1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    nee
     
  2. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt wel hoor
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind dat je Tenchu niet kan vergelijken met Ninja Gaiden. Ninja Gaiden heeft geen hol met stealth te maken, het word zelfs aangemoedigd om zoveel mogelijk vijanden dood te maken. Tenchu is denk ik heel anders.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd. Dat is Ninja Gaiden eigen, het is en blijft toch een hack 'n slash game. Maar eigenlijk vind ik het wel jammer dat je een ninja niet ongezien van achter kan benaderen om hem met een welgemikte slag met je Dragon Sword een kopje kleiner te maken :cool: Maargoed, wat klaag ik, Ninja Gaiden is zo al een geweldig spel :)
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Er gingen bij veel gamers al alarmbelletjes rinkelen toen er bedekte termen werd gezinspeeld op wijzigingen van de Europese versie van Ninja Gaiden. Het leek op een storm in een glas water, maar het verhaal lijkt nu een staartje te gaan krijgen. Volgens Microsoft zal er inderdaad één ding sneuvelen in de Europese Ninja Gaiden. In de Amerikaanse versie kan Ryu zijn tegenstanders onthoofden, die mogelijkheid zal echter niet terugkomen in de Europese versie.

    De reden voor het schrappen is de leeftijdswaardering, die de onthoofdingen met zich mee zou brengen. Volgens PEGI zou Ninja Gaiden dan alleen geschikt zijn voor gamers van 18 jaar en ouder. In de Verenigde Staten (die werken met het ESBR-systeem) heeft de game een stempel van 17+ meegekregen. Wanneer een spel in Europa een volwassen waardering meekrijgt wil een grote groep winkeliers (met name in bepaalde Europese landen zoals Duitsland) de game niet in zijn assortiment opnemen. Om een lagere leeftijdskwalificatie te krijgen moest volgens PEGI de onthoofdingen worden geschrapt.

    Door de maatregel ga je wel vraagtekens zetten bij de beoordeling van PEGI. Het onthoofden van iemand in Ninja Gaiden levert een leeftijdskwalificatie op van 18, terwijl een soortgelijke actie in Unreal Tournament 2004 wel geschikt wordt geacht voor gamers van 16 jaar oud.

    ----------------------------------------------------------------------------------

    Bron: www.gamez.nl

    Echt jammer, maar iig geen groen bloed ofzo.
     
  6. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ontzettend triest. Ik zou spel puur uit protest links laten liggen, als ik hem nog niet had,
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    NEEEEEEEE!!!|:-
    Hier baal ik dus echt enorm van! Naar dit spel zat ik echt uit te kijken. Is er dan geen enkele manier om als Europeaan dit spel met onthoofden te spelen?!:'-(
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Of zal het een vroege 1 april grap zijn....
     
  9. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat hoop ik!! :)
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als dit for real is, dan is het dag dag Ninja Gaiden.

    Of dan laat ik m'n Xbox maar eens rap modden, en importeren die zooi.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zie niet waarom juist die ene move beslist of je de game koopt of niet.
    Van wat ik hoor, blijft het lichaam van je slachtoffer toch slechts enkele seconden liggen.
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar ik heb toch liever een 'volmaakte' versie, zonder aanpassingen van het een en ander. Ik vind het zonde van Ninja Gaiden. En m'n spellen zal ik toch orgineel blijven kopen :)

    Maar misschien waait dit nog over en komen er alsnog geen aanpassingen.. Wie weet..
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik koop hem ook wel als hij gecenureerd wordt ,maar ik vind het wel jammer dat ik niemand onthofden kan.Zoiets hoort wel een beetje bij zo een spel net als bloed bij een FPS hoort
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Mod-chip here I come....

    Echt belachelijke maatregel dit.
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Mensen, stelt U niet aan.

    Alsof de onthoofdingen het belangrijkste aspect van Ninja Gaiden is.:{

    Gewoon kopen. Met of zonder onthoofdingen.;)
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Wil hem best kopen, maar dan wel de NTSC-versie.
    Is gewoon onzin dat we een 'gecensureerde' versie van het spel krijgen. Dat onthoofden is gewoon supercool om te zien en dat was ook een van de 'wow-factoren' van de demo die ik zag...
    Als ze dat er nu een beetje gaan uithalen is gewoon zeer triest.
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar onthoofden geeft een ontzettend goede ninja sfeer, cola zonder bubbels smaakt toch ook niet goeD?
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb net weer ff filmpje gezien van 3.30 min ingame footage, en het is zeker een belangrijk aspect. Reden genoeg om te importen iig.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    wat ik denk is: de actie in het spel is zo snel dat je helemaal niet zo in de gaten hebt of je iemand wel of niet onthoofd(tenzij je er natuurlijk op zit te letten)
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gespeeld en ik kan je zeggen dat ik wel vind dat je het in de gaten hebt als je iemand onthooft, óók als je er niet op let. Ik wil koppen zien rollen! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina