Bedoel je die blauwe gescheurde steen in level 4? Ik gokte zowieso dat ik er een ander wapen voor nodig had, zo niet een zwaard, wel een wapen gelijkende op die Rachel bij zich had. Ik heb net Level 4 uitgespeeld, ben eindelijk een beetje gewend aan die black ninja's, die waren wel een tijdje vrij iriritant .... nu pak ik ze wel, zeker in iets grotere ruimte's, maar in kleine gaat het ook steeds beter. Ze droppen gelukkig ook vaak blauwe essence

.
Tot nu toe vond ik Boss 2 nog steeds het pittigste .... niet de boss zelf, maar wel het totaalplaatje. Uiteindelijk heb ik boss 1,2 en 3 allemaal met vrijwel 1 move gedaan .... boss 1 met wall-attacks, boss 2 (nadat die mages opgerot waren) met een opgeladen aanval (Y-knop ingedrukt) en boss 3 met springen + Y als hij zijn wapen aan het laden was.
Toch ben ik niet zo super in alle combo's, als ik midden in een gevecht ben, lukt het me echt niet die moeilijkere combo's te doen, maar 1 keer heb ik die combo gedaan, dat je eindigt met die draai naar beneden.
Trouwens, weet iemand wt die armlet met increased defense nu precies inhoudt? Ik heb die andere maar genomen (Sun), maar geen idee .... kun je dan meer aanvallen blocken of zo? Dus ook als die ninja's schoppen? Of komen aanvallen iets minder hard aan, dus minder damage?