Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit daar nu ook:confused:

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dacht ik eerst ook... Maar op een dag ben je gewoon er tering goed in dat je van level 2 naar level 11 gaat dat is bij mij gebeurd ineens was ik goed erin :)

3. Ajax

Ajax Guest

ey nu je toch in lvl 11 zit hoe kan je in lvl 10 die 2 elektrische wormen makkelijk doden?

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het niet echt megamoeilijk. Pittig ja, maar moeilijk? Nee. Kwestie van goed blokken, en meteen counteren. Het is overigens wel een prachtige game.

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft die retr0 games al gespeelt en zyn ze wel leuk ..??

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een verschrikkelijk moeilijk spel, eindbaas van lvl 1 alleen al, en nu zit ik in lvl 7, maar die is zó moeilijk. En eerst zat ik in lvl 6, de eindbaas en wat ik zo irritant vind van eht spel is dat er geen savepoint is voor elke eindbaas, vooral bij lvl 6 is dat super irritand, niet door de vijanden, maar door de acrobatische kunsten die je daar moet uithalen, echt super irritand vond ik.

7. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook het moeilijke in de game. Vooral het "tegen de muren oplopen".
    Zo af en toe roep ik de hulp in van mijn zoon. Een ps'2er. Maar voor Ninja Gaiden maakt hij een uitzondering. Hij zet zich er toe om op de Xbox te spelen. Met wat hulp van hem kan ik weer door.

Misschien krijg ik "het acrobatisch gevoel" ook nog eens een keer onder de knie. Maar verder een top-game... daar kunnen we trots op zijn. :)

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik pijl een boog. Je moet een beetje om en om doen. Eerst een paar van die mannetjes die daarbij lopen, dan weer dat paard, dan weer mannetjes, enz. Gebruik ook die muur zodat je van boven kan aanvallen. Met die pijl en boog moet je op em schieten als die wegloopt. Als er nou geen mannetjes meer zijn moet je met Y gaan spelen. Ingedrukt houden, hij komt dichterbij en bam. Let alleen wel op die lans ;). Je moet zelf maar een beetje kijken wat je het fijnst vind, maar met die pijl en boog is wel één van de makkelijkere dingen denk ik.

9. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zo'n lekker spel ik heb het gisteren gespeelt 8) wil ik ook hebben :'-( ga naar de klaagmuur en zie :p
    maar wel moeilijk :9 (heerlijk een moeilijk spel *) )

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Die fucking eindbaas van 7 aaaaaargh ik word gek, je hebt echt alle elixers en devil shit nodig om haar te kunnen verslaan ... en echt makkelijk te raken is ze niet .... :mad:

11. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg telkens de melding:"The disc is dirty or damaged"(zo ongeveer...).

Ik heb een nieuwe xbox van 3 maanden(met die verdomde Thomsom drive!!)dus dat kan niet de reden zijn van de foutmelding aangezien al mijn andere games perfect werken.

Heeft iemand anders ook last van dirty disc meldingen of heb ik toevallig als enige een kapot spel :mad:

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ja had ik ook dirty disc error je hebt waarschinelijk in de opties iets veranderd als je default doet dan is alles weer correcy

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    equip je dibliahrio (dat zwaard dat je krijgt van marasuma als je 20 scarabs inlevert en zoerg dat ie helemaal is geupgrade. (anders gebruik je rachels war axe)ze hebben een aantal moves die beeste

1: Schieten ---) oplossing gewoon blijven springen en niks terug doe (je kan explosiefe shiruken gooien als je dat prettig vindt.
    2: met hun kop in het water om het te elektrificeren ---) gooi een explosive shiruken
    3: ze schieten uit hun holletje rechtdoor en proberen je te eten. ---) spring eroverheen. en sla ze met je grote zwaard (is echt het relaxt) met de xknop (ram je ongeveer als ie helemaal is geupgrade 1/4 ervan af.
    4: ze doen een gekke kronkel en vegen dan alsware over het veld heen waar je staat ---) ren met de beweging mee tot het eind van de grond niet het water) en sla ze daarna gelijk weer met je wapen ---) weer 1/4 ervan af.

moet te doen zijn zo . ik verloor ongeveer 1 best wel lange balk en full elixer (vind je daarna weer gelijk terug.)

focus niet op 1 beest maar raak wat je raken kan.

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je met die gouden beesten? ik heb er nu 3 is dat veel? en heeft iemadn nog tips voor baas nr 3?

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    lever gouden beesten (scarabs in bij marasuma.) volgende beloning krijg je

1st Scarab - Life of the Gods
    10 Scarabs - Spirit of the Devils
    15 Scarabs - Armlet of Benediction (increases yellow essence from bodies)
    20 Scarabs - Dabilahro (giant two-handed sword)
    30 Scarabs - Armlet of Fortune (increases red essence restore power)
    40 Scarabs - Armlet of Tranquility (slowly increases Ryu's health)
    50 Scarabs - Ninja Gaiden (original classic)

16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry voor als dit al vaker is gevraagd.

Ik lees dit nu allemaal. Het blijkt erg moeilijk te zijn.

Aangezien ik zometeen ga 'shoppen' ben ik an plan een Xbox game te gaan kopen. Ik denk Ninja Gaiden.

Ik ben iemand die niet uren per dag gamed. Hooguit 1 a 2 per dag en soms 2 a 3 dagen niet.
    Is het zo dat je met Ninja Gaiden er echt tig uren in moet steken voordat je een level door bent?
    Kan je soms tussendoor saven zodat je een andere keer op dat punt verder kan gaan?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

17. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope 1-2 uur is goed haalbaar gemiddeld! Ik speel zelf namelijk ook gewoon een paar uur, dan weer niet .... ikzelf heb er op zich al een aardig tijdje in zitten, maar ik ga bijvoorbeeld nog wel eens heen-en weer om health vol te krijgen voor ik naar een boss-fight ga, kan soms ff duren :). Ik zou zeker deze game nemen, het is echt een van de beste Xbox games die er is (Single Player heb ik het over dan :)).

18. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Oy, klopt het dat jeje save-game niet op je memorysticky kan copieeren? Mij lukt het in ieder geval niet. Ik wilde ff bij een maat vamme m'n skillzz tonen :p

19. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ej mensen, ik zit vast bij Chapter 12.
    Ik heb net Doku verslagen en nou moet ik met zwevende steentjes gaan spelen.
    Maar ik ken er een paar zo plaatsen dat ze handig staan, maar ik mis er nog 1a2.

Need help over here, want ik zou het niet weten welke schakelaar ik nog moet overhalen.

20. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjek m'n sig. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina