1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan helaas niet :'-(

2. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Mm.. das wel jammer..

3. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al gevonden.

4. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou in chapter 11 en nou ben ik bij de 2de save punt, nou is mijn vraag onderwater is zo'n soort tunnel met tralies is er soms een kortere weg daar doorheen om bij die medallion te komen, want elke keer als ik hem heb en weer terug moet heb ik geen lucht meer over.

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb 'm net gekocht en ga dit spel is even proberen :)

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond haar ook erg moeilijk eerst. Zorg dat je al haar aanvallen ontwijkt en kom niet te dicht in haar buurt. Na een tijdje zweeft ze neit meer in de lucht en gaat ze langzaam lopen op de grond. Dan kan je het beste die A+Y move doen en dan een combo op haar losraken. Je kan haar ongeveer 3-4 keer raken per keer voordat ze weer opstaat. Ik heb het zelf met een Dragonsword van level 3 gedaan.

Succes!

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    waarvoor zijn die golden scarab dingen??

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Kom ik net bij de eindbaas van level 5 is me disc vies of beschadigd....

Hij laadde ook al verrot, gewoon 2 minuten :confused:

9. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je die move, springen + Y (met je zwaard) en dat je dan dwars door een vijand heen vliegt? Die aanval moet je op zijn tentakels gebruiken .... hij kan je dan niet raken namelijk! Ik had er ook eerst moeite mee, maar toen kwam het in me op die aanval te gebruiken. Dus niet ernaast staan en rammen, dan tikt 'ie je telkens HARD weg!

Ikzelf heb moeite met die tank, zal ff in dat rimte moeten komen. Daarnaast .... ik ben minder goed met die boog. Viel me wel op, twee bosses deden me erg aan Devil may Cry 2 denken, ten eerste level met tank + heli en een tentakel monster :). Gelukkig is het spel zelf stukke beter, ik denk dat Devil may Cry 3 weer top gaat worden, heb al stukjes gezien!

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  10. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik vroeg niet hoe ik hem moest killen :) Het was me trouwens in de eerste keer gelukt, de weg ernaar toe tussen het savepoint en de eindbaas is een stuk moeilijker.

Nou zit ik in level 6
    bij dat stukje onder de kerk waar je een soort hindernisbaan meot doen, irritant!

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je moet ze in die shop inleveren (talk)

12. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh .... whoops :). Soms neem ik met een halve zin genoegen, moeten eens wat vaker tot aan de punt lezen :).

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Verdomme, ik haal level 1 niet eens met vechten.
    Ik moet het nog goed leren denk ik ;)

Ach ja... morgen maar nog is proberen :) . Wel erg mooie graphics en geluid.

Ik vind het volgende irritant: DE CAMERA. Die zit echt vaak in de weg etc...

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik kan wel koppen eraf hakken
    hahahahahahahahaha

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen in chapter 4, dat is in die stad na de zeppelin, heb ik een aantal dingen nog niet gedaan.

Namelijk:

- dat hek met die doodskop ontlocked
    - die draak 2 stones in die draak gedaan.

Nu zit ik echter al in chaptor 6, ben ik dit vergeten of kan ik het later nog doen. Ik vind het namelijk zonde als ik dit gewoon heb overgeslagen.

Ik vind het een zeer vette game byetheway, camera vind ik ook redelijk chill. De actie is gewoon zo snel en intens dat ik het begrijp dat je die niet zelf kan besturen.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook eindelijk :)

mooie game, speelt heerlijk soepeltjes! wel redelijk lastig, hoop dat oefening kunst baart...

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat hek met die doodskop erop komt nog later. In die tijd dat je terug komt kan je dus ook meteen die 2 stenen in het standbeeld van de Two Serpents doen.

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je moet evwen de omgekeerde richting inzwemmen vanaf de hekkengang. daar ga je onder een hek door. krijg je een filmpje van een boot. onderin het gat vind je draaihendel. boven op vind je ding waar je hendel in moet stoppen. daarna weer de boot in om luchtflessen te vinden zodat je onbeperkt kan ademhalen.

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K ben nu bij chapter 8 ... ga zo beginnen ... eindelijk die bitch van lvl 7 verslagen met al mijn elixers opgemaakt :)

20. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn er eigenlijk allemaal al voorbij Chapter 12 of in Chapter 12 ???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina