Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arghhh!! Ik word gek! Ik krijg die Alma maar niet verslagen wat ik ook probeer!:mad: Kheb geen Elixers meer en nog maar half leven en kan ook nergens meer wat kopen voorafgaande aan dat gevecht!:mad::mad: Niet te doen! Ik begin wel opnieuw...ff rekening houdende met dit kliene frusterende stukje gameplay....damn! Zo ahdde best zo'n shop moge plaatse vlak voor dat gevecht. Niet te doen zonder Elixers..:confused::confused:

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen die Elixers, nog niet tegengekomen.

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    yes, ik heb hem. Hij is zo cool. Maar ik ga nu weer verder spelen.

4. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Man ik heb die eindbaas van level 5 net gehaald. Wat een kick geeft dat. :cool: Ik dacht eerst dat die dino-achtige fiends de eindbaas waren. Niet dus ;)

In chapter 5 kon je als je het Monastry binnen ging bij die saveplek naar links en naar rechts. Ik ben meteen naar links gerend, vluchtend voor de ninja's om mijn kracht te sparen voor de eindbaas. Maar lagen er rechts nog enige dingen van waarde? Dingen als Golden Scarabs of wapens?

6. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu aangekomen bij de boss van lvl 6. (wat ziet hij er vet uit :D)
    Echt kicke spel. Af en toe een klein beetje irritant, maar dat geeft het spel de uitdaging die ik bij sommige spellen mis. Het vechten is briljant, het gaat zo vloeiend...
    En wat een design...

(een keer zag ik een kist onder een brug aan het water, en ik kon het maar niet te pakken krijgen... blijkt dat je over het water kan lopen :9)

Wie vecht er meestal met de Flail of Nunchaku? Je kan er makkelijk veel mannekes tegelijk mee aan, maar welk wapen vinden jullie nu erg fijn?

7. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het voorlopig bij Dragon Sword/True Dragon Sword, maar gaandeweg ben ik Wooden Sword voor Unlabored Flawlessness aan ut upgraden :)

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    damn, wat een super spel. Maar het is best wel moeilijk op normal zeg. Echt wennen gewoon om te vechten. Maar het is super vet.

9. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar totdat je de combos een beetje kent, dan gaan je ogen echt open :)

De 'Izuna Drop' is een hele mooie (X Y X X X Y) of anders de kortere: (X Y X Y). Je moet alleen wel even kijken of er ruimte is :). Ik zou deze niet snel doen als je tussen 3 Black ninjas staat :) Dan zou ik gewoon lekker de 'Gleaming Cross' (While Blocking Y) of 'Fiend's Bane Kick' (While Blocking X X) + af en toe een roll gebruiken.

Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  10. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een goeie tip om die baas van chapter 7 die lekkere demoon :D te verslaan??

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    daar zit ik dus ook al vast

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    jah, die alma koste mij ook 2 uur om te verslaan :confused: in die 2 uur ongeveer 8 tot 10 x geprobeerd.

echt super moeilijk

opzich is zij makkelijk te verslaan als je de tijd neemt, let op haar patronen, ze valt vaak in herhaling namelijk.
    ontwijk die palen en roze vuurballen door te rollen + springen. blijf niet te dicht bij haar en vooral niet onder haar want dan pakt ze je vast en die aanval kost je halve levensbalk dus pas op. als je snel bent kun je nog net levens pakken voordat je de grond raakt..
    gebruik je vigoorian flails om haar te raken in de lucht en gebruik veel ninpo's
    en ALS je een ninpo gebruikt, gebruik dan die inferno ninpo en gebruik em als je onder of naast haar staat. ze word dan moe en gaat op de grond knielen zodat die vuurbal volop tegen haar aankomt. veel suc6

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb m vandaag gehaald. Echt vet, ik stond versteld van de prachtige graphics. Gewoon overweldigend, maar wel moeilijk, mede daarom heb ik m gekocht. Meteen al in de eerste level is t vrij moelijk, vooral die eindbaas. Nu ff friends kijken en daarna weer door met de baas uit level 2. Als het zo doorgaat dan duurt t nog wel ff voordat ik t heb uitgespeeld, replay waarde zal wel hoog zijn, veel uitdaging en speel nu maar op normal _O_ _O_

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hahah ik heb het twee keer geprobeerd en beide keren lukte het met gemak. ik kwam bij haar aanlopen en dacht van wtf nu komt zei. stond zowat in me broek te pissen van angst (had al die verhalen over er gehoord. maar jemig zeg die tanks in level acht zijn nog irritanter.) Zoals sora zegt. ga onder er staan gebruik fire ninpo en ze valt bij je in de buurt op er bek. daarnablijft ze in pijphouding zitten. ren op er af en gebruik xx. zorg wel dat ze ongeveer in je buurt hangt anders ontwijkt ze je ninpo. doe het snel en blijf dit herhalen achter elkaar en je hebt verliest ongeveer maar 2 beginlevensbalkje (ik verloor 1 super grote.)

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jep ik vecht ook meestal met de vigorian flai. vooral tegen de slappere ventje waar er meer van komen, zombie;s soldier enz. heerlijk snel door hun defence heen

eindlevel dertien als ik het goed heb. dan word je dragon sword voor de laatse keer geupgrade.

vindt hem er alleen zo belachelijk stom uitzien. 8)

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net in chap 4 die brief gevonden dat je ze met naar voren toe springen en dan Y indrukken, iemand bij ze nek pakt, en dan weggooit, maar mijn lukt dat maar niet. iemand een idee hierover ?

Ik heb et geprobeerd met me Nunchaku's en et is nu wel gelukt. Ik had namelijk toen ik die brief kreeg die nun's nog niet.

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K ging net ff tegen die eindbaas (bazin?) van chapter 7, en ik heb weer geen elixers .. wel 2 Ninpo's over ... morgen ga ik wel verder, hopelijk versla ik die bitch zonder teveel in te zetten ... :)

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Zonder nunchaku's kan het ook

Echt een meesterlijke game ondanks al die hype is hij nog beter dan ik had verwacht. Besturing :9 . Heerlijke old skool gameplay. Af en toe een beetje fukken met die cam maar dat maakt het ook wel weer uitdagender.

Weet iemand wanneer die Master Tournament begint?

19. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh waar zijn die nunchakos dan te vinden??? zit ook in lvl 4 zonder die nunchakos :confused:

20. XForce1

XForce1 Guest

die liggen ergens op een dode ninja, dacht tegenover die groene deur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina