1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Inderdaad, want bejaarden verwaarlozen is Ok en het nederlandse volk blijven afzetten met belachelijke belastingen en accijns is ook 'normaal', maar een videospelletje waar je het hoofd van een mannetje er af kan slaan (niets nieuws) is natuurlijk een slecht voorbeeld voor de jeugd(!)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    waarom bestaat er eigenlijk nog geen freeloader voor de xbox(ngc en ps2 hebben er wel een).Is volgens mij niet illigaal en je kunt er dan ntsc games op spelen

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Even voor de zekerheid, het is nu uitgesloten dat dit alsnog overwaait, en de game alsnog in z'n volle glorie uitkomt?

4. Lizardman

Lizardman Wrrroaaarr

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hij wordt wel wat gecensureerd, maar volgens mij valt het wel mee. Komt allemaal door dat Duitsland, die zijn daar heel streng in volgens mij. (n)

Nou ja, het gaat mij voornamelijk toch om de gameplay en de manoeuvres die je ermee kan maken, maar toch jammer.

5. Käysor

Käysor Behind blue eyes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al uitgespeeld!!! Zonder censuur welteverstaan!!! En omg. het is geweldig!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ook vet is dat sommige moves van ryu hayabusa heel erg op z'n moves uit dead or alive lijken...

6. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    wrijf het er maar lekker in:'-(

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kan iemand dit bevestigen? (of liever ontkrachten, maar dat zit er waarschijnlijk niet in..)

8. Towel

Towel Guest

Na al dit lezen denk ik niet dat Ninja Gaiden gecensuurd word. Het onthoofden zit er gewoon in en blijft erin. Anders haal je iets weg van Ninja Gaiden. Het onthoofden is wel erg vet gedaan, het geeft je helemaal een kick als je druk aan het vechten bent en er komt reinforcements die je afrekent met een onthoofding. Met alle special effects van dien:D. Naarmate je wapens op het best zijn komen de meest vette moves tevoorschijn tegen de meest gruwelijk wezens. Toppie!

Ik ga mischien een brief schrijven naar de PU want de review van Ninja Gaiden is echt belabberd slecht! Steven, ik verwachte wel meer van je....

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, je haalt idd iets van NG weg, en daarom is iedereen er ook pissig over.
    Maar verklaar jezelf? Hoezo denk je na dit dat het onthoofden erin blijft?

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij Europeanen zijn weer is de lul, zoals altijd. Games die hier niet uitkomen, of totaal verkracht worden. Sux to be a European. Thanks Microsoft, voor deze opfleuring van me dag!

11. Towel

Towel Guest

Nou, ik denk dat het spel niet teveel bloed,actie etc bevat om gecensuurd te worden. Je kan de enemy's onthoofden maar niet met de bedoeling voor het geweld. Moeilijk uit te leggen maar als je in GTA kan onthoofden zou het wel gecensuurd kunnen worden maar in ninja gaiden kunnen ze dat niet maken. Aangezien Ninja Gaiden meer is dan actie doet het onthoofden er niet om. En je vecht ook niet alleen tegen ninja's natuurlijk, rare beesten onthoofden is natuurlijk ook mogelijk.

Ik snap ook niet hoe ze de moves willen maken. Sommige moves zijn typische "onthoofd moves" . Deze moves uitvoeren met gecensuurde onthoofding is iets wat niks word...

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoals XForce1 al aangaf een tijdje geleden, hij heeft de PAL versie. Hoe hij eraan komt blijft tussen hem en mij.
    Volgens hem zit de onthoofding er gewoon in.

Dus tja, afwachten tot de game daadwerkelijk in de winkel ligt.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik heb ook ergens gelezen(volgens mij zelfs dit topic)dat je sommige tegenstanders onthoofden moet om ze te kunnen verslaan.

Hoe zit dat dan als je niemand kunt onthoofden??

14. Towel

Towel Guest

dat je perse moet onthoofden is onzin. Het is gewoon een vette move en dus erg effectief:D

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet waarom ze dat er helemaal uithalen. Als je gewoon een optie in kan stellen of je dat wel of niet kan zien, dan kan je het zelf bepalen.

Helemaal irritant is dat ze eerst zeggen dat het onveranderd zal zijn en daarna toch dingen eruithalen. Als mensen tegen je wilt hebben, dan moet je dat vooral zo blijven doen!

Inderdaad is deze manier van werken smeken om het importeren van games uit landen waar het spel wel gewoon is zoals het hoort, met alle nodige hardware aanpassingen die daar bij horen.

Ik ga hem nu zeker niet meer pre-orderen!! Sorry GC-Shop!

16. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    de xbox modden is nou ook weer zo'n stap... ik wacht nu op reacties van mensen die de game hebben gespeeld met censuur. Ik zie net in de nieuwe xboxmagazine, dat de game een 9+ heeft gekregen, ze zeggen ook wat over de censuur, nl dat de onthoofdingen eruit zijn, en dat die met geen code of menuoptie te veranderen zijn, zo is de game niet bedoeld, en dat is jammer (zo staat het er ongeveer).
    Maar toch heeft de game een zeer goed cijfer ontvangen.
    Maar daar gaat het niet om, we worden achtergesteld, en dat moet maar eens afgelopen zijn. (of geef me nu een code om die optie weer aan te zetten, en dan is iedereen blij, de spellenboer, ik, enz.)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja dat had ik ook gelezen. Het was zo dat je van die zombies had geloof ik, en die werden veel kwetsbaarder als je hun kop er af hakte. Anders was het bijna niet te doen om ze te vermoorden. Dus het lijkt me dat ze die "kop-er-af-hak" optie er wel in moeten laten. Anders kom je nooit voorbij die stage.

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, we zien wel hoe ze dat hebben aangepakt, als er iemand is die de gecensureerde (..) versie heeft gespeeld, zo snel mogelijk bericht plz *)

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Eerst glashard ontkennen dat er ook maar iets uitgehaald is. En als al de pre-ordertjes gemaakt zijn opeens bekend maken dat het spel toch gecencureerd is. Nu heb ik ook zoiets van "rot dan maar op met je game". Voor mij heeft Ninja Gaiden heel zn glans verloren. Jammer!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina