1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je het uitspeelt kan je niet overnieuw beginnen met al je wapens en andere technieken. Je behoudt alleen je scarab aantal, maar ik had ze allemaal al de eerste keer, dus daar heb ik ook niet veel aan. En het enige wat je krijgt is
    je dragon sword als lightsaber uitvoering met bijbehorend geluid en een nieuw pakje

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  2. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij hans bar naar binnen gaat en het filmpje is afgelopen, dat kun je naar beneden. Is het iemand misschien opgevallen, dat daar een arcade kast staat, als je erop drukt, dan wordt er gezegd, dat die niet werkt ofzo, weet niet meer precies.

Heeft dit misschien ermee te maken, dat je hiermee ninja gaiden deel 1,2 en 3 vrij kunt spelen?

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, hij zegt dat et een oude spelkast zonder game erin is... Ik denk dat je door die games ergens te vinden em erin kan stoppen en spelen. Maar waar die games liggen (als et zo zou zijn) zou ik niet weten.

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, helemaal bij han's bar. Ik ben al wat verder, maar wat voor wapen krijg je dan... ?

5. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort boomerang werpster en iets leuks om je health aan te vullen X ;)

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    die X lijkt verdacht veel ergens op..

7. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh .... dat savepoint wat je zelf bedoelt .... je had even door moeten lopen, in die bieb .... daar alles afmaken, duurt ff .... maar dan verschijnt er ineens uit het niets een kist, en .... die kun je natuurlijk open maken :).

Dan terug, onder water .... saven .... en ninja's komen niet terug, je kunt gewoon doorlopen, ik vond het redelijk dichtbij, gezien het savepunt bij bijvoorbeeld boss 5, waarbij je een aardig eind + aardig wat tegenstanders had voordat je hem kon pakken :).

Ik zit nu in level 9 .... die troopers zijn wreed irritant btw!

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikee heppe hem:) ik ga alleen steeds dood bij de eindbaas van chapter 1

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit een spel waar je echt UUUUREN in moet steken of kan je ook relaxt soms een half uurtje spelen?

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kogels afweren met je zwaard net zolang tot wanneer ze moeten reloaden dan een combo op ze afsturen }:]

Je kan met dit spel echt vette moves maken! kwam er gister pas achter dat je ook over water kunt lopen(dat terwijl ik het spel al uitheb) en wat ook wel vet lijkt is als je een vijand 1x slaat dan de lucht ik gooit met je zwaard (dus niet zelf mee springen) en dan een lading shurikens op hem afgooien terwijl die nog in de lucht is 8)

Die move met het zwaard van doku dat je levens van de tegenstander afkunt pakken is ook heeeeel wreed (deze move is het XX->XXXXXXXXXX)

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand vertellen HOE je over water kan lopen? In je village in lvl 2 moet je dat ook doen om bij dat kistje te komen (bij het savepoint) maar ik donder elke x in het water.

En nog iets; misschien is het al eerder aan bod gekomen (forgive me) maar ik ga geen 85 paginas doorlezen. Als je, voordat je afdaalt op weg naar je village in lvl2, pak je op zo'n houten huisje een scroll waarop staat dat er vuurballen ofzo omjeheen kunt houden. Ik heb hem geactiveerd in het startmenu maar ik heb toch echt geen flauw idee hoe en wanneer je het kan gebruiken. Ik merk geen effect.

Bedankt!

Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je moet dan B+Y indrukken om die scroll te gebruiken (lees: Ninpo of Fire Wheels) en je loop over het water door net boven het water A achter elkaar in te drukken

owja en masterchief, dit is een spel waar je zo ff een half uurtje kunt spelen hoor ! gewoon kopen dus.

op het begin is het gelukkig nog niet zo heel moeilijk :) (chap 1 t/m 9)
    waar ik nu ben (chap 15) is het haast onmogelijk moeilijk maarja, dat is team ninja he? :mad:

weet iemand hoe ik de bazen op het eind van chap 15 het makkelijkst kan verslaan?

13. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miss moeten sommige mensen hier het boekje is lezen, staat best handige informatie in

14. XForce1

XForce1 Guest

Welke baas is dat ook al weer??
    Ik heb bijna bij iedere baas gewoon mijn zwaard gebruikt en wat ninpo's erbij, werkt volgens mij altijd wel, behalve bij dat wijf in die kerk dan.
    Wat die visjes betreft, gewoon die .... fails (die bijltjes). Die visjes zijn juist relaxed om lange combo's mee te maken

15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in die ninja steeg, maar ik weet niet waar ik heen moet, want er ligt ook gen zwaard ofzo...

16. XForce1

XForce1 Guest

o in dat ninja steegje, dan moet je rechtdoor :confused:

lekker duidelijk, zijn tientallen steegjes in dat spel

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat steegje voor die ojnly ninja's waar ik dat zwaard moet vinden, daar loopt et dood en kan ik niet verder, en weet ik ook niet over ik ergen op moet springen. Iemand zei dat die steeg een paar blauwe strepen op de muur had. begrijpje nu welke ik bedoel ?

18. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je op die muren kijkt zie je van die blauwe vakken, daar moet je overheen rennen en dan van muur naar muur springen en dan op ergens op een verdieping jumpen waar die kist staat

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar: waarop moet ik dan komen, want dan kan ik me daarop richten, anders zit ik maar wat te springen...

20. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zitten van die blauw strepen op de muren op 3 muren, dan moet je op de eerste muur zijdings renne op het einde op de anders pringen, dan de 3e springen en dan op dat verdiepinkje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina