Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    idd, je gaat voorbij de winkel een grote deur door en dan kom je voor zon brug die omhoog staat en dan moet je links langs die stalen hekken en zie je in een steegje dat je kan walljumpen
    daar moet je langs om de hendel over te halen..

(In het zelfde gebied is een deur die dicht is met een paars gloeiende scheur erin, heeft iemand die al open gehad want ik heb het spel al uit maar ik krijg die deur niet open :mad: )

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ie open kan ? (doet me denken aan een liedje)

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Anders zit er niet zon paarse scheur in? in sommige levels had je ook die deuren maar dan met een andere kleur scheur erin..

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm zit nu in chapter 7, bij die heen en weer zwaaiende ballen (met spikes eraan etc) en daar achter 3 van die skeleton archers.. Echt héél irritant.. Maar wel leuk :) Damn dit spel ruled hard zeg!

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je moet jezelf nou niet goed vinden ofzo want als dit je eerste keer NG is kun je dat echt niet zo snl doen, en als je het met een walkthrough doet (wat ik zeker denk) ben je gewoon zielig, een zielige show-off persoon die zo professioneel over probeerd te komen. Zo dat moest er ff uit...

enne, chapter 15 is zo ver******d met die irritante******kut enorm irritatie opwekkend visjes dat je je helemaal gek irriteerd, iemand tips???

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    je moet er of zo'n explosieve shuriken op gooien, of met een blunt weapon op rammen, dat weet ik niet precies meer

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ff d0mme vraag keb die spel niej maarruh h0eveel chapters heeft die spel eingelijk ..??

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
  10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen kopen:+

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    mensen als je het spel uitspeelt en je doet het voor de tweede keer hou je dan al je gevonden dingen ( wapens enzo) scarabene enzo houd je maar hou je ook je health enz.

12. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu voor de derde keer over nieuw begonnen maar telkens kom ik bij die botten draak aan zonder potions en nimpos.Flippen!Heeft iemand tips qua skelleti?
    Kom er wel achter dat ik nu erg snel door de levels vlieg.Telkens master ninja of greater ninja.Hoop dat dat toernooi ook heftig wordt.

13. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik ook, ik heb alleen moeite weer die gast erna te pakken. Ik krijg dat ritme maar niet te pakken .... nog maar een keer doen, was een scroll kwijt, ennuh .... op zich niet erg, maar niet bij deze boss .... beter naar mijn health kijken .... heeft iemand daar tips voor, da's die grote kwak met tentacles :).

En dat komt omdat? Je die skeletons ervoor moeilijk vind, of ben je helemaal opnieuw met het spel begonnen? Die skeletons zijn koekie. Eerst die kop eraf meppen, zodat ze je niet kunnen bijten .... daarna gewoon erop los rammen .... ik doe voornamelijk die aanval dat je er dwars doorheen vliegt (springen en Y of zoiets). Die draak is op zich het probleem niet, die is vrij eitje.

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je kan met je pijl en boog op die ogen schieten boven aan de ballen dan gaan ze langzamer. vooral handig bij de laatste drie.

15. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Oy, Ik heb al een tijdje die Armlet of the Sun, maar nu kan ik voor 5000 de Armlet of the Moon kopen.
    Kan je ze beide dragen voor een grotere attack power en een grotere defense power?
    OF zal ik voor dat geld mijn Wooden Sword blijven upgraden ?

16. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Maar 1 tegelijkertijd!

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    is het Wooden Sword beter dan je Dragon Sword(nee toch)

en ik heb nu 2 gouden kevers(of hoe die ook heten)gevonden.kan ik het beste nog een paar verzamelen of kan ik ze beter meeteen in de winkel verkopen.of kun je er nog iets anders mee??

18. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je moet het houten zwaard kan om gaan, schijnt is hij veel sterker. Het houten zwaard is op z`n sterkst, wanneer je weinig energie hebt, dan beginnen die rode letters die erop staan te gloeien en is bijna elke gewonen vijand met een klap dood. Maar er zit ook een risico aanvast, dat je zo goed moet zijn om niet geraakt te worden, want je hebt zelf niet veel energie.

1 persoon vindt dit leuk.
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    bedankt dan moet ik nog wel ff oefenen bevoor ik met het houten zwaard ga vechten

20. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de tip, maar dan moet je in 1st person richten he? Hmmm, dat is: 1) stilstaan 2) duurt lang met een controler eer ik goed kan richten .... niet zo prettig dus .... maar ik zie nu wat ik fout gedaan heb .... ik gebruik nu die attack die ik ook gebruik om die skeletons van hun hoofden te ontdoen .... dus in de loop A + Y .... eerst stond ik zeg maar naast die tentakels te rammen en dan word je ERG veel en HARD geraakt .... maar die vliegende mep is tactisch beter .... stom dat zoiets dan niet in je opkomt .... maar ja, is nu gelukt en dan issie inderdaad erg koekie. Ik ben blij dat ik hem nu goed heb gepakt, want dat stukkie met die rode en die blauwe ogen .... vind ik tot nu toe het irritantste stukje .... wel cool verzonnen, maar heeft eigenlijk meer met geluk dan met skill te maken.

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina