1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is hakken, maar je moet wel enigzins weten welke knoppen je indrukt, anders wordt het niks.
     
  2. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor degene die nog nooit PoP hebben gespeeld is het het leukst, maar dat wil niet zeggen dat het voor de anderen geen leuk spel is. Ten eerst is het een veel gavere character dan PoP en daar komt ook bij dat je veel vettere wapens en combo's hebt. OKee de camera kan wel een beetje irritant zijn op sommige momenten, maar ik vind dat dat het speelplezier niet bederft. Ook telkens wordt je verblindt door de schoonheid van de tussenfilpjes. God, wat zijn die mooi. En die filmpjes verschillen nit eens zoveel van het echte spel, wat er ook bloedmooi uitziet. En dat slagergezeik hierboven is stom gelul. Ben je pas net begonnen met het spel. Dit spel is ontwijken, blocken, terugslaan en weer doorgaan. De ninja's en monsters waar jij tegen vecht zijn ook goed in wat chinese vechtkunsten. Ze maken het je in ieder geval niet makkelijk. Het is ook echt een gevoel dat je erbij krijgt. Ninja's die opeens van een gebow springen, waarna je ze trakteert op wat goed geanimeerd blockwerk en ze daarna probeert te hakken met je Dragonsword die zij dan ook weer afweren en wegspringen waarna ze weer wat shurikens naar je gooien. De monster waar je tegenover komt te staan zijn ook tot de kleinste detail uitgewerkt. Denk maar aan goede animaties. Draken met echte schubben, goed zichtbare keelgaten en ga maaar door.

    Ik vind dit zekersteweten geen miskoop. Bij langenaniet.
    Het krijgt van mij een 9,5 (omdat de camera soms wat irritant doet)
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik idd ook te weinig gehoord, die filmpjes zijn echt van ongekende klasse. Alleen een beetje jammer dat het typische halfnaakte dubbel D dametje ook weer aanwezig is (cliché is altijd kut), maar daar zullen een hoop pubers anders over denken.
     
  4. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar dat is natuurlijk typisch Japans/Team Ninja. Misschien wouden ze hem daarom censuren :) :)
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Leuk spel, goede moves leuke wapens alleen soms een beetje (te) moeilijk. Savepoints soms ook iets te ver weg van eindbazen waardoor je sommige stukken vaak moet herhalen.
     
  6. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop op een goede rescensie in het nederlandse xbox magazine, dan kan ik kijken of de game wat voor mij is, hij schijnt extrem moeilijk te zijn...(en das voor mij een minpunt)
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zie dat je Splinter Cell hebt, die vond ik een stuk moeilijker dan dat ik NG nu vind.
     
  8. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een live demo gezien van NG (verzorgd door Metzmen) de game is echt heel gaaf zag er wel lastig uit (kreeg zelfs ook nog een live demo van breakdown..:p )
     
  9. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt ie uit

    wanneer komt ie uit. voor 16 mei?
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    12 mei approx.
     
  11. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill, dan is hij al bijna uit!!!:9 !!!
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu snap ik het niet meer. Ik hoor hier op het forum en in andere reviews dat de camera juist een minpunt is. Maar: XBM zegt in het nieuwe nummer dat de camera juist helemaal fantastisch/perfect/super is! Wat is het nou?
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Is de nieuwe Xbm uit?
    (Hoe ziet de cover eruit?)
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie hier! :+
    Ninja Gaiden natuurlijk 8)
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    W000t :D

    *Gaat door regen & wind naar stad Xbm halen :cool:
     
  16. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    De camera is echt zwaar waardeloos.je kan hem weer goed zetten met de rechter trigger.toch is het zo'n vet spel dat het niet erg is._O_ het spel is wel moeilijk:9
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo komen we wel aan de 50 pagina's :{

    anyways ik heb onderhand wel 20 revieuws gelezen een een hoop ingame materiaal gezien (thnx to Metzman :) )

    Mensen zitten te zeiken over de camera omdat je die niet kan besturen met de thumbstick. Je kunt echter wel het beeld centeren door de vleugelknop te gebruiken.

    Als je ziet hoe snel de game loopt dat weet ik zeker dat het onmogelijk was door al die hectische gevechten ook nog eens de camera bij te houden. Men moet gewoon vaker die flipper gebruiken denk ik.

    Na ingame materiaal gezien te hebben ben ik gewoon echt verkocht!
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Newsflash: De XBM is een baggerblad dat enkel onzin uit kraamt.
     
  19. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    1 ding: nooit luistern naar bladen die voor 1 console zijn. Die zijn dan zo ver bevooroordeeld dat ze de xbox super en geweldig vinden en er niks fout aan de spellen is. Erg onproffesionele bladen dus. Koop de PU of de GamePro. Daar haal je wel wat kritischere info uit.

    EDIT: Oja er zijn natuurlijk ook mensen van XBM op dit forum. Voor die dan. Sorry, maar dit is mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2004
  20. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    mm daar ben ik het niet mee eens ten eerste omdat je off-topic bent en ten 2e omdat de XBM niet bevooroordeeld is....weet niet of je uberhaupt wel eens een xbm in je handen hebt gehad? maarja dit gaat over Ninja gaiden...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina