (Monastary) die heb ik toch wel eens onthoofd...

16. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry hoor maar wie vergelijkt NG nu met sudeki. rpg <-> actie 3d person. ???? Totaal verschillende spellen. Sudeki heeft trouwens wel betere gfx vindt ik.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt geen mensen onthoofden, die monster wel.

18. bas vdm

bas vdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie maakt zich nou druk om rollende hoofden, dat is totaal onbelangrijk bij dit spel. Als er nou echt iets was wat je spelplezier bederft kun je dat mailen, maar ontbrekende hoofden die rollen zijn wel zo iets kleins...

Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  19. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar het haalt toch iets weg van het spel en dat is jammer

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    die lieve katjes onthoofden in die nieuwe download, dat is pas gemeen }:]

Topicstatus: