Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hehehe.

Weer een vraag:

Ik zit nu onder de monestrery. Ik zit nu in zo'n ruimte waar je alleen in het midden van de kamer een knop (:confused:) zit. Deze moet ik volgens mij in drukken. Maar hoe? ik denk zelf met die hamer (zelda?? :p) Waar kan ik deze vinden of heb ik iets anders nodig?

Alvast bedankt!

Xatos

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    misschien springen en dan met de gele knop slaan? zodat je naar beneden slaat ?

3. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand antwoord op mijn vraag. Want zover ik weet, weet niemand van die kist af. Ik kan er niet bij komen met springen of zwemmen. En volgens mij zit er in de kist de oplossing voor het raadsel van de gescheurde steen. Mss zit er wel nog een wapen in, want in een screenshot zag ik ryu met een gigantisch zwaard op die ruiters inhakken. Dus zodra iemand weet hoe je er bij moet komen (ligt tegen over de savedraak, als je links van de savedraak naar het kitsje loopt, dan wer naar links draait en dan naar de overkant van de rivier kijkt, dan zie je em linksonder in beeld) meld het dan even.

Danke sehr

genetic

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    EINDELIJK HEB IK EM VERSLAGEN HOOR JAJAAA ZONDER 1 ELIXER TE GEBRUIKE :D w0000t .... chapter 7 here i come!!!!

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    oke vond je deze baas nou echt zo moeilijk? ik vind het de makkelijkste baas tot chapter 12 (das waar ik nu ben) haha, jij komt zo te horen dan niet verder bij baas chapter 7

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Elke keer als ik weer een eindbaas tegen kom dan denk ik altijd, wauw hoe moet ik deze nu weer verslaan, maar tot nu toen vind ik eigenlijk alle eindbazen best wel simpel :) zit in chapter 7

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    AARGh super irritant die chapter 5.. Kom ik bij die drie draakjes, met 2 elixers, dus krijg ik ze dood zonder ninpo uiteindelijk.. Komt die baas met die tentakels.. Heb ik hem bijna, raakt hij me nog 1 keer met zijn tentakel en ben ik dood :mad: zeer irritant..Zeker omdat die best makkelijk is.. Maja.

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe nee, deze was makkelijk, maar ik had geen elixers over en moest het doen met ¾ van mn healthbar ... dan word het moeilijk ...

9. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die blauwe gescheurde steen in level 4? Ik gokte zowieso dat ik er een ander wapen voor nodig had, zo niet een zwaard, wel een wapen gelijkende op die Rachel bij zich had. Ik heb net Level 4 uitgespeeld, ben eindelijk een beetje gewend aan die black ninja's, die waren wel een tijdje vrij iriritant .... nu pak ik ze wel, zeker in iets grotere ruimte's, maar in kleine gaat het ook steeds beter. Ze droppen gelukkig ook vaak blauwe essence :).

Tot nu toe vond ik Boss 2 nog steeds het pittigste .... niet de boss zelf, maar wel het totaalplaatje. Uiteindelijk heb ik boss 1,2 en 3 allemaal met vrijwel 1 move gedaan .... boss 1 met wall-attacks, boss 2 (nadat die mages opgerot waren) met een opgeladen aanval (Y-knop ingedrukt) en boss 3 met springen + Y als hij zijn wapen aan het laden was.

Toch ben ik niet zo super in alle combo's, als ik midden in een gevecht ben, lukt het me echt niet die moeilijkere combo's te doen, maar 1 keer heb ik die combo gedaan, dat je eindigt met die draai naar beneden.

Trouwens, weet iemand wt die armlet met increased defense nu precies inhoudt? Ik heb die andere maar genomen (Sun), maar geen idee .... kun je dan meer aanvallen blocken of zo? Dus ook als die ninja's schoppen? Of komen aanvallen iets minder hard aan, dus minder damage?

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Minder damage denk ik zelf ....

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je die mesjes op je pak kan gebruiken, zoja, hoedan ?

12. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een goeie tactiek voor die chapter6 baas?? Ik heb geen elixer meer en dat is best irri please help me. :'-(

13. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon je die niet kapot krijgen, ik had het dacht ik namelijk geprobeerd (Y-chargen).

14. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ben lekker opnieuw begonne
    lekker kamertje in ventjes vermoorden, essens pakken; kamer uit, kamer weer in enz....
    het werkt wel, ik zit in een paar minuten aan de 10000

15. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    oke, armlet of the moon = defence
    armlet of the sun = power

16. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook gedaan om die Armlet of the Sun te pakken te krijgen, gewoon een makkelijk stukje (trap vlak die shop in level 4), huppakee! Ff geduld, maar ik had het er wel eventjes voor over.

Ik zat er ook aan te denken opnieuw te beginnen, ik mis nl. al 1 scarab. Maar ach, ik ga die originele games toch niet spelen en dit spel gaat zeker nog een keer gespeeld worden :). Maar ik denk da'k hierna Devil May Cry eens ga spelen.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Man, level 4 is lastig. Als jij die ninja's niet meteen aanvalt is het een stuk moeilijker. Wat gooien die voor dingen die ontploffen?:confused: Als die ninja's een keer de kans krijgen om je aan te vallen ben je eraan. Heerlijk, die frustratie 8)
    Kan je na uitspelen levels herspelen?? Want die scheuren in de muur krijg ik niet open, maar ik zou later wel willen terugkomen om het opnieuw te proberen.

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

als je zeg maar 48 scarabs vind en je speelt hem uit, dan kun je op je completed savegame verder gaan (opnieuw beginnen met je oude save zeg maar) en dan kun je gewoon je gemiste scarabs op de plek halen die je eerst gemist had. je hoeft ze dan niet weer allemaal te verzamelen

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook per chapter opnieuw beginnen, nee toch ? Et gaat toch echt per gesavede game ?

20. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraagje tussendoor. Ik heb NG deze vrijdag besteld bij gcshop. Maar ik heb het met een overschrijving gedaan(papier, niet via internet). Hoe lang duurt dat ongeveer?
    Want als ik dit allemaal lees begint het toch ernstig te kriebelen hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina