Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in de Europese versie kan je er toch geen lichaamsdelen afhakken, ofwel ? Ben et nog niet tegengekomen.

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    zowieso, dit is een baas, daar MOET je zelfs op de lichaamsdelen inhakken en je kunt alleen mensen niet onthoofden maar de rest wel

ik heb nu geld voor mijn dragon sword lv 3, maar ik had gelezen dat ik dalijk zon groot zwaard krijg (dibahlo ofzo :confused: ) ik zit nu in chapter 9..
    moet ik me geld opmaken aan dragon sword lv 3 of nog w88 op dat grote zwaard?

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  3. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Bruaa..Ik ben nu bij de eindbaas van lvl3.. Wat een maniak is dat zeg..

4. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    lol, ik ben al 4x gemolt door die 2 tanks in chapter 9, ik HAAT die klote gunners !!

ik hoop dat die soldaten onzin snel voorbij is want dit zuigt..
    het heeft helemaal niks meer met ninjas te maken, allemaal high-tech en de omgevingen ook..
    ik wil meer levels zoals in het begin ! (chapter 1 en 2, lekker in de bossen :))

5. XForce1

XForce1 Guest

Als je de kans hebt, moet je je zwaard zoveel mogelijk upgraden. Dit blijft inprincipe je beste wapen. Die Diablo is ook wel krachtig alleen probleem is dat tie best traag is.

Als je die helikopter hebt verslagen dan ben je klaar met die soldaatjes, dacht ik tenminste. Daarna ga je dacht ik de grond in en daar staan je ook nog wat leuke dingen te wachten.

Heb hem vorige week al uitgespeeld maar ben nu gewoon voor de 2e keer bezig, spel blijft echt heel cool om te spelen.

Hier nog een handige tip. Ga af en toe gewoon expres terug naar plekken waar je weet waar je mannetjes staan en probeer die te verslaan met een zolang mogelijke combo (minimaal 50 maar liefst 100). Hier krijg je nl extra geld voor en dat is altijd handig om te shoppen

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    weet je misschien wanneer ik dat grote zwaard krijg? welke chapter??

7. XForce1

XForce1 Guest

pff, geen idee meer eigenlijk.
    Toen ik het uitspeelde heb ik eigenlijk het hele spel die bijltjes gebruikt. Als je hem upgrade kun je hier echt hele lange combo's mee maken

8. MUSHU

MUSHU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gruwel spel..ze zeiden dat die de 14 ofzo uitkwam maare....ik zag hem bij mij al in de wingkel liggen....waazig tog....ga vandaag maar ff kijkennn......:):)

9. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh is ie al uit???

10. XForce1

XForce1 Guest

jezus, kom je uit een ei ofzo.
    Echt vermoeiend van die mensen die alleen een laatste post lezen

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ben nu in chapter 10 en heb 10,5 uur gespeeld al best lang :)

12. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sry maar w8 lang op dit spel en heb 4 dagen niet op internet gezeten en had ook geen zin om een 78 lang topic helemaal door te gaan lezen

13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat hij met ,,kom je uit een ei ofzo'' bedoelt van, kom je nooit buiten..

ik heb trouwens die dabilahro, die krijg je met 20 scarabs

14. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik, maar ik neem dus aan dat ie al uit is en best wel vet is :D

15. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    dat wapen ligt bij de bar in het steegje ,je moet via de muren omhoog lopen .kijk ff in het steegje daar zie je waar je moet zijn.
    begin bij de ingang van het steegje met tegen de muur te lopen ,en je moet dan van muur naar muur springen/lopen om daar boven te komen.

trouwens voor de gene die het willen weten ,als je het houten zwaard koopt en deze helemaal upgrade,heb je het sterkste wapen van het spel
    het kost je wel wat maar dan heb je ook wat

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    jah.. dat hebben we al besproken in deze thread.. heeft iemand trouwens een plaatje van het volledig geupgrade wooden sword?

weet iemand hoe je die worm het makkelijkst kunt verslaan in chapter 10?

17. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    My god, die lvl3 boss is echt niet te doen..

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Is dat dat ene monster met die 2 lange armen waarvoor je eerst een paar draakjes moet verslaan?

19. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    nee... dat is die dikke met zijn laserkanon

20. XForce1

XForce1 Guest

weet iemand waar ik die shrukins kan vinden, die dingen die die zwarte ninja's gooien en na een paar seconden exploderen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina