Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Das een probleem dan want je hebt geen easy :eek: :eek:

2. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een slechte keuze van de developer. Nu weet ik bijna zeker dat ik Ninja Gaiden niet meer ga halen. Ik hou wel van spellen die niet makkelijk zijn. Maar Hack&Slash games... Het hack and slash gedeelte van Prince of Persia vond ik ook maar irritant. Steeds mijn savegame opnieuw laden.

3. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, maar dat gaat hier echt supersnel. De eerste keer laden duurt iets van 10 seconden en daarna geeneens een seconde meer...

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb iig geval aan die petitie meegedaan. ook al heeft het waarschijnlijk geen zin meer. ze moeten weten dat ze een fout hebben gemaakt.

MENSEN TEKEN DIE PETITIE NOG GEEN 3 MIN. WERK !!!!

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vraag me af hoe de besturing is van deze mega game

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Korte laadtijden, dat klinkt aantrekkelijk maar de game moet wel vlot spelen he. Ik ben niet echt een 'die-hard'gamer. Een demo is het enige wat me nog kan overhalen.

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zeggen dat de framerate de hele tijd op 60 loopt. :9 Maar hoe zit het nou met die camera? Is die een beetje goed? In XBM zeiden ze in de preview dat het echt een goede camera is en in de review zeiken ze die camera weer af :confused:

8. Ajax

Ajax Guest

camera is wel chill als je rechter achterknop drukt sta je meteen weer achter Ryu. Dat is tenminste bij amerikaanse versie

PS:Hoe kom ik verder bij chapter 8 bij die stationhalte?

9. XForce1

XForce1 Guest

Geen idee wat je nu bedoelt tenzij je die trein bedoelt. Maar lijkt me misschien handiger om een trhread te openen in het juiste forum voordat iedereen begint te zeuren over spoilers.
    Voor degene die nog twijfelen om de game te halen omdat deze te moeilijk zou zijn. Niet nodig mensen, ik val absoluut niet onder de categorie diehard gamer, werk gewoon overdag, heb een vriendin, heb nog 2 andere hobbies maar ben desondanks toch nu in level 16.
    De graphics zijn super, zit een goed verhaal in en spel is prima te doen op normaal. Enige minpuntje blijft de camara maar dat is ze vergeven

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    wat voor moeilijkheidsgraden heb je ??easy,hard en very hard ofzoiets??

11. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Easy zit er er niet in volgens mij, alleen normal en hard.

12. Towel

Towel Guest

hey jongens, ben ik weer
    Iemand vroeg hulp bij dat paard:
    Het makkelijkste is om die ventjes eromheen neer te halen en dan die essence absorberen, en dan die aanval op het paard doen. Makkelijke eindbaas, gewoon neerhalen dus. Je kan er ook bij springen om te voorkomen dat hij je neerhaalt.

Bij dat station, je moet die gasten neerhalen die allemaal komen en dan door die deur. Dan moet je tegen tanks (dachtik) en als je dat hebt gedaan moet je de lift in. Dan tegen de helicopter en dan heb je het gehaald. Zou best kunnen dat ik een ander level in mijn hoofd heb, want het is een best groot spel ;) .

/Mod spoilertags toegevoegd - Cole Trickle

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2004
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    @ towel : net als XForce1 al zij kun je dat niet beter in help/cheat forum posten of spoilers gebruiken omdat ik(en de meesten hier)het spel nog niet hebben en niet alle oplossingen voor de tijd al willen weten

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, stopt de een er net mee, begint de ander weer met een vette spoiler.. Mayb dat een mod die spoilers vanaf nu gewoon meteen kan verwijderen? Vind het namelijk nogal fout..

15. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    speelt hier iemand PAL??????
    Vertel me aub in detail hoe erg het is gesteld met de censuur...

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    PAL is als het goed is nergens uit dus iedereen speelt hier NTSc of via de niet legaale weg

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het wel stom dat hij pas na de vakantie uitkomt, dan moet ik weer naar school enzovoort:mad:

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    nee, nog niet te koop, maar de review versie heeft het ook, en wieweet ;)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    hoe weet jij dat van die review versie?

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Stond volgens mij geschreven in het Xbm. Zij hadden een gecencuurde copy gereviewed volgens mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina