1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Na de zomer ga ik hem ook maar modden .
    Haal ik wel de USA versie en regiovrije dvd's *)

2. XForce1

XForce1 Guest

Ben eigenlijk wel benieuwd wat XBoxmagazine voor negatiefs te melden heeft over deze game
    Vermeldde ze nog wat over de camara???

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al vaker aangegeven in deze thread, is het niet de bedoeling dat er op dit forum over mod-chips gesproken wordt.

Alvast bedankt :)

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoeveel kosten eraan zijn verbonden op de pre-order na 2 dagen te cancellen?

Ik heb er nog eens over nagedacht, en voor mij hoeft Ninja Gaiden op deze manier niet meer.
    In Amerika wordt door jan en alleman verkondigt dat NG de beste game is die de Xbox ooit heeft mogen ontvangen in z'n carriëre tot op heden toe, en als er dan toch nog mee wordt geklooit dan hoeft het van mij niet meer.

Nee, ik wil gewoon all-in en geen uitgekleede versie. Helemaal, of gewoon niet.

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ze zeggen dat de camera beter kan en dat je geen hoofden eraf kan choppen :mad:.

Xforce :{

Jij had toch de PAL versie en jij vertelde toch dat het wel mogelijk was? Hoe zit dit nou eigenlijk? kan jij het nou wel of niet ?

Er schijnt ook geen cheatmode aanwezig te zijn. Ik hoop dat deze game superhard flopt. (ook al ga ik hem op den duur waarschijnlijk toch halen :mad: )

WAAR kan ik klagen ???

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Ik hoop het niet, omdat het hier afgezien van de censuur nog steeds een kwaliteits titel betreft. En die worden steeds zeldzamer.

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je op zich wel gelijk in maar ik wil dat ze een lesje leren :mad:

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar toch.

Misschien dat ze dan inzien wat voor domme fout dit is, en eventueel toch nog tot een overeenkomst komen met de PEGI.
    Dat de vanaf dan geproduceerde exemplaren wel all-in zijn, en de eerder gedrukte een patch krijgen ofzo.
    Maar de kans dat dit gaat gebeuren is wel zo minimum..

Ik heb trouwens m'n preorder gecancelled.

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Weet je, ik vind het ook wel jammer. Maar zie het zo, stel je dat je het nooit geweten had. Dan zou je het spel nog steed super vinden. Kijk maar in de PU, het spel krijgt daar een 9,6!!
    Samengevat: Ik vind het maar flauw hoe er gereageerd wordt. Een briljant spel, blijft briljant. Ook al wordt er iets uitgehaald. Dit is en blijft een klassieker voor de Xbox!

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Helemaal mee eens. Al vindt ik het uiteraard ook jammer dat je niet kunt onthoofden. Het spel zal ondanks dat, toch een topspel blijven.

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat ben ik niet met je eens.
    Het is ook wel zo dat NG ook nog een goed spel blijft zonder onthoofdingen, maar de feeling is er echt wel een stuk minder op voor mij.
    Ik speel niet graag games waarvan ik weet dat er een betere versie is, heb ik net zo'n gevoel alsof ik een incomplete game heb.
    Het zit me gewoon niet lekker.

Wat ik flauw vind is dat er wordt geklooit met een van beste games die er voor de Xbox te verkrijgen is. We worden hier als het ware gewoon genaait.
    Nee, ik zoek wel een manier om aan de NTSC-versie te komen, maar wel legaal natuurlijk ;)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ej mensen als je bij GCshop krijg je een mail met factuurgegevens als je iets besteld. Maar als je het geld hebt overgemaakt, krijg je daar dan ook een bevestigingsmail van?

13. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    precies!
    Ik wacht op wat mooie berichten over cheats, maar dat zal nog wel ff duren (of helemaal niet)...
    Maarjah, nogmaals: Ik zou graag eens horen wat de ervaringen zijn met de game, en hoe de censuur de gameplay beinvloed.

Ik geloof best dat het een HELE goeie game is, maar toch, het is minder dan dat het kan zijn... en er is nix tegen te doen (denk ik) (aargh die regio's... ik wil NTSC op mn PAL spelen)

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Als je wat hebt besteld bij GC, dan kun je links bij de onderwerpen helemaal onderaan ergens 'orderstatus' selecteren. Daar staat of ze het geld al hebben ontvangen, of niet ;)

15. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik niet gekregen, toen ik KOTOR daar kocht, maar het stond wel bij de bestelstatus dacht ik. (en ik kreeg de game heel erg snel binnen, _O_ GC)

edit/ whah net iets te laat ;)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt, ik maakte me al zorgen omdat ik maandag het geld over had gemaakt maar nog niks had ontvangen. Gelukkig staat op de site dat het al ontvangen is. :)

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Very true. Ze hadden er echt af moeten blijven jah.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een patch kan idd, heeft namelijk download functie..
    dus als we nou allemaal gaan klagen samen met die duitsers:)
    Waarom moest er dan ook zo`n gast met een snor een oorlog beginnen? Liever groen bloed dan geen bloed...:mad:

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja idd, ik vind het echt heel jammer dat ze zo'n element uit de game halen.. En de mensen die klagen dat het niet zoveel voorstelt: Het is een actie game, in deze game staat (mag ik aannemen) het vechten als een Ninja voorop. Deze Ninja kent allerlei dodelijk moves, en het ziet er allemaal prachtig uit.. In de Ninja films die je ziet zie je overal vrolijk bloed spuiten, en hoofden eraf worden gehakt alsof het niks is. Maar nu halen ze er dat element uit, en desondanks dat het er prachtig uit ziet, gaat wel je zwaard door een nek, maar blijft het hoofd erop zitten, en zie je nergens bloed.. Dat is net zoiets als bij een MUZIEK DVD DE F*CKING MUZIEK ERUIT HALEN.. WTF Bezielt die mensen bij MS en Tecmo door in te gaan op de eisen van Duitsland.. :confused: Ik ben verbitterd!

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik me 100% bij aan. Ja, het blijft een kick spel. Maar op een incomplete en verminderde versie van Ninja Gaiden zit ik niet te wachten. Misschien dat ik em ooit nog koop op Xbazar, als ik alle (complete) toppers al gekocht heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina