1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mensen vraagje:

Was die HP2 eigenlijk de laatste Download of kwam er nog een hierna. Ik dacht dat ik iets gelezen had over een download die volledig geintergreeerd was iemand meer nieuws hierover?

Ik hoop dat je in die download dan de moeilijkhied kan instellen want van die HP's wordt ik helemaal gestoord.

2. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Zit inmiddels in level 12 (The caverns) en vind 'm nu toch wel moeilijker worden. Maar hij blijft vet _O_

3. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah het rulet.Alleen spijtig dat de vijanden niet meer zo snel worden.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    is het spel zo mooi als op die screen?!?!?!

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij nog wel mooier. De tussenfilmpjes zijn gewoonweg meesterlijk, PRACHTIGE beelden_O_.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    maar het spel zelf, in-game als je loopt etc.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dan is het ook een heel mooi spel. Het is alleen niet zo mooi als in de filmpjes. Maar het overtreft halo.

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    het is zeer mooi en vloeiend, kan iemand me vertellen wat het sterkste wapen is en wat het beste wapen is? (k heb em geleend dus cheat ik er lustig op los) :p

Edit:

Die screen komt uit een filmpje.

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Dat verschilt per persoon denk ik, maar ik vond het zwaard volledig geupgrade het best. Helemaal die übermove met essence is dan geniaal. (Y ingedrukt houden tot hij essence absorbeert)

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kheb em eindelijk uitgespeeld... het einde vond ik eigenlijk wel meesterlijk, had ik niet verwacht...

maar...
    ik dacht dat je de dark dragon sword ook zou kunnen gebruiken... en dat wanneer je je spel continued al je wapens en essence zou houden... Dat is dus verdomme niet zo, want daar zat ik op te wachten... en nu heb ik ook men houten zwaard niet volledig kunnen upgraden tot unlabored flawness... EN je krijgt de Dabilarho niet meer als je je scarabs inleverd!!

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat komt omdat die Dahilabro te sterk is voor die eerste levels. Als je in level 8 opnieuw met Muramasa praat, krijg je hem.

En de Dark Dragon Blade, die kan je gebruiken vanaf level 13 als je het voor de 2e keer speelt, zoals jij nu doet. Je vind hem dan in Muramasa's shop in het het dorp van Hayabusa. Hij steekt op de bovenverdieping in het hout en je kan hem gewoon oppakken en gebruiken.

12. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je m uitspeelt verlies je al je items van het vorige spel, ook al speel je hem op dezelfde moeilijkheidsgraad verder ?!?! Dat zou heel stom zijn :mad:

13. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, anders zou het echt nep zijn, met al je superwapens in de eerste leveltjes, veel te makkelijk zou dat zijn. Je hebt zeker wel veel voordeeltjes als je Succesive play doet, ik vind het top zoals ze het gedaan hebben.

Ik moet hem alleen nog ff uitspelen, verotte ghost fishes...

14. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook een weekje nu binnen en heb Chapter 1 t/m 3 met alle plezier uitgespeeld, nu kwam Chapter 4 en begin ik me een beetje te irriteren aan het feit dat ze hele tijd respawenen, vooral als je een keer verkeerde deur in gaat en je gaat weer terug waar je 30 sec. nog was staan er weer 3/4 Ninja's die je net hebt afgeslacht. Nou afijn, even doorbijten en eindelijk had ik Chapter 4 gehaald, eindelijk dacht ik. Moet ik weer naar die stad en nu respawnen er de hele tijd van die zwarte Ninja's met van die explosieven die héél irritant zijn. Ik kan ze best 2/3x verslaan maar na 7x dezelfde ventjes ben ik gewoon dood :{

Ik vind het echt zonde, het is een leuk spel maar moest dat respawenen nou?

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol, als je telkens weer die kloktoren oploopt kom je idd zwarte ninja tegen, das net leuk. Als je ze kan verslaan, kan je daar lekker essence halen. BTW: Je moet daar niet eens zijn.....

16. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee maar je krijgt daar wel een nieuw NINPO bolletje

17. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang hebben jullie er btw over gedaan om 'm uit te spelen? In speel-uren dan...

18. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een keer over nieuw begonnen dus toen ging het wat sneller dus als ik zou schatten z'n 15 uur en ben pas bij lvl 10

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je 100% gelijk, in het begin vond ik het een van de leukste games dat ik ooit gespeeld had.
    Vechten tegen die samurai's in dat bos.... _O_
    Maar later met al die zombies enzo wordt het gewoon frustrerender en moeilijker....

20. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, ik zit nu einde level 15 en de teller bij het saven staat op ong. 25 uur...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina