Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
  2. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het spel is al uit, dat gaan ze echt niet meer veranderen :confused:.

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Die 1e boss is echt een pain in the ass! Maar k heb em verslagen ....

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zal idd aan die PAL-60 liggen, want ik heb die PAL-60 aangezet, en ik heb nergens last van, alles draait prachtig vloeiend :)

Maar de boos van lvl 2 is niet dat stuk met die paarden.. Zodra je die heb gedood kan je saven, en dan kom je bij de eindbaas.. Deze zit ook op een (soort van dan) paard..
    Tip: niet teveel springen.. :p

Weet iemand btw hoe je in chapter 3 dat luik openkrijgt, als je via die ladder omhoog gaat?

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    kijk eens omhoog als je onder bij de trap staat, dan zie je een gat en daar moet je gewoon naar toe walljumpen

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.135
    Het gaat erom dat ze duidelijk het signaal krijgen vanuit de gaming-community, dat dit NIET gewenst is. Het begint met een paar hoofden, maar voor je het weet zijn we hier een 2de Duitsland of Australie.

Persoonlijk zal ik deze gecensureerde versie dus niet kopen, terwijl het me een ontzettend cool spel lijkt.

1 persoon vindt dit leuk.
  7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ben het een beetje met hem eens ...

8. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben niet tegen het verbieden van games, maar ik vind toch wel dat er een aantal games zijn die echt om het geweldadige gaan .... ieder zijn mening, maar ik vind dat vaak erg ziek .... kijk, en iedereen die er wat van zegt moet zijn bek houden, en iedereen die alles wil, van kwaad tot erger, die mogen altijd alles zeggen .... da's ook niet helemaal de bedoeling dacht ik zo. Ikzelf vind optie's van geweld aan/uit zetten in games (in gradatie's, niet alleen uit en aan, want hoewel het niets toeveogt voor mij, wil ik in bijvoorbeeld shooters well zien of ik iemand raak .... of als in Max Payne, wel het verhaal gewoon kunnen volgen).

Het signaal naar de game community en game developers 'geweld, maar wel met mate' vind ik ook niet verkeerd, singalen moeten beide kanten op kunnen gaan. Hoe je het went of keert, als je geweld zonder grens op wat voor manier in een maatschappij loslaat, moet je de consequentie's aanvaarden .... ik zeg niet dat iedereen in een schietgrage rakker verandert, maar er wordt over geweld wel iets makkelijker gedacht tegenwoordig. Behalve als het dan in het echt gebeurt, dan staan ze ineens in een zielig hoekje te janken of gaan ze huichelachtig met een stille tocht meelopen, terwijl ze 's avond weer zitten te kicken op mensen afslachten. Ik ben nu eenmaal een ander type gamer, ik doe het om het spel zelf .... het doel is voor mij niet zoveel mogelijk gore dingen uit te vreten, maar simpelweg het gamedoel te bereiken. Natuurlijk voegt enige vorm van realisme iets toe, b.v je ziet dat je iemand geraakt hebt, maar ik hoef echt niet dagelijks allerlei superrealistische afslachtingen voor mijn kiezen, als je daar echt van geniet, ja, dan is er toch iets mis. Maar ik weet het, ik hoor bij de groep die zijn bek moet houden, in films en games moet alles kunnen .... da's de algemene regel geloof ik.

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    snap er geen fuck van hebben ""wij"" hier in NL(PAL) nou een versie waarbij je niet kan onthoofden en waarbij geen bloed enz is???:confused: de zegt van wel de ander van niet...

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Er zit wel bloed in, zet zoveel als in de NTSC versie, Maar je kan dus niet onthoofden,

11. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ooh ok dank je wel voor reply dat niet onthoofden kom ik wel overheen (hoop ik:9)

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Eerlijk gezegd ik mis het eigenlijk niet eens, het was een leuke toevoeging geweest, maar de gameplay is zo vet, dat je er niet eens aan denkt om je vijanden te onthoofden :D

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ idd, mij hoor je niet klagen ....

14. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat onthoofden maakt bepaalde vijanden toch kwetsbaarder, dus dan is de PAL-versie (een stukje) moeilijker toch?
    Ik heb hem nog niet, maar dit is wat ik uit het topic op kan maken over het gemis van onthoofdingen.

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat het gewoon zo is dat als je de move doet die in de NTSC versie iemand onthoofd, in de PAL versie alleen hetzelfde effect geeft (behalve het onthoofden dus)

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus dat je foe wel fysiek onthoofd maar niet visueel, dat zou kunnen.
    Dan boeit dat cencuur me geen hol.

17. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan slechts mensen niet onthoofden, monsters wel, niet dat het veel toevoegt, maar het kan wel.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen, ik kom net 10 minuten geleden terug van vakantie dus vergeef het me als dit al ter sprake is gebracht. Bij mij lag Ninja Gaiden al in de bus. Zou die niet pas volgende week komen? Hebben jullie hem ook? Ligt ie al in de winkels?

edit:
    Ik lees net dat ik dus niet de enige ben...

Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    het spel is zonder een reden een goede week eerder uitgekomen en de meeste winkels verkopen hem ook al(behalve de 2 in mijn plaats :mad: )

Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ben bij chapter 4 .... zo das genoeg voor vandaag ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina