Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, maar in et boekje (ja ik lees et boekje) had ik ook een balk gezien van KI power, krijg ik die nog of iets ?

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, ik bedoelde ninpo. Heb je die al dus Inferno/vuurbal?

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb ik. Ik heb er 2. Inferno en die vuurbal. ik weet die andere naam niet meer, maar ik weet niet wat die doet. Kan je dat uitleggen ?

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Inferno is heel handig en kan je goed gebruiken bij bazen. Die andere is (vind ik) beetje nutteloos ik weet ook niet precies wat hij doet maar je krijg volgens mij extra bescherming ofzo door die vuurballen die om je heen gaan cirkelen?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waar ergens te vinden? Welke chapter?

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht, ik zal et ff opzoeken int boekje, en dan edit ik me post als ik et weet, stay tuned (wat een leuk zinnetje)

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    In de stad vlakbij die BAR. Moet je eerst een paar moeilijk sprongen doen in een steegje wat tegenover die BAR zit.

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    In et boekje staat alleen wat over vuur, die inferno, dat ice gedoe en nog wat. Maar verder niks. Kan iemand mij misschien zeggen wat die ronddraaiende ballen om je lichaam doen ?

/EDIT: Heeft xbw geen IRC of iets? Dat lijkt me (veel) makkelijk praten dan dit.

9. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook wel handig...

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K neem ff pauze lol .... ben net bij die super grote skelet dino boss dinges gekomen ... hehe

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zal is een mail sturen naar de admins/mods. Nou weer ff ontopic. Weet jij waar die vuurballen voor zijn die om je heen draaien ?

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Als een vijand 1 van die ballen aanraakt dan vat ie vlam :)

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt. Ga zo denk nog ff proberen of ik voorbij die vent kan komen.

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Jij weet dat wel FeaR,

Wat moet je in de stad doen met die Stonetablets ik heb er 2 gevonden. 1 valkbij dat standbeeld waar je ze in moet doen. En 1 in de kerk. Waar liggen de andere 2?

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe zo ver ben ik nog niet, ik had er 1 gevonden en die heb ik erin geplaatst ... voor de rest heb ik gewoon verder gespeeld ... of misschien had ik er nog meer, het zijn er ook zo veel ...
    Welke kerk bedoel je trouwens?

16. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    okeej, ik ben nu in chapter5 en ik moet naar een kerk of wat dan ook ik zou nie weten waar ik heen moet

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe krijg je die poort geopent om in het gebied van Han's Bar te komen?? Het lukt maar niet :mad:

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Mensen, jullie moeten wel af en toe de map checken en kijken wat die Ayane te zeggen heeft he? Anders kom je nergens!

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je zover nog niet?? WTF :confused: Hoe kom je dan bij die gast met dat grote skelet? Het is trouwens de Monestrery waar je die baas hebt verslagen met die vage armen. En waar is die gast met dat grote skelet?

EDIT: Ik check de map de hele tijd ik weet wel waar ik ben maar niet waar ik heen moet. Ik heb 2 van die Stonetablets er in gedaan, maar daarna kreeg ik geen hint meer van Ayane. de laatste hint was dat ik naar die Monestrery moest gaan.

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe versla je het best die onwijs grote skelleten onder de grond met die grote bijlen ? ( beesten zijn ook zo taai he :) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina