Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Het is zeker wel minstens 15 uur ofzo hoor. EN als je Live heb nog meer. Dat 4 uur is wel heel overdreven...

2. XForce1

XForce1 Guest

Ik ben nu in level 11 en dat binnen de 3 uur gehaald

Speel het alleen wel voor de 2e keer maar dat mag de pret niet drukken.
    Heb nu ongelovelijk wel geld en bijna al mijn wapens geupgrade

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hey weet iemand een makkelijke manier om die bazin te verslaan van Chapter 7?
    (lekkere ass btw ;) )

4. XForce1

XForce1 Guest

Is al meerdere keren verteld.
    2 pagina;s terug lezen en je weer het

5. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor hij had hem al heel vaak uitgespeeld (trowuesn hij deed het op vHard _O_ respect voor die gozer)

6. XForce1

XForce1 Guest

he en ik dan
    Ik haal het denk ik ook wel voor de 4 uur om hem uit te spelen

7. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik niet :). Boeit me ook niet eigenlijk. Ik ben al blij als het een beetje lukt. Natuurlijk doe ik er een tweede keer ook minder lang over .... geen items zoeken, je weet wel waar ze liggen .... maar of boss fights zo goed gaan .... ik heb met sommige vijanden nog best problemen .... het lukt altijd wel, maar ik laad nog best wel eens een spelletje.
    Net die skeletons tegengekomen. Eerst keer ging vreemdgenoeg beter, de volgens paar kamers gingen minder .... maar ik weet nu waarom, eerst die knar eraf, want anders kunnen ze een bijt-aanval doen :) .... en eerst de schutters neerleggen :). Wel coole animatie's zeg!!! Die andere rooite vliegende gedrochten gaan beter met mijn nieuwe wapen, de flail .... erg rap, m.a.w. veel hits :).

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me een spel dat je altijd opnieuw wil/kan/zal spelen. Omdat je tenslotte toch vecht, blijft het iedere keer leuk om te spelen, en combo's uit te voeren. Je kan et ook gewoon spelen om ff te knokke, zonder dat je al die puzzels oplost.

9. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat na het completen er voor Normal Mode wel een level select optie komt, dan is het minder belangrijk dat alles super gaat, je hebt het immers uitgespeeld .... in mijn geval speel ik dan nog beter ook :).

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast bij chap 4, na han's bar. Ik moet nu naar die steeg alleen voor ninja's en et monastry. Maar ik kan ze beiden nergens vinden. Kan iemand mij hierbij helpen ?

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu in het midden van chapter 13 en ik vroeg me af wat er gebeurd met je save als je hem uitspeelt..

kun je dan op een completed save verder spelen of overnieuw maar dan met alle wapens nog? of moet je opnieuw beginnen?

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar iemand een antwoord op me vraag:
    ?

13. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh .... heb je dat affice gelezen naast de deuropening? Ik neem aan dat je nog niet in level 5 zit. Heb je overigens wel die aanwijzing gevonden? Zo'n lichtpaars pijltje wat vlakbij de bar geschoten wordt.

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in chap 5 ja, sorry. Ik heb em net opgeslagen en sta bij de 'opsladraak'. Maar ik weet nu dat ik naar een steeg met, en naar dat monastry, maar waar dat is...

15. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Fff kijken, ik moet nu ook even diep gaan graven .... ehhh .... had je niet een sleutel gekregen of zit 'ie niet in een kist? Lily-key dacht ik, die deur zit op het stuk met die twee schutters bovenin.

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Lily key jah, maar: welke scutters, helemaal bij et begin dat je daarboven staat en dat er 2 van die n44bsoldiers op je staan te schiete ?

17. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Yip, daaro :). Beneden is een deur met een lily erop :).

Ikzelf ben net in level 7 beland, kickuh boss hoor level 6 :).

18. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je in lvl 4 die deur met dat oogpatroon erop open???

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dorr die deur rechts. Dan kom je op een binnenplaats met hekken. Dan loop je over de linkerkant, en ga je op dat ding een steeg in. Die steeg is aan je linkerhand, als je er aan de linkerkant op lopt. In die steeg moet je ff die murensprong doen en dan kom je ergens boven. Die weg volgen, en je komt er vanzelf. Succes !

20. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ergens een hendel overhalen .... ik hoop da'k het me nog goed herinner, lange termijngeheugen is niet altijd even goed :) (korte ook niet hehe) .... moet je de groene deur door, links aanhouden, hoekje om, black ninja's voor hun donder geven .... dan moet je daar ergens een weg omhoog vinden, met wat springtruukjes kom je uiteindelijk op je eindbestemming aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina