Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    haantje je moet nog iets kopen bij die gast nadat ja bij die hann's(???) bar bent geweest dan geeft hij je die kaartjes voor die bar.

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achter die deur met als die vershillende kleuren en symbolen dan het straatje uitlopen en voor de bar gaan staanop de muurdaarvan hangt ook de reclame voldertje met de reclame voor die tickets

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gast, zodra het begin jump. ren naar de tank toe./ ga naast hem staan en zorg dat hjij om je heen gaat draaien en dan achter eklkaar schieten (jkan niet missen staat 4 centimeter eraf) zij raken je wel met machine geweer maar de tank is zo dood (6 schoten met super explosieven. zelf raak je ongeveer een halve levensbalk kwijt (wel een grote levensbalk

4. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niemand dit

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    jawel kijk op de tafel ligt een boek met getallen en er staat onderaan links recht links recht ofzo ( zoek de goede dingen op) staat er bijvoorbeeld links recht links recht en er staat dag 25 in 12de maand dan is het dus links 2, rechts 5 links 1 rechts 2 zoek het maar op

lift kan je later pas in

6. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al ;). Was toch meer een kwestie van blocken en wegspringen .... die heli ligt ook al om .... daarna komt nog een irritant stuk .... lekker level dit hehe :).

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  7. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waar de pegasus-key zit in lvl4. kan hem maar niet vinden....btw vind het toch wel vervelend worden, steeds dat zoeken en steeds maar dezelfde mannetjes opnieuw moeten killen...mjah das puur een kwestie van smaak....

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij gaat het hier meer over hulp en vragen dan over het spel zelf.. Hier is toch de Help.. thread voor jongens?

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb chapter 4 nu uit guys:D maar idd ballekneiper heeft gelijk hier hebben we dat andere topic voor!:) kijk daar maar even verder daar heb ik ook mijn nieuwe vraag:):9

10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow zo:p ik zat de heletijd links rects rechts links te prberen en ook die code maar niet gecombineerd:p

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang mods er niks van zeggen maakt et toch niet uit, de eerste pagina kijk je wat je van de game vinde, de laatste is voor de hulp

Die pegasus key, die ligt als je bij die deur van de pegasus ben, dat gangetje uit, dan de trap op, mensjes killen, dan door die deur, mensjes kille. Dan staat er op die soort brug een kist aan 1 van de 2 kanten, als je die kist opent heb je de key. Ik zou em wel ff save, want je krijgt het nog moeilijk et komende stuk (je krijgt bij het moeilijkste stuk daar voor nog wel een saveplek, maar tegen 8 blackninja's vechten is imo wel moeilijk. Succes !

Zit nog steeds vast bij chap 5. Heeft iemand een trick om dit baas te verslaan, want telkens heeft hij weinig leven maar ik nog minder en maakt ie me af. Ik wil tips hebben van wanneer ik bijvoorbeeld het beste kan aanvallen enzo. Een handige tip tegen die monsters zou ook fijn zijn, want ide verzieken je health (en elixers) voordat die eindbaas komt. Alvast bedankt !

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    balleknieper heeft gelijk.. en er worden veel DOMME vragen gesteld joh, zoals hoe druk je die knop in bij die zombies of waar ligt hans bar of hoe krijg ik die kluis open (er ligt een boek achter en alle belangrijke dingen worden groen aangegeven dus eigenlijk is de puzzel al voorgekauwt...)

maarja laten we het is over de game hebben..
    ik hoop dat er een keer een sequel komt met naast ryu hayabusa ook een rol met hayate :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat nou weer. Hier worden al zoveel pagina's besproken over hulp, dat je deze naam beter kan wijzigen naar Ninja Gaiden Hulp ofzo. beter, geven we gewoon antwoord, et is toch ook leuk om antwoord te geven, en als die al gestelt is verwijs je er naar ofzo.

14. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar ZEIKEN jullie over?! wat maakt het nou uit wat hier staat, als je ziet dat het een vraag of antwoord is lees je het toch gewoon niet?? ik snap dat niet hoor al dat gezeik op forums dat het niet meer on-topic is.....boeiend!

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het spel nog niet, en kijk regelmatig naar deze thread, waar ik tot mijn irritatie alleen maar spoilers, tips en hulp vind. Die Help/Cheats-sectie is er ook niet voor niks hoor.

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    precies ga het spel m0rgen halen maar na al die sp0ilers weet ik nu wel wat ik m0et d0en dus beetje irri .. :mad: :'-(

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers zijn erom om ervoor te zorgen dat je et niet ziet, alleen als je et wilt weten. Niet gaan zitte zeike nu dat je perongeluk gekeken heb, want dat is je eigen schuld _0_

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    5 zijn toch die drie beesten eerst en dan dat beest met die tentakels? gebruik flying sparrow (springen naar voren en y als ik het goed heb) op zijn tentakels en als bij de tentakels eraf vallen hakken maar op ze body. ze groeien wel weer aan maar dan precies hetzelfde weer.

die drie beestjes gewoon tegen muur rennen en dan y of x

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Als de spoilers wat meer werden toegepast was het geen probleem nee.
    Maargoed, ik hoop Ninja gaiden morgen, overmorgen, of uiterlijk vrijdag dan binnen te krijgen :)

20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is echt goed, ben al bij chapter 8, maar het spel is niet zo moeilijk, na al die verhalen, dacht ik dat het een moeilijk spel was, vooral bij die eindbazen, die stellen niet zo veel voor, speel btw op normaal:)

Topspel!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina