1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is te makkelijk voor woorden. gewoon precies blocken op het moment dat je vijand je zou raken. Op dat moment hoor je een "knal" en een of ander vaag effectje en kan je je vijand verder slicen

2. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij helpen met hoe ik die 2 wormen in level 10 het makkelijkst kan verslaan

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze verslagen met de windmill shuriken.
    Je moet de wormen ontwijken en blijven gooien met de windmill shuriken. Je raakt ze wel alleen als de wormen naar buiten komen. Het duurt allemaal even, maar het werkt wel.

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is nog eens een goede tip... Ik zit namelijk ook al een tijdje met die klere beesten te kloten...

1 zo'n beest was namelijk al moeilijk maar 2 zonder elixers gaat me toch een beetje te ver... (ik ben dus ook helemaal overnieuw begonnen gisteren en zit inmiddels in level 8 )

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mij is dat uiteindelijk toch gelukt, 2 van die klere wormen zonder elixers. Ben ik best trots op :D.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het spel na een tijdje meer frustrerend worden dan want anders.
    En ALS je dan eens een moeilijke stukje voorbij bent, komen er gewoon nog meer moeilijke stukken...
    Het is goed te doen maar je moet er gewoon veel tijd in stoppen en dat ik vind het gewoon te frustrerend:)
    Daarmee dat hij ook al te koop is.

7. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Heb de game nooit frustrerend gevonden hoewel..... alleen die ene chapter waar je de military base moet insneaken.Die vliegende robots..... :mad: Maar verders heb ik er helemaal niet zoveel moeite mee gehad.

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    die schiet je toch gewoon met explosive arrows neer??? vreemd dat je dat het moeilijkst vond...

maar ik vind de game op zich wel een beetje frustrerend, maar wel heel cool en dat heb ik meestal niet bij frustrerende games die speel ik dan namelijk nooit meer... dus props voor de makers

en fallout... daar mag je ook best trots op zijn hoor.. ;)

9. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmja ik heb hem pas gehaal :eek: .Heb hem nu van woensdag en zit in het 5e level .Tot nu toe vond ik het niet erg moeilijk.Het enigste punt waar ik wat problemen heb gehad was toen dat ik de eerste keer black spider ninja's ben tegengekomen maar toen ik ze eens had verslaan kon ik de andere black spider ninja's ook nog relatief makkelijk aan.Kan iemand mij zeggen of het spel nog moeilijker wordt of moet ik op mijn honger blijven zitten? _0/

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel in Chapter 9 waar de tegenstand wel wat zwaarder is ivm Chapter 5. Alma, Greater Fiend (eindbaas van Chapter 7 - zie screen) vond ik best lastig om te verslaan. Verder ben ik er vrij gemakkelijk doorheen gekomen. Maar goed, er zijn 16 Chapters, dus het zal vanzelf wel moeilijker worden. Je kan er uiteindelijk altijd voor kiezen om in een hogere moeilijkheidsgraad te spelen.

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nog even over die twee wormen... die heb ik nu inderdaad erg makkelijk (in 1 keer) verslagen met de windmill shuriken en explosive- en die apscds (ofzo) pijlen... nog bedankt voor de tip

12. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dank je ik zal het eens proberen

13. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe een vriend zit bij de flaming dragon of zo en die zegt dat hij héél moeilijk is om te verslaan.Het is hem nog niet gelukt.PS Zijn der nog veel gewone vijanden die moeilijker zijn dan black spider ninja's ??

14. Arno S.

Leuk Bevonden:
    74
    Nee, later worden ze alleen maar groter en slomer.

15. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die alma is wel het lastigste van het hele spel.
    Die eindbaas is echt te triest voor woorden

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Flaming dragon???

noem me gek maar dat doet geen belletje bij me rinkelen eerlijk gezegt... :confused:

17. Arno S.

Leuk Bevonden:
    74
    De boss van chapter 11 ofzo ,the caves?

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    owww die... ik zat eerst even aan dorku te denken...

maar die is met ninpo toch vrij gemakkelijk te verslaan moet je alleen bij em uit de buurt blijven en af en toe op em hakken... zo heb ik het in ieder geval gedaan...

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien al een keerjte langs gekomen maar het topic is een beetje te groot om helemaal door te lezen. Ik ben aan het einde van chapter 12, waar je na een aantal keer geflitst te zijn ergens buiten komt. Ik verwacht daar ie keizer. Als ik dan wat stappen doe richting een groot platform loopt ie vast en staat er het bekende bericht 'your dic may be dirty or damaged'. Iemand nog meer met deze problemen? misschien dat een savegame van chapter 13 wel zou kunnen helpen.

20. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat 2 keer gehad ofzo voor de rest nog nooit
    BTW: ik hoor steeds meer mensen die problemen hebben met hun XBox of hun spellen
    soort nieuwe rage ofzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina