1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik eindelijk langs Chapter 5, versla ik de baas, loop de DVD steeds vast bij het filmpje :{

2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit helemaal vast in Chapter 6
    Ik Ben volgens mij overal al geweest op 1 deur na. Deur met een slot met een doodskop. Maar ik moet nog een sleutel vinden met een doodskop ofzo en 1 gedeelte van tablet maar denk dat ik daarvoor die sleutel nodig heb. Weet iemand toevallig waar die is want ik loop al 3 uur rondjes in het level en kom steeds weer die zeer irritante zwarte ninja's tegen elke keer opnieuw als ik ergens loop. Krijg zo wel veel punten maar kom niet verder
    Wie kan me helpen :)
    Is er nergens een walktrough ofzo waar dit instaat?

Groetjes
    ProXi

3. kula

kula jiehaa

Leuk Bevonden:
    0

Check voor een goede walkthrough op www.gamefaqs.com

4. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Proxi, je moet terug naar de plek gaan waar je de baas van chapter 5 killde en daarzo gewoon het pad volgen totdat je bij de kerk bent, vandaar is het niet zo moeilijk te vinden.

5. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz hehe waar was die plek met die baas :D
    Ik ben nu ergens tegen een dinosaurus van botten aan het vechten namelijk, lukt nog nie eg zonder drankjes :)

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je al op de goede plek.

7. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Nog tips om die dino in te maken met 1 energie balkje zonder flesjes als backup

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt heel lastig.

Je moet alle 4 de poten er afhakken, het beste is om er met een flying swallow naar toe te gaan, daarna een XXY combo doen, dit bij alle poten. Pas echter op voor rondvliegende botten, die zijn wel makkelijk te blocken maar je moet wel op tijd zijn. Verder heb je nog de staart waar je over MOET springen, niet wegrollen en een soort bijtmove die niet zo moeilijk te ontwijken is.

Maar zonder elixers is die lastig

9. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had die verslagen met de windmill shuriken van afstand de hele tijd duurt wel een tijdje maar dan is ie best makkelijk

10. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    hehe oke :) ik zal me best doen

11. mike-xxx

mike-xxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in chapter 7 bij boss alma kunnen jullie tips geven ik ben al een week met haar bezig

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik kwam er pas na alma achter dat k mn wapens kon upgraden. En haar moet je gewoon de hele tijd ontwijken todat ze dichtbij komt. Ook haar patroon van aanvallen leren.

13. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of er al wat bekend is over een opvolger van dit meesterlijke spel?

14. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is HET Xbox spel !!!!
    Enigste exclusieve titel die ik mijn geld waard vond !

maar dan ook wel een heeeele goeie, bijna zelda niveau !
    TOPSPEL !

15. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    je moet als wapen de vigoorian flail gebruiken als die op level 2 zit anders kun je het beste gewoon dragonsword gebruiken aanzetten
    als ninpo die met vuur, als ze een stuk paal gooit moet je die ontwijken en die aanval dat ze je in een bol stopt en je neerslaat ook, maar als ze die paarse bollen doet moet je vuur ninpo gebruiken en hopen dat ze hem niet ontwijkt doet ze dat niet dan valt ze op de grond en is ze even bewusteloos en kun je haar volop raken met de flails en zo moet je dat een tijdje herhalen

16. Nameless

Nameless Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mike-xxx:
    Ze zeggen dat Alma een van de moeilijkste bossen is, dat is ze ook wel, als je niet weet hoe het moet.
    Ik heb hem in 1 keer gehaald, en zo goed ben ik nou ook weer niet.
    De truuk is om de balletjes te ontwijken met rol, spring, rol, spring, rol, rennen.
    En de pilaren rol, spring net voordat ze de grond raken, rol, en spring over de andere heen.

Begint ze te schreeuwen, gewoon als een gek wegrennen.

Dit blijven doen totdat ze sneaky over de grond heen loopt als ze dit doet
    ren dan naar haar toe met de Dragon Sword, en doe de flying sparrow attack ( naartoe springen + Y )
    Als ze niet geraakt word, ontwijk dan haar vliegende trap met een simpele rol, spring methode.
    Raak je haar, dan is ze even gestunned, doe dan een XXY combo, en ren weg.
    Dit duurt wel ongeveer 5 a 10 minuten, maar dit kost amper tot geen potions ( als je het goed doet ;) ).

17. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeelt. Dat kostuum en die plasma saber zijn wel stoer ;)

18. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    waar krijg je die dan bij het hurricane ppack of als je het gewone spel hebt uitgespeeld

19. studio_125

studio_125 Guest

die moet je downloade van xbox Live!

20. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    mijn vraag was of je die zou krijgen als je het hurricane pack uit hebt gespeeld of het gewone spel....heb geen live dus daarom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina