1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb het al es eerder zien staan in deze megathread, maar kan het niet meer terugvinden. Dan nog maar een x.
    In ik geloof lvl 6, hoe maak je die safe open? Er staat ergens left, right, right, left maar ik heb geloof ik toch wel alles geprobeerd.
    Kan je ook in dat lvl trouwens een nieuw wapen vinden?
    THX!!

2. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er zo'n shuriken op je zit moet je zorgen dat je in zo'n blauwe beweging zit terwijl dat ding afgaat(of die snelle neerwaarste slag als je in de lucht zit), dan doen die dingen geen damage....

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De code is niet die l,r,r,l,

Dat is alleen de richting waarin je moet draaien. De code staat ook op dat briefje waarop l,r,r,l staat. Verder zeg ik niks ;)

Het is leuker als je er zelf een beetje achter komt

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ok bedankt, geloof ik :p Ik zal dat briefje es helemaal uit gaan pluizen dan.
    En ik las in vorige posts dat je in dat level ook een wapen kan vinden, is dat zo?

5. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry.. niet zo'n zin om het hele verhaal de copieeren :)

Ok, het zal best dat deze camera beter is dan andere games. het is ook zeer zeker geen slechte cam, maar er zit wel een enorm minpuntje aan.. Neem nu et gevecht met Alma in chapter 7. Op een gegeven moment roept ze die paarse zuil op waarin je omhoog getrokken kan worden. Als je dan onder haar door van Alma weg rent, dan hou je je controllerstick voorwaarts vast. Plots draait de camera vanaf een punt achter je naar een punt VOOR je! ARGH! Wat de engine van het spel vervolgens doet is je eerst van Alma vandaan sturen en, wanneer de camera draait, stuurt ie je gelijk weer terug! Recht in de paarse zuil van Alma.. Das niet best..

Het zou zo moeten zijn, dat als je in middenin een beweging zit dat eerst die beweging moet worden afgemaakt. De camera mag geen invloed uitoefenen op de beweging van Ryu.
    Dat is een behoorlijk minpuntje. Maar goed het is dan wel ook de enige :D ..

Swah!

7o9:
    "I am Borg, I will adapt.."

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  6. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in lvl 6 dat standbeeld daarboven gevonden waar ook de kluis staat. Wat moet ik daarmee? als ik naar beneden ga naar dat altaar en ik druk op "x" dan zet ie hem er niet op ofzo. Dus wat moet je met dat stanbeeld? En effe over die code, ik heb alles geprobeerd met dat briefje maar het werkt allemaal niet.

7. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die standbeeldjes komen later terug.
    Maar die kluis code (BIJV. L.R.L.R) zijn de richtingen waarin je moet draaien om zo de kluis te kraken.

Momenteel zit ik vast in Chapter 15, bij de eindbaas :'-(
    Op de 1 of andere manier wil het me maar niet lukken :'-( :mad: :'-(

8. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Nou deze spel is geweldig ik ben al aan mijn tweede termijn bezig en heb dus de coole ninja of the future outfit. 2 tips koop vroeg de houtenzwaard en grade hem up dan krijg je een leuke verrassing waarmee de bazen kinderspel zijn. tip 2 de vliegende spook vissen als je doku ghost achterna zit kun je makkelijk verslaan met de ninja stokjes nadat ze upgegrade zijn doe ook de amulet of tranquility om en knal die vissen naar hartelust zo kun je binnen een paar minuten wel 30000 punten halen en alles lekker upgraden. O ja nog een tipje als je voor de tweede keer speelt open het laaste geloade game die ene die je uitspeelde en als je naar je dorp gaat kom je na murai 3 samurai tegen. Vermoord er twee gewoon en de derde knal je met de super aanval zijn kop eraf. als je dan bij de eerste winkel komt krijg je alle armbanden van die vent en 40 beestjes. Nog een tipje als je hem ophard wilt spelen gebruik twee aanvallen sla de tegenstanders neer en doe de vliegende aanval springen naar voren en y dan gaat de kop eraf. Suuk6 met deze dopegame

9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    vraagje: hoe open ik die vage deuren/muren met zo`n paarse of gele zooi erachter?

10. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0

Dat meen je niet, en ik maar telkens die einbazen met mijn dragon sword killen.
    Mag ik dan weten hoe snel die eindbazen af gaan ? (Dus hoeveel leven het afneemt als je er een paar meppen mee doet.)

11. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in een kerk of zo (chapter 6)
    waar moet ik heen, ik ben in die hoofdkamer geweest rechts zit nog een kamer waar ik een aantal leuke items kan scoren maar waar moet ik nu heen? boven zit een rots die ik inet stuk kan slaan. wat moet ik deon?

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat ze in et begin bij die paarden helemaal kut zijn. Je kan er namelijk geen bloedacties van maken, alleen stokslagen. Ik gebruik of me nunchaku's of me dragon sword upgrade lvl 2.

En wat betreft de cam:
    Ik vind em veeeel beter als bij PoP. Bij PoP blijft ie in sommige ruimtes op 1 punt, waardoor zo af en toe je wallrun ofzo mislukt. Als je bij Ninjagaiden goed met je cam kan om gaan, zijn er weinig tot geen minpuntjes aan deze game ;)

13. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat wapen wel eens bekijken op hard mode of zo .... als het echt makkelijk is, liever niet voor normal mode dan .... ok, het is moeilijk, maar ik wil dat zo houden.

Gelukkig zit ik eindelijk in het goeie ritme bij die tank, althans, ik kom in de buurt .... nog even beste positie bepalen om hem te raken, maar ontwijken gaat al stukke beter. Btw, als je bazen een beetje goed raakt, liggen ze best rap om hoor.

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Pak je incidental shuriken (ofso) en gooi het ertegenaan .... dan kun je weer verder ...

15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik kom niet verder bij chapter 4.. ik heb alle hoekjes en gaatjes uitgekamt en ben albij dat winkeltje van die kerel geweest ook die gouden dingen ingeruild maar kreeg geen kaart??? die poort naast dat winkeltje ging wel open maar daar kon ik verder ook nergens heen op dat gebouwtje na. Ik heb echt geen id meer waar ik heen moet. Kan iemand ff vlug helpen anders gooi ik mn Xbox nog uit het raam :)
    THNX

16. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst dat reclame foldertje lezen wat naast die bar hang en daarna daar iets kopen dan geeft hij als je weg wil gaan je een ticket

ik heb ook een vraag, hoe werkt die kluis in chapter 6? ik heb in dat boek left right right left gelzen maar die is fout of zo? of ben ik helemaal verkeerd bezzig? hoe kom ik dan die liftschacht in?

17. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    waar is die bar?:)

18. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk uitgespeelt :D

Mijn stats:
    Time: 23:58:13
    Kill: 2720
    Essence: 2712

Titel: Greater Ninja

Mijn mening nou dat ik het spel heb uitgespeelt:
    Zeer mooi spel, de tussenfilmpies zijn ZO mooi gemaakt !
    Echt dit en gewoon een TOP game geworden.
    Ben je Tecmo fan, dan moet je dit spel gewoon in huis hebben.
    Hij is ook best moeilijk, maar je komt er wel op 1 of andere manier altijd voorbij.

Overal: PRACHT VAN EEN SPEL ! _O_
    (Zeer goed gedaan Itagaki _O_ )

Zo nu dat ik het spel heb uitgespeelt :9 lkkr op hard spelen en met de nije costume *cyber ninja* :D

19. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je mij dan ff helpen? _O_
    ik kom niet verder bij chapter 4.. ik heb alle hoekjes en gaatjes uitgekamt en ben albij dat winkeltje van die kerel geweest ook die gouden dingen ingeruild maar kreeg geen kaart??? die poort naast dat winkeltje ging wel open maar daar kon ik verder ook nergens heen op dat gebouwtje na. Ik heb echt geen id meer waar ik heen moet. Kan iemand ff vlug helpen anders gooi ik mn Xbox nog uit het raam
    THNX

THNX! ;)

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    nadat je twee hebt ga je naar level sewers toe en daar zorg je dat je naar die hal gaat met die vrouw (waar je hoger dan haar moesdt springen en dan op de rode knop drukken (lopen ook zestig zombies rond) daar lag een scarabop een pilar daaer zal dan ninja gaiden 3 liggen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina