1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maareh, het bloed is er toch niet uitgehaald, alleen iets minder heftig gemaakt toch en het is toch nogsteeds gewoon rood? Ik heb nog een vraagje, kan je ledematen en lijven etc. bij monsters nogwel afhakken zoals je op screenshots ziet?

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht nu wel op RSC2, als ze daar de modder niet uitgehaald hebben. ;)

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dat de auto's er te geweldadig uitzagen. Hebben ze er dus uitgehaald. ;)

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Vaag allemaal...

GTA Vice City mag wel waarbij je dan een arm afschiet... een been... en dan het hoofd gepaard met veel bloed.

Daarnaast gooi je wat granaten in de drukte en tig doden... veel bloed... geschreeuw...

Dat ziet er realistisch uit...

Dit alles mag gewoon.

Nu komt er een nieuwe game... met een Ninja.

Een Ninja met zwaard en onthoofden en bloed vind ik lang niet zo erg als GTA... Jammer dat het deze kant opgaat.

We lijken zo Duitsland te worden met hun groene bloed en zombies :{

Ik hoop alsnog dat er gewoon bloed inzit en onthoofdingen. Deze elementen maken Ninja Gaiden gewoon ubercool :)

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij Vice City kun je geen armen of benen afschieten alleen hoofden

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Eraf schieten vind ik dan gewelddadiger dan met een zwaard onthoofden ;)

Anyway... ik vind Europa zo SOFT!!! :mad:

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even contact gezocht met DVDCRAVE,
    En gevraagt of hun misschien een uncensuerd version kregen.
    ( nee heb je JA kun je krijgen...ja toch)

En eigenlijk moeten we nog blij zijn...want australie krijgt waarschijnlijk een nog erger gecensuerde versie dan wij.
    omdat ze in australie nog strenger zijn dan bij ons in europa.

8. XForce1

XForce1 Guest

Heel vaag dit allemaal hoor.
    In de versie die ik heb kan je gewoon onthoofden. In tegenstelling van de mooie graphics van dit spel, stelt dat hele onthoofden erg weinig voor. In het begin zag ik het niet eens als ik er een hoofd afsloeg. Je ziet gewoon een rond dingetje van het mannetje wat er ineens afspringt.
    Ik kan me daarom echt niet voorstellen dat ze dit eruit zouden halen omdat het te gewelddadig zou zijn.
    Mocht het toch op de een of andere reden er uit zijn gehaald dan zou ik als ik jullie was deze game toch gewoon bestellen. Het is en blijft een juweeltje en 1 van de beste games die er te krijgen is voor de xbox.
    Dit spel is zeker niet te moeilijk, enige minpuntje voor mij is de camarastand

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als het bij jouw versie wel kan dan betekent dit toch dat er 2 PAL versies zijn of ben ik nou gek :{

10. XForce1

XForce1 Guest

Hoe het precies kan of zit weet ik ook niet.
    Maar zou de game gewoon bestellen, blijft een cool spel

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien als het zo vaag is bij jou, is dit wel de censuur..

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik heb de NTSC versie en daar is het ook niet echt duidelijk te zien. Hoeft ook niet voor mij. :)

13. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar blijft er wel gewoon rood bloed in?

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het heel stom dat ze dit doen, maar ik ga hem denk ik wel kopen.:mad:

Offtopic: straks doen ze halo 2 ook censureren, er is teveel groen bloed:{, dan word ik echt heel boos!

15. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het geheel eens met dodgie, ook ik was van plan om ng te kopen tot dat ik vandaag in xbox magazine het nieuws over censuur las ik gaat ech niet het hele bedrag betalen voor een spel wat in mij ogen niet compleet is en als tegenstander van modden moet ik met dit nieuiws toch maar eens me mening aanpassen

16. Towel

Towel Guest

Jongens jongens, laten we het "censuurtopic" af bouwen. Ik ben het eens met Xforce: Het is gewoon wel vet zo'n onthoofding maar daarvoor koop je het spel niet. Kijk ik geef een voorbeeld: Normaal zit je helemaal kapot te hakken op 1 ninja/monster en dan is hij na een paar tjakken dood. Maar doe je per ongeluk (op het begin doe je veel button-bashen) een snelle aanval wat een onthoofding veroorzaakt, dan zijn ze natuurlijk in een keer dood. Erg handig en wel gaaf dus.

Ook ik zag iemand schrijven dat Ninja Gaiden is actie titel is. Ben ik het niet helemaal mee eens, Ninja Gaiden komt voornamelijk actie invoor en op het begin zal je denken: Wat een button bashen dit. Maar naarmate het spel vordert komt er steeds meer een avontuur element in. Ninja Gaiden vind ik echt heel veel lijken op Tomb Raider. Beeldjes zoeken om vervolgens ergens in te steken, je kent het wel. Tevens heeft NG een RPG met zich mee.
    Je krijgt steeds meer punten en je kan je wapens steeds beter maken, of stuff kopen. Hoe beter je wapens geupgrade zijn, hoe vetter moves.. En dan heb ik het over hele vette!

Jullie moeten gewoon dat spel halen en niet zo zeiken over dat onthoofding. Jullie hebben het namelijk nog niet in werkelijkheid gezien en daarom gaan jullie ervan uit dat het heel wat is en beginnen dan ook meteen te zeiken. Het maakt het inderdaad nepper maar het is niet anders. Als het bloed maar geen rare kleur krijgt|:- .:D

Towel

17. Ajax

Ajax Guest

wat is er nou zo vet aan die onthoofdingen?

je kan ze niet eens goed zien hoe die koppen eraf vliegen

en na een tijdje boeit het je toch niet meer hoe ze doodgaan, want ze gaan toch allemaal gelijk dood

PS: Vraagje hoe kan je bij chapter 2 die "baas" verslaan met dat paard? Want hij ramt me elke keer omver

18. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb eerst gewoon net zolang al die ventjes neergehakt die eerst die irritante ballen schieten, en daarna al me ninpo's op dat paard losgetalen, en dan, hakken maar

19. Ajax

Ajax Guest

hoe kan je die ninpo's activeren?

20. gerjan

gerjan Guest

Ik vind hem vet, ben net pas bij die witte ninja's, maareh hoe stop je het spel? :p en saved ie vanzelf ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina