1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah niet dus, als je klappen geen zichtbaar effect meer hebben is et een stuk minder bevredigend. Dat soort details voegen erg veel speel plezier toe aan een game.

    Het is net alsof ze van een pistool de wegvliegende hulzen maar even weglaten. Zoiets is toch ook niet cool.
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het spel nu ook en het is toch wel gaaf om via de muur je zwaard te trekken en dan 3 ninja's hun hoofd er af te zien rollen, als het bloed er in blijft dan zul je de rollende hoofden denk ik niet missen, het is maar 1,5 seconde dat je dat ziet want de lichaamen verdwijnen binnen 3 seconden.
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar ben ik het niet mee eens, het is toch zeer gaaf om met die windmill shuriken in 1 keer de kop van de romp te scheiden bij die mennekes. Als hij in plaats daarvan gewoon voorover valt en dan verdwijnt is het toch een stuk minder gaaf.

    Dat geldt trouwens ook voor die actie waarbij je over het ventje springt en dat de kop er af hakt, die vervolgens doorstuitert en vlak achter komt je te liggen... Het is gewoon niet meer hetzelfde.
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Naar wie moeten we nou klachten sturen?

    Als iemand een goed idee heeft PM me maar.

    Ik heb al mailtjes gestuurd naar MS en Tecmo.
    Van MS heb ik al een standaardmailtje gehad met we zullen het doorgeven bla bla bla. Als dat zo door gaat dan mod ik mijn box wel. ze stikken er maar in.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  5. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar eens zien of dit waar is, er is nog nergens een officieel bericht van MS of Tecmo gekomen
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar hopen dat et idd maar een gerucht is, want dit is gewoon schandalig. Hoe kun je nou een ninja game hebben waar geen koppen rollen, t is gewoon downright kansloos.

    Maar waar rook is is vuur zeggen ze wel eens.
     
  7. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waar jullie allemaal zo om stressen ... als je PERSE gore wil .... koop dan de USA versie !! bouw eventueel je box om, om met gore te spelen, maar zo'n petitie ?? hehe denk je echt dat dat wat gaat uitmaken ... echt niet hoor

    ga weer verder met "onthoofden" :9
     
  8. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee het gaat niet alleen daarom, maar het is gewoon dat ze de europese markt verneuken met hun censuur, late games en prijs. Wij pikken het gewoon niet, tuurlijk kunnen we daar zelf maatregelen tegen nemen. Maar dan gaan we de europese markt alleen maar nog maar zelf meer verkloten en dat is ook weer niet de bedoeling. Winkels zoals free record shop zullen failliet gaan, europese dev huizen zullen europa verlaten etc etc.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    WTF!?!?!? Gaan ze Ninja Gaiden censureren!?
    Damn! Ik ben een grote fan van die oude samurai films enzo dus dan zie je ook altijd die koppen eraf vliegen etc dus dat vond ik juist zo cool in deze game....

    Halen ze de gore er ook uit voor de Australische versie!?

    Zoja, en ik kan dus op mijn Nederlandse PAL xbox geen Ninja Gaiden met Gore spelen, dan ga ik hem waarschijnlijk gewoon laten chippen. Ik koop al mijn games legaal enzo maar dan is zo'n beslissing toch echt wel een flinke trap tussen de benen.

    Ze kunnen er toch gewoon een 18+ cert op gooien, en gewoon ongecensureerd uitgeven!? Damn..... écht een kut-manier om wakker te worden dit :mad:
    Meldt het zodra er een petitie is of whatever... maar ik ga zowiezo geen gecensureerde versie kopen.
    Gaat me niet alleen om dat bloed en gore, wat ik wel gewoon wil hebben ofcourse... (we leven niet meer in de begin jaren 90 met Nintendo's belachelijke beleid!) maar ook gewoon om het idee dat we als babies behandelt worden, en een mindere versie krijgen etc. Zowiezoben ik tegen censuur, en tegen het schrappen van de originele visie ....
    Echt KUT dit.
     
  10. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof ooit iemand in de winkel is gecrontoleerd omdat er een mature sticker op zit (net als bij cd's) er wordt daar echt niet op gelet en dat zou Tecmo ook moeten weten...
    ik vind het echt zonde hoor maarja hoeveel spellen hebben niet gewoon een 'parental lock' bijna alle shooters.. dus wat is het probleem om het bij ninja gaiden niet te doen :?
    of idd met een code ofzo ik vind het best genaaid stomme buitenlanders
    (ik heb nix tegen duitsers en fransen hoor maar wel tegen hun regering :mad: )
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is een 'parental lock'?
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je de gore aan of uit kan zetten
     
  13. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de gore uit kan zetten en beveiligen met een password wordt dat vaak een parental lock genoemd.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ja, maar dat is de verantwoordleijkheid voor diegene die het kopen. Als ouders dat erg belangrijk vinden, dan moeten ze maa die moeite nemen dat te checken in de winkel. Nu moet zeker half europe een kut versie van Ninja Gaiden kopen alleen maar omdat sommige ouders te lui zijn om hun eigen kids normen en waarden bij te brengen en ze geen onderscheid leren maken tussen fictie en realiteit!?
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Gast, als ik mn xbox ombouw kan ik niet meer op xbox live en om nou 200 euro (of meer?) neer te tellen voor een NTSC xbox gaat weer wat ver.

    En we lopen te stressen omdat die uitgevers/developers altijd zo lopen te kloten, tis gewoon frustrerend.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik ga mijn xbox ook zeker om laten bouwen als dit doorgaat.
    De mod-chip verbouwers horen dit nieuws over NG waarschijnlijk handwrijvend aan... die krijgen er een hele zooi klanten bij zo te horen.

    Tot nog toe alles legaal gekocht, gewonnen of gekregen, maar dat zal dan hierna wel ophouden ben ik bang. :mad:
    Ach, dan kan ik tenminste ook voortaan mijn regiovrije dvds op de xbox bekijken ... :)
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    maar geen xbl meer :)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Heb ik op dit moment zowiezo al niet... was wel van plan binnenkort te nemen zodra chello ook hier de upload zou hebben verhoogd, maar ja.... dan neem ik toch maar een chipped xbox, en dan koop ik van het geld dat ik dan uitspaar wel een 2de xbox ofzo met live. Ik weet het verder ook niet !?
    Is gewoon een kutsituatie nu.

    Hopelijk dat deze site probeert wat info in te winnen en duidelijkheid te verschaffe, en dan eventueel een dialoog mogelijk maakt tussen microsoft en ons, de fans, om tot een goede uitkomst te komen....
     
  19. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Totaal niet boeiend voor Ninja Gaiden topic

    - Dioga
     
  20. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd zijn er geen admins en moderators die hier ff op kunnen reageren ??? dan kunnen we het wat grote aanpakken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina