Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst op Hard gespeeld maar Normal is toch een stuk relaxter zeg.

Ik zit nu voor de monastery maar dan krijg ik 2x te maken met die Shadow Ninja's en daar kom ik niet verder. Iemand tips hoe ik die gasten het best versla want ik word er helemaal gek van. Ik vind die gasten echt sterk als je even afweert schieten ze al die explosion-darts op je af.

Soms is het best vervelend als je per ongeluk een deur binnenloopt en kom je terug zijn die gasten die je net kapotgemaakt hebt weer terug!

2. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk de Izuna drop perfect voor die ventjes, ze kunnen je namelijk niet raken als je in de lucht zit en je tegenstander is gewoon dood na die combo, ook worden de levende tegenstanders door de impact teruggedrukt.
    Blokken helpt trouwens ook (counters moeten er natuurlijk bij) want dan doen die kunais een stuk minder damage.

3. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het over die ventjes waar ik vastzit? Als dat zo is wordt dat sparen voor de Izuna drop. 8)

Thx

4. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    ach, dit moet je wel helpen, wel een beetje lame, maar ja:
    Je moet gewoon steeds teruggaan door die gele poort, dan meteen weer terug naar waar je vandaan kwam, dan zijn de vijanden ( de makkelijke) er weer opnieuw, dan kun je snel en zonder al teveel moeite wel aan duizend essence komen

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  5. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Moderators, laten we een centrale hulp topic starten voor dit spel. Anders staat straks deze hele topic vol met vragen...

6. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ja das waar ik heb mn vraag in een ander topic gezet over ninja gaiden in de help sectie maar dat is geen centraal topic, lijkt me dus wel handig

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt... Maar hey bedankt! Ik ga het proberen. Het probleem is dat ik een keer al mijn geld aan potions heb uitgegeven die ik daarna vrij snel verklootte aan die Shadow Ninja's.

8. vurious

vurious New 2 the world of X

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle antwoorden, maar nog steeds heeft niemand het juiste antwoord gegeven op de vraag:

HOE MAAK JE DE SPLEET IN HET ROTSBLOK IN HAYABUSA NINJA VILLAGE IN CHAPTER 2 GROTER????

En niet komen met wapens en zaken uit latere levels, tenzij het mogelijk is om later terug te gaan naar de village. Het houten zwaard werkt ook niet en ninpo ook niet.
    Wie heeft dit mysterie al opgelost?

9. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je in een later level weer terugkeert naar het Hayabusa village, het lijkt me dat je dan die spleet wel kan openen

10. vurious

vurious New 2 the world of X

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mogelijke oplossing. In dat geval heb ik toch niks over het hoofd gezien.

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan later in et level niet meer terug, want dan moet je in een soort arena vechten tegen paarden. Misschien dat je later terugkeert, want hij zegt ook iets van dat hij met een groot iets gebeurd moet zijn.

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand tips om die eindbaas van lvl 6 ($##%@%#$!!!) te verslaan ....??

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik dit spel volgende week een keer koop en ik zit vast is dit vast een handige guide :cool:

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    die eindbaas van lv 6 is super easy, je moet gewoon op elke aanwezige lichaamsdeel hakken en hij is in een mum van tijd dood..
    als je dat al moeilijk vind maak je borst dan maar nat voor de chapter 7 baas want die is EGT te erg (heb ik zelf 2 uur mee zitten kloten)

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Das die knappe trut _O_ Respect voor haar skills, man man, ik ben er ook twee en een half uur mee bezig geweest... :mad: Maar de intro iedere keer als je tegen haar moet vechten is wel echt top!! Dat heeft me nog geholpen om door te zetten :cool:

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    die mariniers in chap 8 zijn egt irritant, vooral die bazooka gastjes en tanks

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Elk aanwezig lichaamsdeel? Het enige wat je kan raken is zn voet en verder nix, laat staan als je geen elixers meer over hebt ... Dit is te erg, ik denk niet dat ik verder kom zo ....

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    jah zijn voet is op de moment het aanwezige lichaamsdeel, zo moet dat ook met de andere voet, en de 2 poten

jeee al chapter 9, ik moet wel zeggen dat het gehele soldaten scenario echt shit is, kom op.. je kunt heus geen helicopter of tank met een pijl en boog mollen hoor..

die war hammer is BRUUT

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    OMG k was net bij de laatste voet en toen kwam die staart weer ... aargh (oops look at the time)

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds vast bij die baas van chap 2. Ik heb gewoon TE weinig leven voor die vent, om em goed en tactisch te kunnen raken. Ik heb ook al die muur proberen op te lopen en over em heen te springen, maar dan draait ie zich om en walst ie je dood. Iemand nog tips ? Ik gebruik natuurlijk al me powers en alles, ik heb ook een houtwen stok, werkt dat misschien beter ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina