Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In welke chapter krijg je de 1e spreuk?

2. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Die moet je kopen in het winkeltje, voor 1000. Ik weet alleen niet precies meer welk level, maar wel vrij snel in het spel.

Volgens mij kan je die pas breken, wanneer je het spel uitspeelt en overnieuw start. Want er staat dat je een bot wapen nodig hebt, en op dit kan je alleen nog maar je zwaard hebben

Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Oow ok, die kan je dan ook maar 1 keer gebruiken of niet?

4. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Nee meerdere keren. Onder je energiebalk staan vlammende rondjes (in het begin nog niet, want je moet ze verdienen)en elke keer dat je een ninpo aanval gebruikt verbruik je zo`n rondje, maar je kan ze weer opvullen met rode essences.

Boekje lezen is ook een kunst :+.

5. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    "Die moet je kopen in het winkeltje, voor 1000. Ik weet alleen niet precies meer welk level, maar wel vrij snel in het spel."

nee hoor die vind je voordat je bij dat dorp komt

6. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    idd, foutje van me :eek:.

De 2de moet je wel kopen.

7. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Bart Smit hebben ze hem al maar hij mag pas de 10de(??) verkocht worden.
    Hoe zijn ze in hemelsnaam bij die datum gekomen?

AnywayZ, ik ga maandag een week naar parijs dus ik kan hem pas over twee weken spelen, maar er zitten dus geen onthoofdingen in?

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah zo :)
    hehe, mja het boekje nog niet aangeraakt :)

9. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB NG AL !!!! BIJ MUSIC STORE.....ik ga weer spelen mzzl!!

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het spel echt TE moeilijk in het begin, en het ook stom dat als je bij een voorwerp vecht (zon ding waar je x bij moet drukke) dat je dan steeds naar dat voorwerp kijkt ipv met ninjas vecht

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het is even wennen in het begin, want je moet niet gaan button bashen.. Als je door hebt hoe je makkelijk de kereltjes neerhaalt, is het zeer goed te doen op het begin.

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmmm.. Zit nu diep te twijfelen.. Zal ik een NTSC importeren, en daarbij een modchip nemen(anders kan ik 'm niet spelen), of de PAL, maar dan zondr koppensnellen.. Tja, of helemaal niet :+

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    De luie hond: bedankt, stond ook in het boekje dus ik was denkk de luie hond hier.

Tip: als je nou na het 2de savepunt eerst ff alle ventjes tussen het savepoint en de baas killed en daarna weer even terugloopt om te saven kan je je volledig op de baas concentreren en hoef je die ventjes niet telkens opnieuw te killen

Dat koppensnellen mis ik helemaal niet ofzo.

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8

Onthoofden kan ik pas in latere levels dus daar kan ik je nog niks over zeggen,
    maar tot nu toe heb ik niks van de censuur gemerkt.. Iedere keer als je iemand raakt komt er flink wat bloed bij kijken, en als je iemand finished ziet het er ook erg bloederig uit :) Dus ik zou hem niet importeren, maar gewoon hier kopen.. Maja, dat van het onthoofden weet ik nog niet.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, ik slaap er nog een nachtje over :)
    Edit: Heb net e3 filmpje weer gezien, en 'k denk dat 'k 'm toch ga proberen te importen :)

Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  16. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Je kan alles onthoofden (mutanten/zombies), behalve mensen. Ik heb net zelfs 2 mutanten tegelijk onthoofd :).

17. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al dat gejank over onthoofdingen, voegt dat echt toe aan je gameplezier? Hmmm .... leuke eigenschap :). Het is inderdaad moeilijk, maar ja .... het is ook vervelend als je het spel in 8 uur uitspeelt, alleen maar naar mooie beelden zit te kijken en een beetje om je heen mept .... kijk, de actie is geen Prince of Persia, die moeilijkheidsgraad was echt voor alle leeftijden bijna (het boeiende zat hem gelukkig in het platformen) .... niet dat ik hier goed in ben hoor, maar je gaat er wel steeds beter door vechten .... ik heb nu eindelijk boss 2 omgelegd, die was een tikkie aan de irritante kant :).

18. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt die onthoofdingen later zeker wel nodig. Dan zijn de tegenstanders namelijk in 1 keer dood, scheelt je een hoop moeite en vaak ook energie.

19. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die boss, van level 2 is dat met al die paarden? Waar ik trouwens last van heb is dat het beeld niet vloeiend loopt als je 1e persoon view kijkt en rondraai, schokt het enorm. Ook heb ik al een filthy disc warning gehad, een vriend van me ook al trouwens met zijn spel.

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dat ook als ik in first person kijk dan schokt het beeld erg. Volgens mij moet je dan PAL-60 aanzetten ofzo :confused: Bij mij staat het uit, dus misschien daarom. (Kan me oude TV niet aan :mad:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina