1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen ik ben van plan om mee te doen aan die pre-order actie. Maar ik ben bang dat als het niet goed bevalt dat ik er dan mee opgescheept zit. Ik wil zeker zijn of ik het wel doe, dus ik heb ff 2 vraagjes voor degenen die het al hebben:
    1.) Het is een redelijk moeilijk spel. Maar met welk spel kan je het kwa moeilijkheidsgraad vergelijken? Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met adventure (buiten tomb raider) en zou het voor mij dan wel te doen zijn of is het alleen voor de die-hards?:eek:
    2.) Is het nog de moeite waard na uitspelen?

    Alvast bedankt.:)
     
  3. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Het spel is zeker wel moeilijk. Ik weet eigenlijk niet met welk spel ik het alleen kan vergelijken.
    2. Als je live hebt dan krijg je telkens nieuwe missies en dat soort dingen. Heb je geen live dan zal het na het uitspelen wel in de hoek van je kamer belanden...
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    @tim en dodgie: Thx !! Coole wapens _O_
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    1) Ze zeggen dat het pas op hard en very hard moeilijk word maar dat normal goed te doen is.Ik weet niet of er een easy mode is

    2)er is werkelijk veel te unlocken zoals

    nieuw kleren en de eerste 2 ninja gaiden games die op de snes uitkwamen
    dus ik denk dat je het wel langer speelt

    ik hoop dat je er wat aan hebt

    edit: en anders is altijd nog X-bazar waar ze zeker ook naar dit spel uitkijken:cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze zeiden ook dat PDO een hoge drempel had, en dat viel dus ook reuze mee.. Als ze zeggen dat een game heel moeilijk is, moet je eigenlijk lezen dat de game heel moeilijk is voor een kind van 7 tot 10 jaar ofzo.. Ieder spel heeft een moeilijkheidsgraad dat het merendeel van de kopers er zo door heen kunnen lopen..
    Ik verwacht ook weinig problemen met Ninja Gaiden :)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt jongens, ik ga hem dit weekend bestellen. *)
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik pas volgend weekend, of zelfs begin Mei pas :mad:
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het met Ninja Gaiden wel iets anders is hoor. Er worden zelfs comics over gemaakt, zoals deze bijvoorbeeld:

    [​IMG]

    Die Itagaki dude (zo heet ie toch) die heeft ook gezegd dat hij vond dat japanse gamers niks gewend waren en dat ie daarom voor ons westerlingen eens is een flink moeilijke game zou creeëren voor de wat hardere kern (van de gamende populatie).
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk zal hij niet zo makkelijk zijn als de gemiddelde game op normal mode, maarja ik hoorde toen ik PDO nog niet had gespeeld dat die ook super moeilijk was.. Nou daar fietste ik op easy en normal zo door heen.. Op hard iets meer weerstand dan..

    Maarja, makkelijk is een relatief begrip.. De een vind het al super moeilijk als hij 1 keer per lvl ergens vast komt te zitten, en dan ander vind het makkelijk als iets pas na 30 keer lukt, maar toch lukt.. dusja, eigenlijk valt er weinig over te zeggen :)

    Maja, ik vind het geen reden om de game niet te kopen omdat je hem te moeilijk zou vinden.. Stel dat hij echt te moeilijk is, dan heb je altijd nog walkthroughs:)
     
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het juist veel leuker als games lekker moeilijk zijn.
    Want als je er dan toch door heen komt dan ben je echt blij :D
    En met makkelijke games rush je meestal door die games heen (bijv. BGAE).
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd, maar ik vind ook wel dat een game voor bijna iedereen wel toegankelijk moet zijn..

    Maar toch vind ik het erg fijn als een game overal wordt afgeschildert als erg moeilijk, en het lukt je gewoon om hem uit te spelen :cool:
     
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, liever een game waar ik 3keer een level probeer dan een game waar alles zo simpel is en na 1 keer er zonder kleerscheuren doorkomt (noemt geen voorbeelden ;) )
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Toch zou ik iedereen die zichzelf als casual gamer beschouwt,(oftewel 1tje die er gewoonweg niet de tijd voor heeft om uren achter elkaar te spelen) aanraden om m eerst te huren.

    Zoals eerder al gezegd zijn de savepoints niet echt denderend neergezet, en moet je soms halve levels over doen !

    Ikzelf was dat toch wel vrij snel zat....
     
  15. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de moeilijkheidsgraad van Panzer dragon orta supergoed: het was op hard (en in het begin op normal) een pittig spel, maar vreemd genoeg raakte ik niet gefrustreerd van de moeilijkheidsgraad, maar had ik echt voldoening als ik het level eindelijk uitgespeeld had!

    Hopelijk is dat bij NG ook zo
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    OK, dudes. Ninja Gaiden is iets duurder in de inkoop dan Pandora Tomorrow, dus de prijs is iets hoger dan de vorige preorder actie, maar het blijft een lekker prijsje!!!!! 50 euro's inclusief verzendkosten, in co-op met gcshop. maak niet uit waar je besteld daar of hier, is zelfde actie.

    http://ninjagaiden.xbw.nl/

    Hoop dat we jullie er een plezier mee doen!
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    komt het dat NG duurder in de inkoop is omdat jullie minder bestellen of is er gewoon een verschil in de prijsen van temco en Ubi Soft(Splinter Cell)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd, zo heb ik dat dus ook ervaren :)


    @kobold: tnx dude! Toffe actie :)
     
  20. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kobold: zeker een goeie zaak dit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina