1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook gespeeld, en ik kreeg pijn in mijn handen van het knopjes rammen...wel een beetje button-bashen dus.

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    de reviews zeggen juist dat je met button mashen niet ver komt.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook nog niet zo ver, dus voila. ;)

Maar ik bedoel eigenlijk meer button bashen als in heel veel knopjes indrukken in korte tijd, helemaal lukraak kan idd niet.

4. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Oww.. kan haast niet w8en maar moet wel he :p weet iemand misschien wanneer de demo in Nederland is??? en waar je die bij kan krijgen of kopen?

5. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    vast en zeker het Officiële Xbox Magazine

6. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Nee he dit meen je niet :mad: zal vast wel door duitsland komen maar hier word ik dus echt pissed off van :mad:.
    je vraagt je af waarom ik pissed ben....nou ik zal het je zeggen, we krijgen niet alleen de game veel later maar we krijgen ook nog eens een Gecensueerde versie ervan :mad:.

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?threadid=248989

Hier word ik dus als europese gamer echt boos van, we betalen meer, we wachten langer en we krijgen ook nog een censuur erop geplakt.

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als dat waar is is dat mooi kut voor jullie, die decapitations zijn een toevoeging aan de spelvreugde (klinkt behoorlijk ziek, maar goed).

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ja gecensureerd, je kan alleen niemand onthoofden. Zolang dat het enige is is het niet zo erg toch? Hoewel het natuurlijk nergens op slaat.

9. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    ]

ja maar het zijn een ophoping van factoren weet je wel. Wij krijgen de games als laatste, wij moeten veel meer betalen voor games, wij krijgen de slechtste boxarts en nu worden ze ook nog gecensueerd.

10. Wobbel

Wobbel Guest

cool he :)

11. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    at WOBBEL |:-

he als je de Game nu bij DVDCRAVE Besteld he...zou je dan wel de uncut versie krijgen?

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet maar afgaande op de reactie van de australische regering tegenover PGR 2 (het is daar verboden) denk ik niet dat je daar veel kans hebt.

13. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ nilamo hoezo is pgr2 verboden in australie daar zit toch helemaal geen geweld in?? hoogstens een bietje beuken tegen elkaar maar verder toch nix?????

ninja gaiden staat egt hoog op mijn verlanglijstje nl op de 2e plaats ( 1e plaats is B.C.)

de europeanen krijgen helemaal nix. de amerikanen krijgen lagere prijzen en betere boxart
    de japaners krijgen allerlei goodies zoals een zwaard met een controller eraan k*tzooi!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad:

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wij Europeanen worden genaait waar we bij staan, komt doordat onze maatschappij nog niet zo ver is dat video games in het algemeen worden geaccepteert. Daarbij komt ook nog dat we maar, wereldwijd gezien, een hele kleine afnemer zijn van hun games, en dat we daardoor grandioos genaait worden.. Beetje jammer.

15. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    ja het had iets te maken met het feit dat sydney erin zat. het feit dat je daar kon scheuren en slippen en zo dat vond de regering niet echt fijn. het zou een slechte invloed hebben op de automobilisten ofzoiets |:-

16. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel trouwens sinds gisteren maar ik zit nu al vast:)
    Weet iemand hoe je die eerste baas kan verslaan???
    Zo'n ongelofelijke grote levensbalk heeft die en hij hoeft me maar 1x te raken en er is al een heel stuk van mijn balk af.

17. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer veel te blokken en als je een kans ziet begin dan gelijk met X en Y te slaan. Als z'n balk net onder de helft is, is ie al verslagen. En je hebt achter in de kamer een kistje met dat blauwe spul om je leven bij tevullen. En probeer geen sterretjes te gooien want die blockt hij en komen ze op jou terug

Ik ben nu bij chapter 6. Echt irritante wezens komen nu die steeds onzichtbaar worden. Ik ga weer terug in me ninja pak

18. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spelen jullie Import spellen dan??

19. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    met ntsc xboxen.

20. Nick666

Nick666 Punks not deAd!