Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ze al wel ben in chapter 6. Ze liggen in de Archives. In de Monestrery
    Beetje boven in de 1e kamer.

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Oh die. Hij is echt makkelijk, ik heb hem in 1 keer verslagen. Hij schiet bij het begin meestal 4 - 5 keer. Bij het laatste schot moet je springen om de straal te ontwijken en dan als hij gaat laden moet je lekker gaan rossen ;) Zorg gewoon dat je zijn aanvallen weet. DAn is echt echt makkelijk.

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  3. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kom ik in die kerk dan? sta nu voor die toren.

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je eerst de 4e baas verslaan.

5. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    HAH! lvl3 boss is een eitje.. Ik was wat spulletjes vergeten.. pom pom..

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik sta nu op dat monastery plein, ik krijg alleen die deur niet open.. Moet je dan helemaal terug lopen naar je savepoint ofzo?

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    twee vragen hoe krijg je het makkelijkst die drie stomme rooie draakies dood en hoe krijg je het makkelijkste die kut ninja met hun kut bommen dood. die beginnen me echt te irriteren dan ik ze echt dood wil hakken en met mijn zwaard in hun lijf wil blijven doorhakken totdat er een hompje vlees over is wat hun moeder zelf niet meer zou herkennen. stelletje kut bommen zonder die bommen zijn ze simpel.

8. XForce1

XForce1 Guest

hahaha, idd die ninja;s kunnen behoorlijk irritant zijn. Het beste kun je ze te lijf gaan met je nunpo's en je geupgrade zwaard, zelfde geldt trouwens ook voor die draken

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    nog speciale moves ofzo? want als ze eenmaal in me buurt staan en ik heb me nunchaku's in me klauwen komen ze niet ver maar er gaat er altijd wel eentje van me af staan en dan die klote dingen gooien.

10. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt niet of ik de single player heel snel moet uitspelen om zo aan het mastertoernooi mee te kunnen doen. (Wat over twee dagen begint) Of gewoon heel relaxed rustig uitspelen, heb je het langst van en verneuk je de single player niet.

11. XForce1

XForce1 Guest

gewoon een beetje blokken en dan weer slaan, zijn echt wel te doen hoor, en onthoud gewoon "Nothing is impossible, impossible is a word people use so they feel better when they give up." ;)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen in level 2 zat zo'n steen met een scheur erin. En die kreeg ik niet kapot. Nou las ik dat je y ingedrukt moet houden maar dat lukte niet. En ook niet als er essence in de buurt was, dan richtte die zich meteen op de vijanden. Nou ben ik al verder, maar wat zat er achter die steen?

13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    chapter 10 is echt zo kut, echt heel veel (sterke) bazen daar..

ik zit nu in chapter 11 en die is echt boring :confused:
    zwem zwem zwem en dan nog zo'n slaapverwekkend achtergrond muziekje erbij

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    gvd:mad: de intertoys en musicstore hebben hem hier nog steeds niet :mad:

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja heb die steen ook gemist, wil ook wel weten wat er achter zat :) }:]

16. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is die Code in de Monk's Room. Ik kom er niet uit er ligt wel zo'n boek, maar die snap ik niet :confused: :eek:

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    er staat op 27 maart en nog een keer 12 ? wat denk je dan ? hmmm dat zijn de nummers.. dan stond er Links, Rechts, Rechts, Links. Dus dan denk je. hmm eerste keer draai ik naar links dan naar recht enz enz ?

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    OMG , Het is gelukt hoor. Hoe dom kan je zijn zeg ;)
    Bedankt!
    Ik wist niet dat je echt naar link en rechts moest draaien. Ik deed het namelijk niet met de triggers :0.

19. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook meteen met een vraag. In chapter 2 bij de rivier zit een geheime kist. Als je bij de save draak staat en naar links bij het kistje gaat staan, en dan naar de overkant kijkt zie je linksonder in beeld een kistje. Het probleem is dat ik niet bij dat kistje kan komen. Als je er heen zwemt kan je niet ergens opklimmen om binnen te komen 9want het zit in een klein kamertje in de muur) en springen haal je niet. Dus echte hardcore ninja`s, laat ff horen hoe je daar bij komt.
    Danke sehr
    Genetic

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe k had daar ook ff een half uurtje moeite mee ... wel strak zo'n puzzeltje, had ik niet verwacht van zo'n game ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina