Daarom hebben ze ook naast aanvallen iets anders bedacht .... namelijk verdedigen .... je moet met die gasten niet alleen NOOIT stilstaan, maar je moet of springen + aanvallen, en anders altijd je defense knop (L) ingedrukt houden, dan kets je die projectielen af .... dat zijn dezelfde sterren die jij zelf ook gooit, maar dan met een klein bommetje eraan (in ieder geval 'explosive' versie's), irritant, maar je kunt de kogels toch ook weren? Deze rakkers dus ook. Na een combo aanval dus altijd meteen blocken.
Same here

. Ik vond die boss in level 5 moeilijker dan ik gedacht had .... ik zit nog te twijfelen of ik hem nog een keer doe .... die Fiends gaan steeds beter, gewoon NIET stilstaan .... die charge attack vinden ze ook niet prettig .... alleen een paar portions gebruikt, misschien laat ik het er maar bij .... ik zal nog genoeg onderweg vinden gok ik .... het is echt het beste spel wat ik op de Xbox heb (tevens moeilijkste).
Die Ninja's gaan ook bij mij steeds beter .... ik dacht dat ze ook schopten, maar toch niet .... blocken is inderdaad het beste te doen .... en ze naar muren lokken. Gelukkig ff een kleine rustpauze, die monsters aan het begin van level 6 zijn redelijk te doen .... zien er wel kick uit .... ennuh, je kunt die koppies er inderdaad wel gewoon afslaan .... mij boeit het verder niet zo, als het nu allemaal echt super smerig en sadistisch was, maar zo'n spel is het niet .... ik ben benieuwd, ik speel het maar een uurtje of zo, want de adrenaline stijgt hier nogal rap, dat heb ik nu eenmaal bij die games die echt constante concentratie vereisen. Maar de moeilijke games blijven wel het leukst, je hebt dan zeker waar voor je geld. Ik vond bijvoorbeeld Castlevania op de PS2 wel geinig, maar qua moeilijkheid was het niet hoogstaand, pas tegen ik gok dat 10% van de tegenstanders enigszins moeilijk was, en maar 1 eindbaas was goed pittig!
Klik om te vergroten...