Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee maar ik zij ook van nu toen ik voor de eerste keer bezig was zat ik pas in lvl 5 met 10 uur maar toen moest ik overnieuw beginnen en was ik daar met 2a3 uur als ik wat onduidelijk was dan srry

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou m al een tijdje maar heb m nooit gekocht, nu komt een vriend m zo langsbrengen dus kan ik m eindelijk is spelen/zien! Ben benieuwd oftie echt zo moeilijk is enzo :D

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    haha okay dan die is cool

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja kben wel grappig ;)

Kzuig echt erin, ben nu bij de eindbaas en heb na 2 pogingen hem in totaal wel 2 x kunnen raken :\

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er soms godmode cheats voor dit spel ;) Kwordt het nu al zat om telkens ingemaakt te worden en dood te gaan :'-(

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha neehj, en schaam je! dat je cheats wil gebruiken bij zo'n goed spel!

Gewoon doorzetten!

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb nu al zin om te gaan frisbeeën omdat het niet wil lukken, beetje kut om telkens opnew hetzelfde stuk te doen snappie

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt... maar wat je ervoor terugkrijgt als het je lukt, dat maakt alles goed!!
    *waar zit je vast? misschien kannik wat tips geven*

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Eindbaas van level 1 *schaam schaam*

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ah kben voorbij de eindbaas van lvl 1, ben nu bij die paardjes van level 2 alleen khoorde dat t er 4 waren... heb ik er 3 verslagen, valt de 4e van zn paard af en killed me met 1 zwaardslag... krijg er een beetje de tering in hier :+ Die saves zitten zo ver uitelkaar en kvind het gewoon moeilijk :mad:

11. kula

kula jiehaa

Leuk Bevonden:
    0

Leer de L-Trigger gebruiken, ook met rollen. En je boog voor die paardjes, als gaat dat niet iedereen even makkelijk af :)

Maar blokken is echt de sleutel tot succes. Als je 3 knallen hebt uitgedeeld ff blokken, dan als ze ff niet aanvallen weer eroverheen. Staan ze om je heen, blokken en rollen. Succes :)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Blokken gebruik ik al aardig maar ik sta telkens met volle power zo'n paard op te wachten en komt er soms wel zo'n pijl van ze in me borst :) Die bow vind ik een onding, kan dr geen pijl snel genoeg en op tijd mee raak schieten :+

13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    blocken moet je inderdaad jezelf aanleren nadat je een aanval gedaan hebt meteen weer op L drukken (omdat je dan door niets geraakt kan worden behalve door een greep)

en voor die paarden tja je kan ze ook gewoon aanvallen met je zwaard maar het is toch handiger om ze neer te schieten met je boog

en even off-topic op welke school zit je eigenlijk in Zoetermeer

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Alfrink

15. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ow das jammer ik zat namelijk jaren geleden op de Tjalk... vandaar

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    de Tjalk? Is dat een basisschool ofzo want er is geen middelbare hier die zo heet :)

17. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zeg ik jaaaaaaaaaaren geleden haha maar anders was ik natuurlijk ook naar alfrink gegaan als ik niet was verhuisd

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wees blij dat je niet naar het alfrink bent gegaan hehe ;) Fucking gevangenis :{

Kheb net weer keertje geprobeerd en nu kwam ik niet eens tot de paarden, kwerd gelijk geslacht door die irritante gast die telkens teleport en van die ballen schiet |:-

19. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    je weet dat je bij hen echt niet moet gaan klooien met de boog toch?? die hak je gewoon met je zwaard in elkaar...

toch ik vind het vreemd dat je zoveel moeite met het spel hebt...

- probeer eens wat combo's uit je hoofd te leren
    - probeer altijd maximum essence te gebruiken als dat kan
    - ALTIJD blocken
    - en koop voor 5000 essence the armlet of sun/moon wat jou beter lijkt (ik zou voor sun gaan)

en voor die magie gastjes zou ik gewoon er op af rennen en er op los rammen (je bent in level 2 dus hier kun je nog wel button mashen xxy of de hele tijd x, of x afwisselen met y en je komt al wel een beetje verder denk ik)

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt, kmerk dat je wel de tijd voor dit spel moet nemen. Op zich niks mis mee maar kmoet er is voor gaan zitten.

Ik snap wel dat je die gewone gastjes niet met je boog te lijf moet gaan ja ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina