Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb hem wel maar heb er geen plaatje van. hij ziet err een beetje uit als een cricket knuppel waarvan het slag gedeelte is uitgerekt. op het slaggedeelte staan een paar japanse tekens. hij is niet supermooi ofzo beetje jammer vondt ik dat denk wordt een super cool zwaard ofzo. geef mij maar lekker de vigorian fails. heerlijk al die supersnelle combos' s

en xforce welke bijltjes? je bedoelt de nunchaku's met punten --> vigorian fails? die zijn echt relaxt. tegen die dode skeleten kan je beter Y inhouden en dan voor dat ze gaan slaan die move doen. onthoofd je ze ook. daarna gewoon tegen de muur aan lopen en dan x of y inhouden. zijn ze zo dood. trouwens master filmpje als die skeleten tot leven komen. zijn super sloom die beesten lijkt wel resident evil zo sloom zijn ze.

trouwens alma is goed te doen. beetje ninpo baletje van vuur en ze gaat op de grond liggen daarna gewoon op er af rennen en dan xx indrukken. is ze zo dood. kost je wel wat ninpo maar je houdt wel je healthpoition over.

in die archives vlak voor haar komen trouwens zestig gastjes op je af (respawn) versla ze allemaal en je krijgt een paarse jewel. ga gewoon boven bij die globe staan en gebruik je windshiruken. die stomme wezen kunnen niet in je buurt komen door hoogte en jij kan hun simpel mollen zonder healht te verliezen.

2. jakhals

jakhals Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    even een vraagje.

jullie hebben vast wel de trailer van ninja gaiden gezien voor dat die uit kwam natuurlijk.

er liepen dan 3 vijanden in een soort straat (was slecht te zien), Ryu liep dan tegen de muur en sprong dan met zijn zwaard langs die gasten , waardoor hun koppen erafvlogen en ze in 1 keer dood waren.

nu in de europese versie kunnen de koppen van mensen er niet af dat weet ik inmiddels , maar ja jammer dan boeit niet.

maar wat me wel boeit is die move, dus de vraag is die move nog in het spel.

dus dat je gasten in 1 keer dood maakt .

bedankt alvast

3. XForce1

XForce1 Guest

die bedoel ik idd ja, vergeet iedere keer die naam

4. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo voor de eerste keer die Fiends tegengekomen, wat een takkuhkrengen zeg :). Maaruh, gaat nog wel lukken.

5. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Unlabored Flawless...volle upgrade van the wooden sword...die ownt zwaar!!!
    Ik heb hem in me bezit, en ik kan zeggen dat het dan een stuk makkelijker word.
    Je mept iemand zo op ze bek tegen de grond en hij is dood. *)

Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    w000t ja, dat was bruut idd :D

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel moves dat je van de mmur afspringt, en je zwaard door ze lijf zwaaid zegmaar. Heb je misschien een link waar die trailer staat, dan kunnen we even kijken wat die move is.

8. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die move zit er nog in... Je krijgt hem als je je Dragon Sword voor de eerste keer upgrade.

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat voor animatie krijg je nu dan nu de koppen er niet afvliegen?

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, je hakt zegmaar zonder dat ze hoofd eraf valt, maar dat is alleen bij de mensen. Voor de rest kan je bij iedereen ze hoofdje laten rollen :)

11. jakhals

jakhals Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. jakhals

jakhals Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oh ja en kelovitz , die move is er dus nog en die move veroorzaakt nog steeds een instant kill of dat niet.

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Maar er komt nog wel liters bloed in voor bij zo'n(die) move?

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste wat weg is, is dat er koppen rollen, voor de rest is alles er nog.
    /edit: kan je ook nog ergens saven in chapter 3 voor de eindbaas, want ik heb geen zin om de hele tijd alles opnieuw te moeten doen.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dus je ziet er nog wel bloedgeisers uit spuiten?

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

nee het is geen instant kill, misschien op het begin maar later zeker niet.

ik meen me te herinneren dat ik ryu hayabusa een keer met een soort van nunchaku met stekelballen erop zag vechten.. hebben ze dat wapen eruit gehaald of is dat de vigoorian flail geworden?

owja net doku voor het eerst verslagen, hij dropt best een relax zwaard alleen het zuigt dat ie health opzuigt :p

@degene die het spel al uitgespeeld hebben, hoelang duurt het voordat je die diamand krijgt voor je dragon sword? want die masamusa zegt dat ik er een nodig heb, maar ik kan niet w8en tot ik hem heb.. duurt het nog lang? (ben net iets verder dan het filmpje waar hij dat vertelde, chapter 12)

17. jakhals

jakhals Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dan moet ups es even snel mijn x-box terugbrengen .
    dan ga ik ninja gaiden meteen halen lijkt me wel vet, staan daar 3 van die commando,s stoer te doen ik schiet voorbij als een onzichtbare shaduw en hoppa allemaal dood gepaard met veel bloed.

deze moet ik hebben!!!

18. jakhals

jakhals Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    huh geen instant kill sora wat vertel je me nu.
    bij de mensen toch wel commandos ninjas enz.

ga hem alsnog halen, maar dat vind ik dan wel heel jammer

1 persoon vindt dit leuk.
  19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat blocken had ik zelf ook wel uitgevonden. Maar ik vind ze nu al een heel stuk makkelijker dan de eerste keer dat ik ze ontmoette. Level 4 vond ik gisteren moeilijk, maar nu makkelijk. Je leert zo snel. En het geeft echt voldoening om door te zetten. _O_ Ah man, dit spel is zijn 96 van de PU helemaal waard.

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Net die Nunchaku's gevonden in chap 4, en gelijk ff een sun armlet gekocht. Ik laat al die commando's gewoon zoeken zo snel als dat ik ga. Dit is idd zeker 1 van m'n vetste spellen op me xbox.

/edit: ik heb net die kaart gevonden waarop staart dat als je naar voren springt en op y drukt iemand aan zun hoofd trekt, maar hoe dan want mij lukt et niet...? (ik gebruik als wapen me Dragon Sword (die standaard))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina