1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    deed ik eerst ook bijna maar toen zag ik die switch dus kon ik verder :{

owja als je die red dragons verslaat (60) dan krijg je iets :p

2. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

60 stuks :eek:

Ik d8 wel dat die niet eewig bij bleven komen :mad:

Maja daar is het nu telaat voor.

(btw Sora jij had het spel al eens uitgespeelt he ?)

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja heb em al 2x uitgespeeld bijna voor de 3e keer hoezo?

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Hey sora hoe heb jij die platformen gezet want ik kom nog steeds niet boven. Echt wazig, volgens mij heb ik alles al geprobeerd (bijna alles dus blijkbaar)?

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet ook niet precies hoor.. ik heb denk ik 2x geluk gehad, wel heel vaak gekloot met die dingen moet ik zeggen

6. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar moet je uitkomen dan? Daarboven in dat soort kamertje :confused:

7. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikz ti in chapter 5 en vind ze ook echt kut meestal gebruik ik die een power dat er allemaal vurrballen om je heen komen dan kunnen ze je niet raken :cool:

8. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    hebben jullie die reclame gezien van Ninja Gaiden? Best wel geinig zo met die lompe worsten...

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    je moet gewoon in beweging blijven en niet stil staan/rollen dan raken ze jou ook niet met bommen/shurikens

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    gewoon blokken en counteren (en rollen), PUNT.. of jet moet voor de combo punten willen gaan..

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik zit daar ook te kloten en weet niet hoe dat puzzeltje moet

help please

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die vinden?

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    voor han's bar heb je zon steegje, dan moet je via de ene muur naar de andere en steeds verder tot het einde en dan krijg je hem.

14. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand in welk level je die dikke bijl krijgt, ik zit net in level 7

15. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 leveltje wachten...zonder teveel spoilers: zoek in het begin van het level in the monastry...spreekt eigelijk voor zich verder.:) Suc6!

16. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Pff.. wat een b*tch die Alma.. Maar ik heb der..

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik vond de camera van POP echt veel beter, vooral bij het springen. En de camera bij de bossfights is idd ook erg triest, vooral bij die tanks.

18. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    sorry maar dit spel is TE geweldig

19. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie zoals bij veel spelen (en ook veel mensen hoorde je er bij PoP over) dat ze de camera de schuld geven.

Ten eerst heb je de R-knop om de camera achter je te zetten, daarnaast moet je niet alleen op wat je ziet afgaan, maar ook op wat je hoort (alles bosses maken geluiden als ze een bepaalde aanval gaan doen, hoef je niet perse te zien). Om nu te zeggen dat dit een slechte camera is .... niet echt .... hij is echt goed, en zal in 3rd person games NOOIT perfect zijn, er is altijd wel over te zeiken. Wel eens Devil may Cry gespeeld? Dat zijn fixed camera points, het ergste was zelfs dat je soms jezelf op een volgend punt vanaf een hele andere positie zag, dan was dus vooruit achteruit etc .... heel irritant met combo's .... ik zeg niet dat ik goed ben met Ninja Gaiden, maar ik ga niet de camera de schuld geven, zeker niet als 'ie bijna perfect is.

Anders moeten we echt weer terug naar 2D games zoals ze op de NES waren .... er is altijd namelijk wel een belangrijk punt wat je niet kunt zien in IEDER 3rd person spel wat ik tot nu toe gespeeld heb. Maar om het nu triest te noemen, dat lijkt me eerder frustratie's van de moeilijkheid van het spel op de camera afgeven, iets wat eigenlijk iedereen standaard doet bij dit soort games. Leer er mee leven, het hoort bij 3D 3rd person games, zal altijd zo blijven.

Misschien nog een tip, naast luisteren wat een boss doet .... ook anticiperen wat een boss doet als je hem niet ziet .... waar 'ie zal zijn bijvoorbeeld. Bij simpelere games heb je minder frustratie's maar de camera eigenschappen zijn vaak hetzelfde hoor .... met PoP en deze zie ik weinig verschil .... maar als games makkelijker zijn, hoor je er minder klachten over. Het spel is echt goed speelbaar, ik bedoel, als ik er na een paar keer goed proberen langskom .... en ik ben een normale gamer, er bestaat zeker slechter, maar ook beter .... ik ben bijvoorbeeld niet iemand die makkelijk moeilijke combo's maakt, zeker als ik midden in de actie zit .... maar ontwijken ben ik weer iets beter in .... da's namelijk de enige manier om het spel uit te spelen, goed kunnen ontwijken. Val aan wanneer je kunt, maar weet wanneer je weg moet springen, zelfs als is e camera net ff niet op een goed punt. En onthou die R-knop, erg handig.

No offense hoor, maar ipv ergens over zeuren (en ik zal niet ontkennen dat ik soms niet vloekend op die camera zit af te geven, of welk ander excuus ik op dat moment kan verzinnen .... maar ik geef ook vaak genoeg mezelf de schuld, en uiteindelijk is het vaak mijn eigen schuld) kun je vaak beter manieren vinden om het wel te kunnen. Ik zit ook bij die tanks, dit weekend eventjes rust van dit spel genomen, zeker omdat ik echt superslecht met die boog ben, zeker in 1st person .... uiteindelijk zal het wel weer lukken, maar het is een moeilijk stukje, en dat kreng vuurt hard.

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Heb vandaag weer 's verder gespeeld na een paar dagen de game stof hebben laten happen, en ik ben nou in Chapter 8. Echt zo'n goede game is dit, werkelijk een grensverleggende game voor het Action genre_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina